Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Er is een groot verschil tussen dromen, denken en doen. In hetgeen beschreven is lijkt het er meer op dat Bert de absolute held is en daar horen extremen bij.
Ik ben het wel vaker met je eens.
 
Misschien is een 'Wat heb jij vannacht gedroomd?-topic iets. :p
 
Wat zeggen de vrouwelijke leden daarvan? Hebben zij stiekem af en toe die fantasie?
 
ik ben niet ouder dan jij
O dat dacht ik. Qua levenservaring/-wijsheid en de wijze waarop je hier op mij overkomt had ik dat verwacht. Overigens heb ik geen complete foto van je gezien, dus daar was mijn aanname niet op gebaseerd.

Edit: ik had het over mijn geestelijke leeftijd. En qua uiterlijk doe ik ook jonger aan.;)
 
O dat dacht ik. Qua levenservaring/-wijsheid en de wijze waarop je hier op mij overkomt had ik dat verwacht. Overigens heb ik geen complete foto van je gezien, dus daar was mijn aanname niet op gebaseerd.

Edit: ik had het over mijn geestelijke leeftijd. En qua uiterlijk doe ik ook jonger aan.;)
Bedankt voor het compliment. denk ik.
 
Wordt tijd om wat meer test te gaan pinnen, seksdromen on a daily.
Ik had tijdens mijn kuur niet meer seksdromen dan anders en mijn slaap werd er ook niet echt door beïnvloed.
 
Ik had tijdens mijn kuur niet meer seksdromen dan anders en mijn slaap werd er ook niet echt door beïnvloed.

Tijdens je kuur werd er toch voorzien in de regelmatige lediging, door 28taP en jezelf? Als je nooit zulke dromen hebt betekent dit vaak dat je genoeg in je behoeften voorziet of voorzien wordt.
 
Tijdens je kuur werd er toch voorzien in de regelmatige lediging, door 28taP en jezelf? Als je nooit zulke dromen hebt betekent dit vaak dat je genoeg in je behoeften voorziet of voorzien wordt.
Alleen in het weekend.
 
Dan is dat voor jou blijkbaar genoeg geweest.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb een vriend die psycholoog is en die zei inderdaad ook dat er redelijk wat vrouwen zijn met een dergelijke fantasie.
Ik heb studies gelezen met grote variaties. Tussen de 40%-50% tot wel 90% van de vrouwen had weleens gefantaseerd over onvrijwillige seks.
Heeft te maken met overgave en daardoor bepaalde remmingen die je hebt (aangeleerd?) los te kunnen maken.
Volledig overgeleverd zijn aan een dominante man, of zo onweerstaanbaar zijn dat de foute man zich niet langer kan bedwingen en zich wel moet vergrijpen aan haar, of als je tijdens de opvoeding meekrijgt dat intimiteiten iets slechts is of waar niet over gepraat kan worden en je al gauw een slet bent kan volledig gedomineerd worden middels verkrachting ervoor zorgen dat je in ieder geval daar geen schuld aan hebt in de fantasie, even de geile hoer of slet uithangen is natuurlijk prima tussen de lakens maar voor sommigen toch nog wel een drempel. In al deze fantasietjes gaat het niet om daadwerkelijk verkracht te worden door een of andere viespeuk die zichzelf niet onder controle heeft. Tijdens het fantaseren hebben de vrouwen eigenlijk altijd de controle want ze fantaseren tot hoever het gaat enzovoorts. Tegenstribbelen, overmeesterd worden, weinig te zeggen hebben over wat er komen gaat - dat is onderdeel van de fantasie. BDSM mensen weten daar doorgaans wel meer van.
 
Wordt onvrijwillige sex hier niet foutief genoemd ipv de controle afstaan tijdens sex?

Als een vrouw niet wilt dan wilt ze niet. Het is iets anders om de controle los te laten en je over te geven... kan me voorstellen dat dat wel een fantasie is.
 
Wordt onvrijwillige sex hier niet foutief genoemd ipv de controle afstaan tijdens sex?

Als een vrouw niet wilt dan wilt ze niet. Het is iets anders om de controle los te laten en je over te geven... kan me voorstellen dat dat wel een fantasie is.

Een fantasie tot verkrachting is iets heel anders dan daadwerkelijk verkracht worden natuurlijk. In die zin heb je wel gelijk, maar het is toch echt de fantasie om verkracht te worden in dit geval. Beetje misleidend wel, want ik denk dat heel veel mannen dezelfde fantasie (andersom) hebben.
 
Ligt er misschien ook aan wat voor rollen de vrouw in het dagelijks leven heeft. Heeft ze bepaalde verantwoordelijkheden is het ook weleens fijn om eens niet hoeven nadenken, beslissen, zorgen en handhaven. Wanneer je dan eens aangepakt wordt op een manier die ervoor zorgt dat het hoofd eens niet bezig is met al die rollen kan dat leiden tot een enorme bevrijding.

Echt verkracht worden is iets totaal anders. Dan verlies je alle controle. Het heeft dan ook niks te maken met de fantasie.
 
Ik had net toch een rare droom. Er was ėén of andere vrouw die een trein had gekaapt en er met die trein vandoor ging. Toen kwam ik aan boord en wist haar te overmeesteren en de trein tot stilstand te brengen, een heldendaad. Toen ik op haar zat, dacht ik, ik kan haar gelijk wel voor straf van achteren nemen. Wel in d'r kutje trouwens, anaal lijkt mij niets. Dus zo geschiedde. Vervolgens maakte ik het af in haar mond. Toen werd ik net op tijd half wakker en kwam ik klaar.

Nou, het was fijn dit met mijn vriendjes hier gedeeld te hebben. Ik ga weer verder slapen. Doei. :wave:


?????????
 
Een fantasie tot verkrachting is iets heel anders dan daadwerkelijk verkracht worden natuurlijk. In die zin heb je wel gelijk, maar het is toch echt de fantasie om verkracht te worden in dit geval. Beetje misleidend wel, want ik denk dat heel veel mannen dezelfde fantasie (andersom) hebben.

Dat een vrouw fantaseert over een inbreker die dan een brad pitt type blijkt te zijn en haar domineert... dat zal ongetwijfeld een fantasie zijn.

Dat een vrouw fantaseert over een gemiddeld uitziende inbreker die hetzelfde doet... :o

Ik ben geen vrouw natuurlijk dus wat weet ik? :P
 
Ligt er misschien ook aan wat voor rollen de vrouw in het dagelijks leven heeft. Heeft ze bepaalde verantwoordelijkheden is het ook weleens fijn om eens niet hoeven nadenken, beslissen, zorgen en handhaven.

Speelt zeker mee, andersom ook.
 
Dat een vrouw fantaseert over een inbreker die dan een brad pitt type blijkt te zijn en haar domineert... dat zal ongetwijfeld een fantasie zijn.

Dat een vrouw fantaseert over een gemiddeld uitziende inbreker die hetzelfde doet... :o

Ik ben geen vrouw natuurlijk dus wat weet ik? :P

Bij de vrouw is het toch vaak de partner die in de fantasie de verkrachter is. Bij mannen maakt het in de fantasie niet zoveel uit wie ze verkrachten. Ook een wezenlijk verschil.
 
Back
Naar boven