XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik bench miss 60? Inclusief stang. Lid zijn wil niet zeggen dat ik een die hard BB ben. Plus ik heb de eerste 3 jaar geen deadlift squat bench gedaan. Gok dat ik 12x per jaar echt bench. Maar al was ik 20 jaar lid wat maakt het uit? Vanaf 2012 al lid van BF

    En ik train zonder schema. Vind het gewoon leuk ff uurtje wat te doen. Mijn excuses daarvoor.
    Duidelijk, ieder zo zijn doelen.
     
    Duidelijk, ieder zo zijn doelen.
    Ik heb geen doel in fitness. Ik vind het gewoon leuk om even een uurtje wat te doen.

    Zo heb je ook mensen die zitten op een vechtsport omdat ze het leuk vinden maar geen ambitie hebben om de ring in te gaan.
     
    Ik bench miss 60? Inclusief stang. Lid zijn wil niet zeggen dat ik een die hard BB ben. Plus ik heb de eerste 3 jaar geen deadlift squat bench gedaan. Gok dat ik 12x per jaar echt bench. Maar al was ik 20 jaar lid wat maakt het uit? Vanaf 2012 al lid van BF

    En ik train zonder schema. Vind het gewoon leuk ff uurtje wat te doen. Mijn excuses daarvoor.

    Maar stop je dan af en toe voor enkele maanden of? 85 kg sq na jaren trainen en 60 bench is wel erg laag. Ik bedoel, de meeste meiden squatten wel 85 na enkele jaren.
     
    Jullie hebben allemaal puddingbenen :trollface:
     
    Back
    Naar boven