Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Twee potten whey besteld, extreme milk chocolate en framboos/witte chocolade. Hopen dat het een beetje te doen is. Alles beter dan dat gore spul van de kruidvat dat ik nu heb.

P.S. Iemand nog tips voor een soort en smaak eiwitshake? Bestel nu bij Body&fit, maar een ander is ook prima wmbt.
Als Sanca Saxon dit maar niet leest, dan heb je een ban te pakken.
Voor de prijs koop ik bij Bulk Powders de 5 of 2,5 kg-zakken.
Voor de smaak en kwaliteit bij XXL Whey Delicious.
Smaken zijn redelijk persoonlijk, maar de meeste vind ik wel prima.
 
Powersupplements isolaat ftw jonguh.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Powersupplements isolaat ftw jonguh.
Heeft het volgens jou meerwaarde om het veel duurdere isolaat te kopen dan het goedkopere concentraat en zo ja, in welk opzicht?
 
Lekker vrij en lui in m'n boxer op de bank chillen. Net een rotirol met shoarma als ontbijt naar binnen gewerkt. Daarna 2 afleveringen Flodder gekeken en nu is Married with children op tv. Wat een geniaal programma blijft dat ook.

Dan strax een flinke workout eruit knallen en vanavond onbeperkt spareribs eten.

Wat kan het leven toch mooi zijn.
 
Heeft het volgens jou meerwaarde om het veel duurdere isolaat te kopen dan het goedkopere concentraat en zo ja, in welk opzicht?
Geen idee die heb ik nooit gekocht. Vind die banaan isolaat gewoon lekker smaken en is goed oplosbaar in water (ik drink nooit met melk). Die paar eu extra kunnen mij niet zoveel boeien. Ik doe 40 tot 50 dagen met een pot van 2kg. Voor dat kwartje wat ik per dag goedkoper uit zou kunnen zijn lig ik niet wakker.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
A11D3107-0626-4D37-B6F6-616093A5DF35.jpeg


Love it! De geur en het geluid, de frisheid buiten en knusheid als je lekker binnen zit.
 
Vandaag is éindelijk dé dag, de S2000 gaat binnen voor het plaatsen van de kit en een volledige respray :woot:.

Hoeveel kost dat nu een volledige respray? Ben ik wel benieuwd naar :) Plaats je een foto als ie af is?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hoeveel kost dat nu een volledige respray? Ben ik wel benieuwd naar :) Plaats je een foto als ie af is?

Offerte die ik daar kreeg was 2500Euro + btw, maar een S2000 is ook niet echt een gigantische auto natuurlijk :p.
Ik zal het nog weten te zeggen als ik de factuur krijg ;).
Uiteraard volgen er een sh*tload aan foto's als ie af is!
Het wordt een lange winter :p.
 
Vandaag is éindelijk dé dag, de S2000 gaat binnen voor het plaatsen van de kit en een volledige respray :woot:.
Ik dacht dat je al een andere voorbumper had geplaatst en hem toen opnieuw had laten spuiten.
 
Ik dacht dat je al een andere voorbumper had geplaatst en hem toen opnieuw had laten spuiten.

Enkel de voorbumper werd toen gelakt (en nog met een verkeerde onderlaag ook :grumble: ).
Nu volledige respray, inclusief de verkeerd gespoten bumper nog eens (en bij een andere carrossier, obviously).
 
Enkel de voorbumper werd toen gelakt (en nog met een verkeerde onderlaag ook :grumble: ).
Nu volledige respray, inclusief de verkeerd gespoten bumper nog eens (en bij een andere carrossier, obviously).

Hobby's mogen geld kosten, zou er geen 2,5K voor over hebben :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hobby's mogen geld kosten, zou er geen 2,5K voor over hebben :D

En das enkel voor de respray... Er wordt nog een boel ander werk gedaan, de kit heb ik al gekocht, wielen, banden,...
Je wil niet weten hoe groot het gat in mijn hand is :roflol: .
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hobby's mogen geld kosten, zou er geen 2,5K voor over hebben :D

Is natuurlijk ieder voor zich.......hoeveel heeft jouw hobby je tot nu toe gekost?
Mijn voordeel is dat ik bijvoorbeeld mijn DJ-gear terug heb kunnen verdienen (en meer), maar dat is natuurlijk lang niet met alle hobbies het geval.
 
Das geen hobby, dat is een lifestyle :roflol:
 
Back
Naar boven