Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja, oké, dat is dus een grove indicatie. Ik neem aan dat lengte, leeftijd, gewicht, geslacht etc. ook inputparameters zijn? Dan is het een redelijke indicatie.
    Ja die moet je in het account ingeven idd. Samen met je vetpercentage.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Beter dan dat je alles er weer aanzuipt. Speed werkt goed om af te vallen, schijnt. Wel katabool lijkt mij.
    2 dagen leven op een half sneetje brood met kaas en vervolgens een uur na een gram gesnoven te hebben in slaap vallen voor 18 uur leef. Ben die dag van bed gedonderd en kon nauwelijks op m'n benen staan. Sindsdien nooit meer gebruikt :o. Goed geshred wel, denk dat ik een kilo of 62 was in het ergste geval.
     
    2 dagen leven op een half sneetje brood met kaas en vervolgens een uur na een gram gesnoven te hebben in slaap vallen voor 18 uur leef. Ben die dag van bed gedonderd en kon nauwelijks op m'n benen staan. Sindsdien nooit meer gebruikt :o. Goed geshred wel, denk dat ik een kilo of 62 was in het ergste geval.
    Toch een leuke ervaring. :P
     
    2 dagen leven op een half sneetje brood met kaas en vervolgens een uur na een gram gesnoven te hebben in slaap vallen voor 18 uur leef. Ben die dag van bed gedonderd en kon nauwelijks op m'n benen staan. Sindsdien nooit meer gebruikt :o. Goed geshred wel, denk dat ik een kilo of 62 was in het ergste geval.
    Zolang je eiwitten binnen krijgt en benzo’s hebt om niet para te worden is een week of 2 speed snuiven een prima cut middel
     
    2 dagen leven op een half sneetje brood met kaas en vervolgens een uur na een gram gesnoven te hebben in slaap vallen voor 18 uur leef. Ben die dag van bed gedonderd en kon nauwelijks op m'n benen staan. Sindsdien nooit meer gebruikt :o. Goed geshred wel, denk dat ik een kilo of 62 was in het ergste geval.
    Jij snuift een gram pep en valt in slaap iets later? Volgens mij snoof je bakmeel. 200mg zuivere pep blijf je easy 48 uur op wakker.
     
    Zolang je eiwitten binnen krijgt en benzo’s hebt om niet para te worden is een week of 2 speed snuiven een prima cut middel
    Dat zeker. Maar als je slaap overslaat, eten overslaat en ineens reageert op iets wat je hebt gedroomd in een wakkere staat is het niet zo heel bevorderend.
     
    Jij snuift een gram pep en valt in slaap iets later? Volgens mij snoof je bakmeel. 200mg zuivere pep blijf je easy 48 uur op wakker.
    Heb die week 2 x geslapen, was dezelfde pep waar ik 5 dagen wakker door heb gelegen. Kan goed zijn dat ik gewoon bewusteloos was i.p.v. slapend.
     
    Laatst bewerkt:
    Ja het is rommel en kost klauwen met geld. Het slaat eigenlijk nergens op.



    Het worden zware maanden, en best lastig allemaal met twee honden. Ik zie mezelf al de honden uitlaten als de vrouw van huis is en mijn kleine in zo’n hangzak om mijn nek. Gelukkig ben ik buff.



    Laat hij/zij aub niet zoals mij zijn. Meen ik echt.



    Ik heb nu al weinig seks, eigenlijk helemaal geen :(
    Zo’n baby in een zak om je nek is het leuke gedeelte.

    En je zult wel merken dat je nog wel eens denkt aan hoe jouw ouders met jou hebben afgezien:lol:
     
    Yep


    Nee, het valt mee, maar het duurt on veel gevallen (ook bij ons) gewoon een tijdje voordat de vrouw er weer zin in heeft. En met twee kleine kinderen en weinig slaap komt het er gewoon niet zo vaak van.
     
    Lekker rustig in de gym dus uurtje aan me bench press kunnen werken zonder dat er jankers stonden te wachten.
     
    Daar hoef ik geen kind voor te nemen om dat te weten :roflol:
    Dit. Als ik kijk hoe onuitstaanbaar ik kon zijn, helemaal in de puberteit, begrijp ik echt niet waarom ik me zo achterlijk heb gedragen. Het hele huis afbreken om dingen die zo onbelangrijk zijn dat ik er nu ook maar niet de minste discussie aan zou weiden.
     
    Back
    Naar boven