MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja zo iets ongeveer, denk iets vaker
    spreek niet voor mij
    Huh dit snap ik niet leg uit?
    787.png
     
    Vandaag zag ik Vieze jij struikelen over een stoeprandje. Nu is hij weer een tand kwijt xD!!1!
    Blijkbaar hebben Helmonders stoepen nog niet helemaal door.
     
    vroegah liet ik mij weleens beïnvloeden door het feit dat mijn pa en een van mijn oudere broers stonden toe te kijken
    Ik heb dat op woensdag of vrijdagochtend... dan zijn alle leuke parttime werkende chicks, moeders, fitgirls aanwezig.
    Geeft altijd wat extra inspiratie :D

    helaas train ik meestal in de avond, dan zijn er altijd wel weer een paar bredere en knappere kerels.
     
    Ik heb dat op woensdag of vrijdagochtend... dan zijn alle leuke parttime werkende chicks, moeders, fitgirls aanwezig.
    Geeft altijd wat extra inspiratie :D

    helaas train ik meestal in de avond, dan zijn er altijd wel weer een paar bredere en knappere kerels.

    Waar ik train ben ik het breedst... #homegym :P
     
    Dat lijkt me op een heel andere manier superrelaxed.
    is het ook , heb alleen een abbo op een gym omdat ik geen hack skwet of leg press wil aanschaffen . op het moment dat ik in de gym daar gebruik van maak mis ik meteen mijn eigen hokkie
     
    is het ook , heb alleen een abbo op een gym omdat ik geen hack skwet of leg press wil aanschaffen . op het moment dat ik in de gym daar gebruik van maak mis ik meteen mijn eigen hokkie
    Beetje onder de mensen komen is toch ook leuk. Tenzij je echt een supervetcoole home gym hebt.
     
    Beetje onder de mensen komen is toch ook leuk. Tenzij je echt een supervetcoole home gym hebt.
    Als ik onder de mensen wil komen ga ik wel naar de brei club. Kom toch zeker ik een gym om te sporten.
     
    Beetje onder de mensen komen is toch ook leuk. Tenzij je echt een supervetcoole home gym hebt.
    een vet coole gym is waar het powerrack wat roest heeft en waar het naar oud ijzer en magnesium ruikt :P hoe mooier de gym hoe minder ik eraan vind
     
    Als ik onder de mensen wil komen ga ik wel naar de brei club. Kom toch zeker ik een gym om te sporten.
    Ik bedoel niet socializen maar gewoon dat er mensen om je heen zijn. Oordopjes in en gaan. :)
     
    Back
    Naar boven