XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bert heeft gelijk, jij bent grappig.
     
    Consider your life is over. Wordt een jar of vijf afzien. Groeten van iemand die al even uit de luiers is.
    Als ie geluk heeft kan hij ook een tof kind hebben, zoals ik dus, en samen hobbies doen die kameel ook tof vindt.
     
    Als ie geluk heeft kan hij ook een tof kind hebben, zoals ik dus, en samen hobbies doen die kameel ook tof vind.

    Tuurlijk, een peuter van drie gaat mee naar de gym.

    Eerst gaan ze gewoon een jaar wakker wakker in de nacht, veel gedoe, weinig sex, duur, altijd rekening houden met kind dat moet slapen etc.

    Ik houd heel veel van mijn kinderen, maar zeker de eerste jaren is best zwaar vond ik.

    Daarnaast gaat je testosteron omlh en word je een watje.
     
    Tuurlijk, een peuter van drie gaat mee naar de gym.

    Eerst gaan ze gewoon een jaar wakker wakker in de nacht, veel gedoe, weinig sex, duur, altijd rekening houden met kind dat moet slapen etc.

    Ik houd heel veel van mijn kinderen, maar zeker de eerste jaren is best zwaar vond ik.

    Daarnaast gaat je testosteron omlh en word je een watje.
    gewoon ff je kind verkopen en terug kopen als ie 12 is ofzo
     
    best wel proud
     

    Bijlagen

    • EINDOPRACTHDES2.png
      EINDOPRACTHDES2.png
      250,2 KB · Weergaven: 110
    Serieus doen. Mijn vader is ook gestopt voordat ie aan de kids ging en is nu grootste anti-roker die ik ken. Ik ben blij dat ik nog nooit zo'n kankerstaafje in huis heb gezien of geroken.

    Ja het is rommel en kost klauwen met geld. Het slaat eigenlijk nergens op.

    Consider your life is over. Wordt een jar of vijf afzien. Groeten van iemand die al even uit de luiers is.

    Het worden zware maanden, en best lastig allemaal met twee honden. Ik zie mezelf al de honden uitlaten als de vrouw van huis is en mijn kleine in zo’n hangzak om mijn nek. Gelukkig ben ik buff.

    Als ie geluk heeft kan hij ook een tof kind hebben, zoals ik dus, en samen hobbies doen die kameel ook tof vindt.

    Laat hij/zij aub niet zoals mij zijn. Meen ik echt.

    Tuurlijk, een peuter van drie gaat mee naar de gym.

    Eerst gaan ze gewoon een jaar wakker wakker in de nacht, veel gedoe, weinig sex, duur, altijd rekening houden met kind dat moet slapen etc.

    Ik houd heel veel van mijn kinderen, maar zeker de eerste jaren is best zwaar vond ik.

    Daarnaast gaat je testosteron omlh en word je een watje.

    Ik heb nu al weinig seks, eigenlijk helemaal geen :(
     
    Ja het is rommel en kost klauwen met geld. Het slaat eigenlijk nergens op.



    Het worden zware maanden, en best lastig allemaal met twee honden. Ik zie mezelf al de honden uitlaten als de vrouw van huis is en mijn kleine in zo’n hangzak om mijn nek. Gelukkig ben ik buff.



    Laat hij/zij aub niet zoals mij zijn. Meen ik echt.



    Ik heb nu al weinig seks, eigenlijk helemaal geen :(
    Maak maar alvast een account aan op dbb voor de kleine kameel.
     
    Tegen die tijd mag hij mijn account overnemen. Moet hij wel eerst min 140 benchen en 200 squatten. En genoeg snollen gewiept hebben. Wat denk jij?
    Je vergeet dat hij anabolen moet gaan gebruiken
     
    Back
    Naar boven