MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

MW2 rules.

Zelf ben ik echter meer van de RPG's en RTS's.
Cod 4 en mw2 waren wel de cod die ik het meeste gespeeld heb. Morgen nog even nieuwe controller halen. Dus ik ben vanaf morgen minder online op DBB.

Ps4 ID
knockelhead
Kom op dan!
 
Voelde ik mij net even goed. Trap jij mij genadeloos de grond in. :(
Ben je linkshandig?
Gevoel voor ritme?
Creatief?
In vlot tempo informatie kunnen verwerken?
Ben je in staat om te "denken" in beelden?
Zie je snel verbanden tussen zaken en gaat dat soms sneller dan je in woorden kunt uitleggen?

Dit komt vaak voor bij mensen die met name gebruik maken van de rechterhersenhelft. Wat mensen met dyslexie bij voorkeur doen.
 
Ben je linkshandig? Nee rechts
Gevoel voor ritme? Nee
Creatief? Beetje
In vlot tempo informatie kunnen verwerken?
Niet echt

Ben je in staat om te "denken" in beelden?
Nee

Zie je snel verbanden tussen zaken en gaat dat soms sneller dan je in woorden kunt uitleggen?
Nee?

..
 
Ik kan hier niet even bepalen of je dyslexie hebt of niet maar als bovenstaande niet heel herkenbaar is dan is waarschijnlijk jouw rechterhersenhelft minder dominant dan bij mensen die dyslexie hebben. Het is natuurlijk niet omdat je rechtshandig bent, het zijn tal van factoren.
 
Ik kan hier niet even bepalen of je dyslexie hebt of niet maar als bovenstaande niet heel herkenbaar is dan is waarschijnlijk jouw rechterhersenhelft minder dominant dan bij mensen die dyslexie hebben. Het is natuurlijk niet omdat je rechtshandig bent, het zijn tal van factoren.
Met andere woorden. Ben gewoon niet zo slim :).
 
Zowel vwo als vmbo zijn met kleine letters.
Oké. Weet ik dat ook weer.

Samengevat: je schrijft typen scholen en onderwijs dus altijd met kleine letters, behalve aan het begin van een zin en soms bij eigennamen. Kijk, dat is duidelijke taal! En als je dat weet, schrijf je dus voortaan altijd havo, vwo, gymnasium, hbo, wo en universiteit. It’s that simple.
 
Laatst bewerkt:
domheid toch ook ?
Als ik voorzichtig moet zijn zou ik zeggen dat intelligentie voor iets meer dan 50% erfelijk is. Dit is het maximale bereik of je dit ook haalt komt grotendeels door opvoeding/ omgeving/ voeding enz. 50% is een conservatieve schatting er zijn er die claimen 70-80% maar volgens mij bestaat daar geen consensus over. Het is ook een lastig gebied. En verbanden kan je niet leggen zoals bij een lang kind oh dus die heeft een lange vader of moeder.
Ik geloof dat bij kinderen van hoogbegaafde ouders iets meer dan de helft zelf een gemiddelde intelligentie heeft, bij hoogbegaafde kinderen geldt over het algemeen dat de meeste ouders niet hoogbegaafd zijn.

Je ziet het bij immigranten die toegang krijgen tot beter onderwijs, voeding en milieu. Die gaan hoger scoren op de tests.
 
Mijn ouders zijn domme Turken, geen idee waar het mis is gegaan bij mij. Werd wel op vmbo-t geplaatst door mijn achtergrond, want wat boeien hoge NIO & cito scores.
 
Cito heb ik ook niet gedaan in groep 8 :(
Intelligentie is ook veel meer dan een IQ test of Cito toets. Het zegt wel het een en ander, zeker een indicatie, maar lang niet alles. Daarom is het ook een lastig gebied. Wat al die tests niet of nauwelijks testen is hoe jouw brein tot een oplossing komt en informatie verwerkt. Dat hoort toch echt bij intelligentie. Mensen die exact hetzelfde scoren hebben ook niet dezelfde intelligentie.
Goed terug naar jouw opmerking, het is wel dom om geen cito te doen. :roflol:
 
Intelligentie is ook veel meer dan een IQ test of Cito toets. Het zegt wel het een en ander, zeker een indicatie, maar lang niet alles. Daarom is het ook een lastig gebied. Wat al die tests niet of nauwelijks testen is hoe jouw brein tot een oplossing komt en informatie verwerkt. Dat hoort toch echt bij intelligentie. Mensen die exact hetzelfde scoren hebben ook niet dezelfde intelligentie.
Goed terug naar jouw opmerking, het is wel dom om geen cito te doen. :roflol:
Ik hoefde geen cito te doen. Ik had een andere test gedaan en toen was een cito niet meer nodig.
 
Ik hoefde geen cito te doen. Ik had een andere test gedaan en toen was een cito niet meer nodig.
LiveLeak-dot-com-feelztard_1559292880.jpeg


Sorry kon t niet laten :p
 
Back
Naar boven