MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

prima toestel ! en nee dat is niet ironisch , Azzy heeft een soft spot voor oorlogs tuig !
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Meis, Dominos is not done in vergelijk met NY pizza voor mij :(


Wat trouwens mijn dag ook goed maakt is dat ik over 10 minuten :pizza: aan het eten ben
Eens, New York Pizza macht frei.

1572544120204.png
 
ik kom er net achter dat je met dominos nu ook punten kan verzamelen bij elke bestelling voor een gratis :pizza:
Natty87 ProudPizza :burns:

Volg dit stappenplan voor je gratis pizza

  • Bestel online een medium pizza met de 'Lunchdeal' code die bovenaan de pagina staat, hou deze bestelling zo goedkoop mogelijk. Bestel er wel wat sides bij, want je moet minimaal €8 aan eten hebben!
  • Zet de bestelling op afhalen en betaal deze
  • Bel de Domino's waar je dit besteld hebt op en zeg dat je vergeten bent een tijd te koppelen, en dat je deze graag een halfuur later wil afhalen.
  • Haal de pizza een halfuur later op
9073285a7d3028803349b76772e89b28.jpg

Bestel nu de pizza die je graag wou hebben, vul je code in, en geniet van je gratis extra pizza.

Graag gedaan he
 
Ja vaak wel volgens mij idd

Misschien ben ik daarom zo dik
 
omdat je toevallig bij defensie werkt denk je dat hiermee meer gewicht in de schaal kan leggen ,pannenkoek

je hebt zelf ook nooit in een echte gevechtssituatie gezeten behalve pang pang roepen op Harskamp :roflol:
Meer gewicht heb ik sowieso. :p
En ja ik ben gewoon op missie geweest. De eerste na de tweede Wereld oorlog.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Meer gewicht heb ik sowieso. :p
En ja ik ben gewoon op missie geweest. De eerste na de tweede Wereld oorlog.
Uhh... Korea-oorlog ??? . Complimenten dat je op die leeftijd nog actief BBer bent ;)
 
:roflol: de eerste actie van Nederland Henk. :sad:
Wat bedoel je nu? :roflol: Er zijn daar 123 Nederlandse militairen omgekomen. Ben nu wel benieuwd waar je naar bent uitgezonden?
 
Mening over de JSF Bert?
Prachtig toestel. Wat wil je?precies horen. Of het de juiste keuze was uit de beschikbare kandidaten? Technisch gezien is het natuurlijk prima (maar de andere kandidaten voldeden ook), maar veel meer zaken spelen een belangrijke rol (politiek, Maintenance Valley etc.). Politiek gezien, hmmm; de verstandhouding met de VS zijn momenteel anders dan wat deze waren ten tijde van de keuze. Hier heeft Generaal b.d. Berlijn zich onlangs over uitgelaten (interessant):

Wat vind jij?

Ik had liever de A-10 Warthog gezien, gewoon kippenvel van die 30mm

BRRRRTTT

Goeie vergelijking ook. Dan kunnen we beter onze C-130 Hercules ombouwen naar AC-130 Gunships. :laugh:
Altijd tweede gratis bij het filiaal waar ik bestel, ook niet verkeerd. Komt neer op 9-14 euro voor twee bezorgde pizza's
Aangezien jij de pizza expert ben (ik heb nog nooit NY Pizza op). Hoe is de smaak van NY Pizza t.o.v. de gemiddelde Italiaanse pizzeria? Heb altijd zo'n idee dat het net als Domino's fastfood is (doordrenkt in olie en met kaas, weinig weg hebben van een pizza), maar misschien is mijn verwachting incorrect en is het best prima. Ik ben bang dat het tegenvalt en daarom nog nooit geprobeerd.
 
Aangezien jij de pizza expert ben (ik heb nog nooit NY Pizza op). Hoe is de smaak van NY Pizza t.o.v. de gemiddelde Italiaanse pizzeria? Heb altijd zo'n idee dat het net als Domino's fastfood is (doordrenkt in olie en met kaas, weinig weg hebben van een pizza), maar misschien is mijn verwachting incorrect en is het best prima. Ik ben bang dat het tegenvalt en daarom nog nooit geprobeerd.

Heb zojuist eentje van de Italiaan op en dat steekt dr toch wel echt bovenuit
Ik ben zelf een deegliefhebber (donuts, brood, bakkerij-dingen, etc) en daarom vind ik eens in de zoveel tijd een NY pizza met dikke bodem lekker

De keren dat ik Dominos gegeten heb was het erg vet & dat heb ik bij NY pizza nog niet meegemaakt (muv de 4-kazen pizza die ik soms neem :P )
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven