Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Studenten liggen niet om 8 uur 's avonds in bed, het uitgaanscircuit komt pas veel later op gang.
Eerder een teken dat je een echte sportman of bb'er aan het worden bent.
Hoe deed jij dat dan ?
 
Hoe deed jij dat dan ?
Toen was nog geen bb'er. Tijdens m'n middelbareschoolperiode ging ik in het weekend nog wel uit, doordeweeks niet en dat hadden mijn ouders niet oké gevonden denk ik. Bovendien sportte ik wel en had ik 's avonds gewoon een bijbaantje (en huiswerk).
Ik heb geen studentenleven meegemaakt, want ben daarna bij Defensie gegaan en daar gestudeerd. Op de donderdag gingen we nog weleens uit, maar daar hield ik 't ook wel snel voor gezien. Iedere ochtend hadden we appel (appèl) en kamerinspectie enzo.
 
OT:
Ga vanavond uit (in Rotterdam) krijg ik een gesprek van 10 minuten met mijn moeder over dat er een of andere schots bende is in grote steden als Rotterdam die je overvallen en daarna afmaken, dus dat ik wel uit moet kijken. Eindigt mijn vader het gesprek met de zin: "Ja Lars, als je een kilt ziet ga je rennen." :roflol:
 
OT:
Ga vanavond uit (in Rotterdam) krijg ik een gesprek van 10 minuten met mijn moeder over dat er een of andere schots bende is in grote steden als Rotterdam die je overvallen en daarna afmaken, dus dat ik wel uit moet kijken. Eindigt mijn vader het gesprek met de zin: "Ja Lars, als je een kilt ziet ga je rennen." :roflol:
En als een oude rokkenjager het zegt, dan weet je het wel.
 
OT:
Ga vanavond uit (in Rotterdam) krijg ik een gesprek van 10 minuten met mijn moeder over dat er een of andere schots bende is in grote steden als Rotterdam die je overvallen en daarna afmaken, dus dat ik wel uit moet kijken. Eindigt mijn vader het gesprek met de zin: "Ja Lars, als je een kilt ziet ga je rennen." :roflol:
Ik wilde de grap maken, maar je vader was mij voor. Ik werd altijd zo moe van m'n moeder. "Kijk je wel uit", "Drink je niet te veel", "Maak je het niet zo absurd laat als vorige keer" etc. Nu begrijp ik het wel. :heart:
 
Ik wilde de grap maken, maar je vader was mij voor. Ik werd altijd zo moe van m'n moeder. "Kijk je wel uit", "Drink je niet te veel", "Maak je het niet zo absurd laat als vorige keer" etc. Nu begrijp ik het wel. :heart:
Ja natuurlijk, is alleen maar liefde:aai:
 
Wat kinderachtig.
Godverdomme
 
Ik wilde de grap maken, maar je vader was mij voor. Ik werd altijd zo moe van m'n moeder. "Kijk je wel uit", "Drink je niet te veel", "Maak je het niet zo absurd laat als vorige keer" etc. Nu begrijp ik het wel. :heart:
Zo zijn moeders.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven