MuscleMeat

Sarms cycle lgd/rad

Bezoekers in dit topic

XPsionicX

Novice
Lid geworden
24 okt 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hallo Iedereen,

Ik heb toch maar een account aangemaakt omdat ik met een aantal brandende vragen zit over SARMS

ik ben nu met een cyclus van LGD begonnen voor 8 weekjes 5mg p.d.

Opzich dus niks geks nog! Wil het ook gwn lekker rustig opbouwen, mijn vraag was alleen kan ik na die 8 weken meteen rad 140 door pakken. Of moet je eerst PCT gaan doen of is een normale test booster voldoende voor lgd-4033 5mg per dag?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij hierin wat informeren?
 
Lekker ook dat je met dingen begint voordat je je goed hebt ingelezen.
Ik heb geen kennis van SARMS dus kan je niet verder helpen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Lekker ook dat je met dingen begint voordat je je goed hebt ingelezen.
Ik heb geen kennis van SARMS dus kan je niet verder helpen.
Heb me echt ingelezen over deze sarms, vroeg me alleen af wat andere mensen hun ervaringen en meningen er over waren
 
Hier ga je geen juist antwoord op krijgen want iedereen haalt zijn info van het internet en die info is niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek omdat die onderzoeken jaren geleden zijn stopgezet. En daar zal een reden voor zijn. Je weet zelfs niet wat je koopt want die producten worden niet officieel gemaakt en gecontroleerd. Alles wat je dus leest, komt van het internet zonder wetenschappelijke onderbouwing. Het wordt verspreid door diegenen die het maken, verkopen en er winst mee maken. Wil je dat gebruiken, geen probleem maar neem alles wat je leest met een korreltje zout. En wat persoonlijke ervaringen betreft, die zijn subjectief. Ik ken niemand die na een sarmkuur zijn bloed heeft laten nemen of zich heeft laten begeleiden door een dokter wat herstel betreft. Niemand kan je dus iets zinnigs vertellen over hoe lang je iets moet nemen, onderdrukking, nakuur en dergelijke. Er wordt gewoonweg gepapegaaid wat sarms betreft.
 
Hier ga je geen juist antwoord op krijgen want iedereen haalt zijn info van het internet en die info is niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek omdat die onderzoeken jaren geleden zijn stopgezet. En daar zal een reden voor zijn. Je weet zelfs niet wat je koopt want die producten worden niet officieel gemaakt en gecontroleerd. Alles wat je dus leest, komt van het internet zonder wetenschappelijke onderbouwing. Het wordt verspreid door diegenen die het maken, verkopen en er winst mee maken. Wil je dat gebruiken, geen probleem maar neem alles wat je leest met een korreltje zout. En wat persoonlijke ervaringen betreft, die zijn subjectief. Ik ken niemand die na een sarmkuur zijn bloed heeft laten nemen of zich heeft laten begeleiden door een dokter wat herstel betreft. Niemand kan je dus iets zinnigs vertellen over hoe lang je iets moet nemen, onderdrukking, nakuur en dergelijke. Er wordt gewoonweg gepapegaaid wat sarms betreft.
Dankje voor je oprechte antwoord man! Je hebt zeker een punt
 
Back
Naar boven