AndroidHealthClinic

Eerste kuur: 500mg test ew 40mg diana ed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benjamin132

Novice
Lid geworden
5 nov 2016
Berichten
14
Waardering
5
Hi,

Ik ga een mini log bijhouden zonder foto’s van mijn aller eerste kuur, eerste spuit is gezet

Ik ben 25 jaar 1.73M 80KG 13%vet.
Doel: 90KG

Ik train nu 7 jaar, met pauzes en soms niet serieus/ slechte voeding.

Sinds een tijdje weer zeer serieus bezig met een voeding/train schema.
Records zijn niet interessant voor mij ik lift nooit extreem zwaar voor PRs, probeer altijd rond de 10 herhalingen te blijven.

Kuur bestaat uit:
500mg test 1 x per week 1-10
40mg diana 2x 20mg per dag 1-6
Nolvadex 20 mg per dag 12-15

Macro’s
Kcal 3254 ew 212 vet 126 kh 310.
Ik zal 1 x per week een update plaatsen.

Alle tips zijn welkom
 
Laatst bewerkt:
40mg dianabol als pre workout?

waarom laat je geen hcg mee lopen?

verder ziet het er netjes uit
 
Dbol weglaten.
 
40mg dianabol als pre workout?

waarom laat je geen hcg mee lopen?

verder ziet het er netjes uit

Thanks, 40mg 1 x per dag was een foutje trouwens ik neem 20mg bij het ontwaken en 20mg voor het slapen gaan.
Ik hou het bij test/diana omdat ik het zo simpel mogelijk wil houden voor een eerste kuur.
Ik hou al niet zo van naalden dus die ene keer test per week vind ik meer dan genoeg haha.
 
Die naalden angst ben je na een paar keer prikken zo over heen, had ik ook. Vooral als je in je glute prikt voel je vrijwel niks
 
Die naalden angst ben je na een paar keer prikken zo over heen, had ik ook. Vooral als je in je glute prikt voel je vrijwel niks
Ja het stelde ook helemaal niks voor, voelde er niks van. Maar had toch wel zwetende handjes en inmiddels ook wel een gevoelige bil op de plek waar het spuitje is gezet.
 
Thanks, 40mg 1 x per dag was een foutje trouwens ik neem 20mg bij het ontwaken en 20mg voor het slapen gaan.
Ik hou het bij test/diana omdat ik het zo simpel mogelijk wil houden voor een eerste kuur.
Ik hou al niet zo van naalden dus die ene keer test per week vind ik meer dan genoeg haha.

hmm zou me toch maar even goed inlezen over hcg bro:) en btw dianabol 20mg pre workout en 20mg bij het ontwaken zou ik eerder voor gaan
 
hmm zou me toch maar even goed inlezen over hcg bro:) en btw dianabol 20mg pre workout en 20mg bij het ontwaken zou ik eerder voor gaan

Dan zou ik eerder 30mg doen en alles pre workout nemen en alleen op de dagen dat je traint

Zet de tamoxifen maar alvast klaar
 
Ik ben zelf grote fan van dianabol maar De eerste kuur al dianabol pakken op 40mg voor 6 weken man is Overkill op test only groeit je lichaam al maximaal...ik weet niet hoeveel netto winst spiermassa die dianabol je gaat geven maar gaat echt geen groot verschil maken in je eerste kuur ik kan je wel garanderen dat de acne gains veel meer gaan zijn en dianabol concerteerd veel naar oestrogeen je gaat gegarandeerd veel meer vet aanzetten je herstel gaat ook langer duren ik vind het zonde om dianabol te gebruiken in je eerste kuur en het eerder gebruiken in een tweede kuur
 
Ik ben zelf grote fan van dianabol maar De eerste kuur al dianabol pakken op 40mg voor 6 weken man is Overkill op test only groeit je lichaam al maximaal...ik weet niet hoeveel netto winst spiermassa die dianabol je gaat geven maar gaat echt geen groot verschil maken in je eerste kuur ik kan je wel garanderen dat de acne gains veel meer gaan zijn en dianabol concerteerd veel naar oestrogeen je gaat gegarandeerd veel meer vet aanzetten je herstel gaat ook langer duren ik vind het zonde om dianabol te gebruiken in je eerste kuur en het eerder gebruiken in een tweede kuur
Thanks voor jullie adviesen/tips!
Ik heb voor een kickstart gekozen bij mijn eerste kuur omdat (ik weet dat het zwak klinkt) niet gedemotiveerd te zijn door pas na 4 a 5 weken verschil te merken. En ik heb aardig wat gelezen en een eerste kuur met diana/winny met teste 500 pw wordt heel veel aangeraden.
Ik heb mijn keuze gemaakt en ga hoe dan ook deze kuur afmaken en de diana blijven gebruiken voor 6 al dan niet voor 4 weken.
Overigens heb ik zelfs in mn puberteit nooit last gehad van puistjes/acne. Dat wilt uiteraard niet zeggen dat het niet kan gebeuren maar ik acht de kans niet groot dat ik er last van ga krijgen.
Volgende week donderdag ga ik me weer wegen en kijken of ik al een kilotje vocht heb gewonnen hehe.
 
Okee de eerste week zit erop, vanavond gaat de tweede spuit erin.
Ik heb me zojuist gewogen, 83KG op de lege maag dus 3KG winst in de eerste week.
Sides: Heb ik amper last van, eerste paar dagen werd ik wakker met hoofdpijn maar na een paar glazen water voel ik me weer top.
Als ik in de spiegel kijk zie ik nauwelijks verschil, misschien ietsjes dikker geworden alleen.
kwa kracht, een kleine toename. Ik pak alles ongeveer 2kg zwaarder.
Al met al gaat het lekker, kan niet wachten tot ik wat van de test e ga merken.
 
Zo, begin toch wel aardig wat kracht te merken door de diana. Heerlijke training achter de rug nog nooit zo zwaar kunnen trainen. Spuit ging er weer vlekkeloos in. Vandaag toch weer knallende koppijn gehad bij het ontwaken maar flink water drinken doet wonderen. Moet inmiddels wel 4 keer in de nacht naar de toilet om te pissen.
 
Zo, begin toch wel aardig wat kracht te merken door de diana. Heerlijke training achter de rug nog nooit zo zwaar kunnen trainen. Spuit ging er weer vlekkeloos in. Vandaag toch weer knallende koppijn gehad bij het ontwaken maar flink water drinken doet wonderen. Moet inmiddels wel 4 keer in de nacht naar de toilet om te pissen.

Hoge bloeddruk is een bitch.
 
Ik heb voor een kickstart gekozen bij mijn eerste kuur
Kickstart... dat mensen dat woord nog steeds gebruiken. Dus eerst ga je knetter hoog zitten in alle mg’s en na 4 weken stop je opeens met 280mg extra. Je kunt beter je mg’s opbouwen ipv in het begin van je kuur op hoogste punt te gaan.
 
Tijd voor een nieuwe update, eerste 2 weken zitten erop. De derde spuit zit er inmiddels in.
Gewicht schommelt tussen de 85 a 86kg.
Vet percentage is in mijn ogen niet gestegen lijk eerder ietsjes droger ondanks dat ik toch 500+ kcal boven mn behoefte zit, ik ga het volgende week met 250 kcal verhogen.

Kwa sides, hebbik last van slapeloze nachten en een hoge bloeddruk. Ik merk ook dat ik snel buiten adem ben, en zwaarder adem.

Kracht toename is wel echt extreem, ze noemen anabolen geen wondermiddel maar zo voelt het wel. Wat ik eerst niet eens de lucht in kreeg push ik nu 8 x zonder hulp.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren zodra ik wat merk van de Test en stop met de Diana.
Fijn weekend heren, en dames.
 
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren zodra ik wat merk van de Test en stop met de Diana.
Dit dus. Denk daar van te voren eens over na, wat er zou kunnen gebeuren.
 
Je houd wel hoop vocht vast man met die Dianaboll. 6kg in 2 weken? Super roid om sterk te worden ben benieuwd of je het vast kan houden deze kracht als je stopt met deze roid.
Zelf niet zo een fan van d-boll.

Heb je ook nog spullen in huis voor het geval dat je gyno krijgt?
 
Je houd wel hoop vocht vast man met die Dianaboll. 6kg in 2 weken? Super roid om sterk te worden ben benieuwd of je het vast kan houden deze kracht als je stopt met deze roid.
Zelf niet zo een fan van d-boll.

Heb je ook nog spullen in huis voor het geval dat je gyno krijgt?
Ja zal zeker een hoop vocht zijn, hoop het gewicht te behouden door de test. Zal als mn kuur klaar is een maand later ook nog eens mn gewicht posten om te kijken wat er nou na een kuur van overblijft.
Ik heb een potje nolvadex in huis mocht het nodig zijn.
 
Ja zal zeker een hoop vocht zijn, hoop het gewicht te behouden door de test. Zal als mn kuur klaar is een maand later ook nog eens mn gewicht posten om te kijken wat er nou na een kuur van overblijft.
Ik heb een potje nolvadex in huis mocht het nodig zijn.
Eventueel foto’s van voor/na/na de nakuur?
 
Back
Naar boven