XXL Nutrition

Nieuwe voedingsschema meningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je te veel calorieën eet hiermee. als je hier 6 maanden mee aan gang gaat ben je net een pak melk bent en moet je best veel cutten.
Je zit meer als 1000 calorieën boven je onderhoud...
Bekijk bijlage 469898
Ik ben geen 30 + je hebt de activiteits factor niet mee gerekend. Ik bulk nu al bijna 2 jaar op zelfs meer dan deze calorieën, met af en toe een kut, ieder lichaam is anders ik word hier niet dik van. Als ik onder de 4000 kcal eet dan val ik af
 
na tijdje kom je toch wel achter dat zelfs die ''junkfood'' je goed zal doen.

ben momenteel niet echt op mijn eten aan het letten eet alles wat ik tegenkom en moet zeggen gains gaan heerlijk, voel me beter in me vel, en ik word niet vetter. Ik stresste altijd als ik iets slechts at maar juist door zo te doen voelde ik me ongelukkig, boekte ik weinig progressie. En nu ik het allemaal heb losgelaten zie ik alleen maar ++
Nee want door mijn maagwandslijmvlies onsteking kan ik al heel lang niet meer fijn junkfood eten. Vroeger at ik het en dan voelde ik me soms goed andere keer vies, maar als ik nu een hap junkfood eet en dat vet mijn maag raakt word ik meteen misselijk en als ik dan al wat in mn maag heb moet ik overgeven
 
En ik ben echt niet van mening dat junkfood je goed zal doen. Het is echt super slecht eten, er zijn zoveel stoffen aan toegevoegd die slecht voor je zijn. Ik ga liever voor rijst kip groente dan voor een burger bij de mac
 
Ook in jouw ogen "junk food" kan je clean eten zeg maar.

Maak een pizza van een bodem en doe er wat tomatenpuree, paprika, ui, champignons, kip/geruld gekat/tonijn oid op en een beetje geraspte kaas.
Of bak zelf een hamburger (zelf maken van rundergehakt of bijv. duitse biefstuk of magere hamburger oid) op een broodje met wat tomaat/ui/augurk/ketchup/mayo.
Is allemaal voor jouw beeld "junk" maar is toch allemaal wel clean. ;)
 
Ik zie een zelf gemaakt hamburger niet perse als junk als ik het vlees ook zelf maak
 
Dankjewel voor de tip, ik ga het eens proberen. Ik heb graag kip, maar kippen hebben een cloaca, kan ik hier toch hetzelfde bij doen als bij een koe? Ik vind dit wel een beetje onhygiënisch.
 
Dankjewel voor de tip, ik ga het eens proberen. Ik heb graag kip, maar kippen hebben een cloaca, kan ik hier toch hetzelfde bij doen als bij een koe? Ik vind dit wel een beetje onhygiënisch.

Valt te proberen
 
Dankjewel voor de tip, ik ga het eens proberen. Ik heb graag kip, maar kippen hebben een cloaca, kan ik hier toch hetzelfde bij doen als bij een koe? Ik vind dit wel een beetje onhygiënisch.
Ik wel eens gezien op yt dat iemand zo een experiment deed dat hij zn sperme met een kippen ei samen deed, bleek volgens mij later een hoax te zijn tho
 
Ff on-topic maar goed fysiek.
Ergens weet je dus wel goed wat je doet en zou ik mij niet te druk maken om het exacte voedingsschema en eerder naar een gezond kcal target mikken op een methode dat je zelf lang kunt volhouden
 
Back
Naar boven