AndroidHealthClinic

De weg naar een taille

Bezoekers in dit topic

Privé gaat het eea weer een stuk beter en na een lekkere niets-doen vakantie op Kreta, weer volle bak aan het trainen! Nog wel erg druk, maar ga proberen wat actiever te zijn op het forum ;)

Training van vanochtend:

Squat

Warming up 5 x 30
2 x 50
2 x 60
1 x 70
1 x 80
1 x 87 (pr)

Bench

5 x 20
5 x 25
2 x 30
2 x 35
2 x 40

Close grip

5 x 20
10 x 25

Chin ups (nog nooit eerder gedaan, dus met elastiek)

3 x 15

Incline two arm db row

15 x 8
12 x 9
10 x 10
8 x 12

SS incline db lateral raise

15 x 3
12 x 3
10 x 3
8 x 3

Side bends

15 x 12
15 x 14
15 x 16

SS Incline sit ups

3 x 25

Voeding heb ik losgelaten (voor mijn eigen rust). Ik let wel een beetje op, vooral op mijn eiwitten, maar ik tel even niets.
 
Welcome back!

vakantie heeft je vast goed gedaan, en n beetje je hoofd leeg kunnen maken en je plan getrokken van hoe verder

Mooi dat je die chin ups erbij doet das zeker een goede basic voor krachtopbouw in je UB
je kan met je grip veel variëren en dat houd het ook leuk

clean eten is eigenlijk al genoeg, je porties in de gaten houden, en je hebt je spiegel en weegschaal, dat moet voldoende zijn
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Welcome back!

vakantie heeft je vast goed gedaan, en n beetje je hoofd leeg kunnen maken en je plan getrokken van hoe verder

Mooi dat je die chin ups erbij doet das zeker een goede basic voor krachtopbouw in je UB
je kan met je grip veel variëren en dat houd het ook leuk

clean eten is eigenlijk al genoeg, je porties in de gaten houden, en je hebt je spiegel en weegschaal, dat moet voldoende zijn


Idd mijn hoofd even leeg kunnen maken en (bijna) alle problemen kunnen loslaten. Mjjn oudste is verslaafd en zich flink naar de klote aan het helpen: maar ik heb er nog één en zelf ben ik er ook nog....

Ik ben met de coach bezig een beetje een schema te maken en sowieso op de dinsdag, donderdag en zaterdag te trainen. Krachtopbouw de komende maanden vind ik even het belangrijkste :)
 
Trainen gaat alvast goed, mooie gewichten die je daar pakt!
Sterkte met het familierelaas, nooit makkelijk dergelijke zaken...
Focus op het goede in het leven, je jongste heeft je ook hard nodig ;).
 
als je oudste WIL stoppen, is dat al een goede start, je voelt je wel machteloos, zeker als tie niet naar moeders luistert :(

wel weer leuk na de vakantie met een nieuw schema beginnen :pressing:
 
Idd mijn hoofd even leeg kunnen maken en (bijna) alle problemen kunnen loslaten. Mjjn oudste is verslaafd en zich flink naar de klote aan het helpen: maar ik heb er nog één en zelf ben ik er ook nog....

Ik ben met de coach bezig een beetje een schema te maken en sowieso op de dinsdag, donderdag en zaterdag te trainen. Krachtopbouw de komende maanden vind ik even het belangrijkste :)

Sterkte! Zal niet makkelijk zijn.. wel goed dat je beseft er zelf ook te zijn!
 
Idd mijn hoofd even leeg kunnen maken en (bijna) alle problemen kunnen loslaten. Mjjn oudste is verslaafd en zich flink naar de klote aan het helpen: maar ik heb er nog één en zelf ben ik er ook nog....

Ik ben met de coach bezig een beetje een schema te maken en sowieso op de dinsdag, donderdag en zaterdag te trainen. Krachtopbouw de komende maanden vind ik even het belangrijkste :)
Jeetje Claire wat rot. Helemaal loslaten zal je wel nooit kunnen.
Maar jezelf ruimte geven om niet totaal gek te worden van het eeuwige gepieker is een prima manier.
Ik hoop dat je rust vind en jezelf eens af en toe op de voorgrond zet.

Sterkte
 
Net een mini-turbo-training, want tandartsafspraak vergeten :rolleyes:

Paused squats

10 x 30
10 x 40
5 x 50

Sumo deadlift (eerste keer, dus ff wennen)

5 x 40
2 x 50
2 x 60
1 x 70
1 x 80
85 fail....

Barbell hipthrust (ook voor het eerst)

10 x 20
10 x 25
10 x 30

Nu racen naar de tandarts (gelijk goede cardio haha)
 
Ik vrees dat ik de tandarts dan bewust vergeet :roflol:
 
Heerlijk door de regen heen en terug...maar ja, motivatie is toch groter ;)

Incline two arm db row

15 x 7
12 x 8
10 x 9
8 x 10

SS incline lateral raise

15 x 2
12 x 3
10 x 4
12 x 5

Bench

5 x 20
5 x 30
2 x 35
2 x 40
2 x 42
1 x 45

Shrugs

15 x 10
15 x 15
15 x 20

Crunches ss schuine crunches

2 x 3 x 20

Tricep dips bw

3 x 15

Squat ass tot the grass (stond niet op de planning, maar gewoon omdat ik het zo leuk vind)

5 x 30
5 x 40
5 x 50
 
Tricep dips bw

3 x 15

Squat ass tot the grass (stond niet op de planning, maar gewoon omdat ik het zo leuk vind)

5 x 30
5 x 40
5 x 50
Dipper de dips ...die gaan lekker!!

laat die glutes maar branden haha

:peachy:
 
Early bird training (nou ja, ik train eigenlijk altijd vroeg :rolleyes: )

Squat

5 x 30
3 x 50
2 x 70
2 x 80
1 x 90 :cheer:

Bench


5 x 20
5 x 30
2 x 3 x 40
1 x 45 dikke fail

Standing db curls

15 x 5
12 x 6
10 x 7
8 x 8

Db triceps extension

15 x 4
12 x 5
10 x 6
8 x 7

Aantal plank oefeningen en variaties.
 
Hoe is het verder? Kun je nog een beetje je me-time vinden?
 
Hoe is het verder? Kun je nog een beetje je me-time vinden?


Wel steeds beter! Ik ben vooral bezig met dingen die ik echt leuk vind en gelukkig rollen er behoorlijk wat positieve dingen mijn kant op :) Alles wat je aandacht geeft, groeit. In dat kader ga ik trouwens maar snel naar de gym: mijn spieren wat aandacht geven :laugh:
 
Wel steeds beter! Ik ben vooral bezig met dingen die ik echt leuk vind en gelukkig rollen er behoorlijk wat positieve dingen mijn kant op :) Alles wat je aandacht geeft, groeit. In dat kader ga ik trouwens maar snel naar de gym: mijn spieren wat aandacht geven :laugh:
Kom er zo aan rollen. :p
 
Wel steeds beter! Ik ben vooral bezig met dingen die ik echt leuk vind en gelukkig rollen er behoorlijk wat positieve dingen mijn kant op :) Alles wat je aandacht geeft, groeit. In dat kader ga ik trouwens maar snel naar de gym: mijn spieren wat aandacht geven :laugh:
Fijn om te horen! :heart:
 
Kort maar krachtig:

Dislocations / warming up

Db shoulder press


12 x 3
10 x 4
8 x 5
6 x 6
4 x 7
2 x 8
1 x 9

Close grip bench

5 x 20
5 x 25
5 x 30
2 x 5 x 35

Bb row

10 x 20
10 x 25
10 x 30
10 x 35

Biceps curl ss reverse bw

3 x 10

Rest van het weekend lekker wat muren schilderen in de woonkamer, tuin beetje winterklaar maken en chill....
 
Dislocations / warming up

Db shoulder press


12 x 3
10 x 4
8 x 5
6 x 6
4 x 7
2 x 8
1 x 9
Mooie opbouw in intensiteit en volume
hoe bevalt die dislocations? (ik heb hem ook vast in mn programma, gaat er ook nooit meer uit)
 
Back
Naar boven