AndroidHealthClinic

Grote jongen worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dikke poten
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Zeker dikke benen :flex:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Passen die boomstammen nog in een spijkerbroek
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Doe nou niet zo stoer, iedereen weet dat jij teveel aas gebruikt voor minimale resultaten eikel.

Hij is anders wel een van de grotere jongens hier.
 
Hij is anders wel een van de grotere jongens hier.

Nou en? Wat heb je eraan als je voor je 60ste in de kist ligt met die absurde hoeveelheden
 
Nou en? Wat heb je eraan als je voor je 60ste in de kist ligt met die absurde hoeveelheden

Dat is zijn keus. Ik snap alleen je opmerking niet. Hij mag niet stoer doen omdat hij teveel AAS gebruikt?
 
Dat is zijn keus. Ik snap alleen je opmerking niet. Hij mag niet stoer doen omdat hij teveel AAS gebruikt?

Hij doet stoer tegen mij. Dan doe ik stoer met iets terug. Is dat zo raar? Ik zeg alleen dat hij maximaal Aas gebruikt tegen minimaal resultaat. Ik zeg niet dat hij niet stoer mag doen over zijn aas gebruik.

Hij begint of heb jij ook soms kwark in je ogen net als Ojajoh
 
Hij doet stoer tegen mij. Dan doe ik stoer met iets terug. Is dat zo raar? Ik zeg alleen dat hij maximaal Aas gebruikt tegen minimaal resultaat. Ik zeg niet dat hij niet stoer mag doen over zijn aas gebruik.

Hij begint of heb jij ook soms kwark in je ogen net als Ojajoh

Iedereen doet stoer tegen jou, hoe zou dat toch komen? Je bent wat veranderd sinds je aan de AAS bent gegaan, zoveel praatjes voor 42 cm armpjes.
 
verpest mijn serieuze log eens niet, stelletje inhoudsloze bodybuilders
 
Leuke airsoft wapens :roflol: en doe wat aan je trekker discipline Camelus
 

Bijlagen

  • 9iajii0xd3f21.jpg
    9iajii0xd3f21.jpg
    159 KB · Weergaven: 76
Back
Naar boven