AndroidHealthClinic

Hoelang slaap je gemiddeld per nacht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

betelgeuse

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
266
Waardering
151
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
De vraag luidt voor zich.
 
Gemiddeld gezien over een periode van hoeveel nachten?
 
7-8. Probeer rond tienen klaar te maken en naar bed te gaan. 06.50 wekkertje.
 
Onderhand wel een uurtje of 5-6 wat voor mij al een hele verbetering is
 
6-7 uurtjes maar vaak in blokken van 2*3 u met een onderbreking van pakweg een uur.

Om goed te zijn zou ik 8 uurtjes aan 1 stuk moeten slapen... wat een gainz dat ik dan zou maken :eyebrow:
 
Ik probeer altijd 8 uur te slapen, als ik uit kan slapen 9 en vrijwel altijd minimaal 7.
 
Ongeveer 7,5, in het weekend 8,5 als het meezit, maar meestal word ik na 8 uur gewoon wakker.
 
9½-10 uur. Dit is wel inclusief de tijd nodig om in slaap te vallen. Geen idee waarom ik zo veel slaap nodig heb.
 
6.30 uur en eind van de middag een powernap van een uur a anderhalf
 
Ik ga elke dag om 00:30 naar bed en sta om 7:30 op en ben dan uitgeslapen. Ik val in het weekend ook uit mezelf gewoon om 00:30 in slaap en word dan zonder wekker tussen 7:30 en 8:00 wakker. Als ik voor school veel te doen heb doe ik het soms met 5-6 uur slaap maar merk dat ik dan heel snel duizelig word en val dan meestal gewoon als ik thuis kom uit school meteen in slaap.
 
8 uur maar minimum 7, als m'n vriendin me niet wakker houdt :p
 
wat ga je met het resultaat doen?
 
Als ik ochtenddienst heb nog geen 5 uur. Gelukkig zijn dat er maar 2 :p. Voor de rest denk ik zo'n 7 a 8 uur wel.
 
5 uurtjes met tussendoor wakker worden of omdat ik moet pissen of omdat ik zeiknat ben van het zweten.
 
7 uurtje's, in het weekend vrijdag op za 10 uur en za op zondag ook 10 uur
 
7-8 's nachts met nog 1-2 overdag indien mogelijk
 
Back
Naar boven