XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Waarom noem jij het dan roids in je spoiler?

    giphy.gif
     
    Bekijk bijlage 469622
    Mooi volk, die Amerikanen. Zelfs korting op je roids. :)

    Je mag daar als eerste het vliegtuig in als je in het leger zit etc. Dat ze je na je active duty met ptss op straat flikkeren is de andere kant van het verhaal.
    Maar zeker, ze hebben respect voor hun soldaten, agenten, brandweerlieden. Sowieso wordt een kleine ondernemer of iemand die vakman is (met zijn handen werkt). Ook echt gerespecteerd.
    Aan de andere kant zijn ze ook trots op je als je rijk bent; good for you zeggen ze dan.
    Raar volk. Vreemd land. Kom er regelmatig voor werk en we maken er toch altijd weer een avontuur van
     
    Vandaag de "man cave " in orde gebracht. De home gym krijgt terug vorm. Nog een deftige barbell, crosstrainer en een paar bumpers, verstelbare bench en klaar is kees.
     
    @Bodybyraplh op instagram, tof account :p Aan te raden voor mensen met insta
     
    Over drie weken naar concert van sigrid

    #setcretcrush
     
    Je mag daar als eerste het vliegtuig in als je in het leger zit etc. Dat ze je na je active duty met ptss op straat flikkeren is de andere kant van het verhaal.
    Maar zeker, ze hebben respect voor hun soldaten, agenten, brandweerlieden. Sowieso wordt een kleine ondernemer of iemand die vakman is (met zijn handen werkt). Ook echt gerespecteerd.
    Aan de andere kant zijn ze ook trots op je als je rijk bent; good for you zeggen ze dan.
    Raar volk. Vreemd land. Kom er regelmatig voor werk en we maken er toch altijd weer een avontuur van
    Ik ben geen soldaat. :mad:
     
    Nouja, 'in service' dus ook army mechanics mogen. Als je maar in het leger zit.
    Ik ben ook geen mechanic (das een monteur), maar doelde er meer op dat soldaat een rang is. Maakt niet uit, veelgemaakte fout. :p Overigens is het overgrote merendeel in de VS reservist en geen beroeps. Respect is er daar veel meer (ook naar politie e.d.). Ik ben één keer in uniform (jasje-dasje) voor het werk in de VS geweest en letterlijk meegemaakt dat er een oud vrouwtje naar me toe kwam met 'God praise you' e.d.
     
    Ik ben ook geen mechanic (das een monteur), maar doelde er meer op dat soldaat een rang is. Maakt niet uit, veelgemaakte fout. :p Overigens is het overgrote merendeel in de VS reservist en geen beroeps. Respect is er daar veel meer (ook naar politie e.d.). Ik ben één keer in uniform (jasje-dasje) voor het werk in de VS geweest en letterlijk meegemaakt dat er een oud vrouwtje naar me toe kwam met 'God praise you' e.d.
    Jij bent zeker een EnGiNeEr.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik ben ook geen mechanic (das een monteur), maar doelde er meer op dat soldaat een rang is. Maakt niet uit, veelgemaakte fout. :p Overigens is het overgrote merendeel in de VS reservist en geen beroeps. Respect is er daar veel meer (ook naar politie e.d.). Ik ben één keer in uniform (jasje-dasje) voor het werk in de VS geweest en letterlijk meegemaakt dat er een oud vrouwtje naar me toe kwam met 'God praise you' e.d.
    Je hoeft voor dat respect betuigen niet zo ver weg overigens.
    Engeland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Zweden krijg je kortingen zonder dat je hierom vraagt.
    In Scandinavië heb je gratis openbaar vervoer, althans dat was in de jaren 90 zo.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Je hoeft voor dat respect betuigen niet zo ver weg overigens.
    Engeland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Zweden krijg je kortingen zonder dat je hierom vraagt.
    In Scandinavië heb je gratis openbaar vervoer, althans dat was in de jaren 90 zo.
    Ik ben heel vaak in Frankrijk geweest, maar nooit in uniform, doorgaans gewoon civiel jasje-dasje, dus dan word je niet herkend als militair. Ik heb in Engeland, Duitsland en Frankrijk overigens nog niet zoiets meegemaakt, ook geen kortingen. Nu is het beleid bij ons ook wel om internationaal gewoon in burger te reizen, zeker als we vergaderingen/conferenties met civiele partners hebben.
     
    Back
    Naar boven