AndroidHealthClinic

Galen

Bezoekers in dit topic

Ja, dan denk ik aan een tripmiddel alleen is dat niet wat ik zoek op een feest.

hèt ik enige wat in mij op komt is ghb.
alle stimulanten die hartslag verhogen zijn uiteraard belastend voor hart, en verhogen de bloeddruk. mephedrone spant daarin de kroon als ik me niet vergis.
Tripmiddelen zijn doorgaans milder voor hart, ghb is volgens mij qua belasting op het lichaam niet heel extreem, maar uiteraard niet zonder schadelijke effecten en aardig verslavingsgevoelig.
 
Volgens mij kan je dit beter aan hoxyz vragen.

Doei.
gvd :roflol:

Gok niet dat daar echt data voor is, maar ik zou zeggen niks wat überhaupt je hartslag omhoog doet gaan. Dus geen stims. Downers/tripmiddelen/dissociatieven. Als je al voor uppres kiest, vooral weg blijven van cathinone (3mmc, 4mmc etc).
 
Ja, dan denk ik aan een tripmiddel alleen is dat niet wat ik zoek op een feest.

hèt ik enige wat in mij op komt is ghb.
Ik heb zelf 12 feesten met uppers erop zitten dit jaar en na 5 weken blasten was ik alweer op het oude of zelfs hoger niveau. Dus zelf heb ik het gevoel dat de schade van drugsgebruik wel meevalt op spiergroei vlak. Ik gebruik meestal alleen middelen als xtc, 4fa, 6apb en ga na een festival ook slapen. Verder zorg ik altijd dat ik die dag minimaal op onderhoud eet met voldoende eiwitten. Ook de dag erna eet ik gewoon. Ga je pep gebruiken en afteren, 48 uur of meer wakker blijven, niet goed eten etc etc dan zal het denk wel een stuk meer schade opleveren.
 
Ik heb zelf 12 feesten met uppers erop zitten dit jaar en na 5 weken blasten was ik alweer op het oude of zelfs hoger niveau. Dus zelf heb ik het gevoel dat de schade van drugsgebruik wel meevalt op spiergroei vlak. Ik gebruik meestal alleen middelen als xtc, 4fa, 6apb en ga na een festival ook slapen. Verder zorg ik altijd dat ik die dag minimaal op onderhoud eet met voldoende eiwitten. Ook de dag erna eet ik gewoon. Ga je pep gebruiken en afteren, 48 uur of meer wakker blijven, niet goed eten etc etc dan zal het denk wel een stuk meer schade opleveren.
Duidelijk. Tof dat je zo open bent, maar dit zegt natuurlijk nog niet zo veel over de impact op je gezondheid, hart, bloedwaarden, lichaam an sich etc.
 
Duidelijk. Tof dat je zo open bent, maar dit zegt natuurlijk nog niet zo veel over de impact op je gezondheid, hart, bloedwaarden, lichaam an sich etc.

Idd. Er zijn al tig bodybuilders deaud gegaan door de combinatie van steroids en drugs. Ik zou me beperken tot 1 vd 2.
 
Of gewoon LSD gebruiken ¯\_(ツ)_/¯
 
Idd. Er zijn al tig bodybuilders deaud gegaan door de combinatie van steroids en drugs. Ik zou me beperken tot 1 vd 2.
Helemaal mee eens, dat was ook mijn eerste reactie. De vraag was echter wanneer je toch iets wilt gebruiken, wat dan het minst kwaad kan. Ik denk dat er helaas weinig onderzoek bekend is over de combinatie van AAS en drugs, maar de meest milde drug lijkt mij dan het minst slecht.
 
Idd. Er zijn al tig bodybuilders deaud gegaan door de combinatie van steroids en drugs. Ik zou me beperken tot 1 vd 2.
ehh ja , als je de cardiogram zag na mijn stint met coke en anabolen ( bevestig jouw punt dus )
 
Of niet blasten-cruisen, maar off gaan.
 
ehh ja , als je de cardiogram zag na mijn stint met coke en anabolen ( bevestig jouw punt dus )
Jij distribueerde coke en anabolen met een stint?
1571163391660.png
 
nog als je off gaat is er een verhoogd risico .
Klopt, maar als je langere tijd off bent en je bloedwaarden laat controleren totdat deze weer 'gezond' zijn.
 
Klopt, maar als je langere tijd off bent en je bloedwaarden laat controleren totdat deze weer 'gezond' zijn.
het is niet zozeer de AAS , wie zegt dat het spul dat jij recreatief gebruikt werkelijk schoon is ?
 
Ik heb zelf 12 feesten met uppers erop zitten dit jaar en na 5 weken blasten was ik alweer op het oude of zelfs hoger niveau. Dus zelf heb ik het gevoel dat de schade van drugsgebruik wel meevalt op spiergroei vlak. Ik gebruik meestal alleen middelen als xtc, 4fa, 6apb en ga na een festival ook slapen. Verder zorg ik altijd dat ik die dag minimaal op onderhoud eet met voldoende eiwitten. Ook de dag erna eet ik gewoon. Ga je pep gebruiken en afteren, 48 uur of meer wakker blijven, niet goed eten etc etc dan zal het denk wel een stuk meer schade opleveren.
Ik weet niet wie ik liever als docent voor mij kinderen heb, jij of yasmine.
 
Back
Naar boven