XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°10: Front squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.221
Waardering
65.247
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Dit jaar gaan we ook weer verder met de challenges maar om de onderlinge competitie aan te wakkeren en iedereen extra te motiveren om elke challenge mee te doen (dit is niet verplicht, je mag ook challenges skippen maar dan verdien je uiteraard ook geen punten) gaan we ditmaal werken met een punten systeem, de punten worden elke maand meegenomen en op het einde van het jaar zal de top 3 met mooie prijzen beloond worden.


Punten systeem

Bij 10 deelnemers:
  • 1ste plaats: 10 punten
  • 10de plaats: 1 punt

Bonus punten

3 bonus punten voor degene die de Bonus challenge wint (dit kan varieren per challenge)


Prijzenpot

:1e:

:2e:

:3e:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-competitie-2019-ranking.420343/#post-10158974

Beste leden, welkom bij de voorlaatste challenge van dit jaar!
Deze maand gaan we weer voor een oude vertrouwde; de front squat!
Deze zullen moeten gedaan worden met bw dwz. 80kg totaal gewicht als je 80kg weegt.

Deze challenge zal lopen t/m 1 december en wordt om 19u afgesloten, dan worden de punten verdeeld en zal de nieuwe challenge ook online geplaatst worden.

-Bw totaal gewicht op de barbell
-Zoveel mogelijk reps
-90 seconden time cap
-Diepte minstens parallel
-Elke grip is toegelaten
-Belt en sleeves toegelaten, geen suit of wraps
-Filmpje als bewijs
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

*Bonus Challenge* 3 bonuspunten voor degene die binnen 90 seconden de meeste reps maakt met 1.5xbw

Webby 18 reps

psycomantje 12 reps

Bosje2 12 reps

Aquaexplo 11 reps

ProudPizza 8 reps

SandJ 3 reps

*Bonus*

psycomantje 2 reps

Succes !!
Het moderator team.
 
Laatst bewerkt:
Beste leden,

Dit jaar gaan we ook weer verder met de challenges maar om de onderlinge competitie aan te wakkeren en iedereen extra te motiveren om elke challenge mee te doen (dit is niet verplicht, je mag ook challenges skippen maar dan verdien je uiteraard ook geen punten) gaan we ditmaal werken met een punten systeem, de punten worden elke maand meegenomen en op het einde van het jaar zal de top 3 met mooie prijzen beloond worden.


Punten systeem

Bij 10 deelnemers:
  • 1ste plaats: 10 punten
  • 10de plaats: 1 punt

Bonus punten

3 bonus punten voor degene die de Bonus challenge wint (dit kan varieren per challenge)


Prijzenpot

:1e:

:2e:

:3e:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-competitie-2019-ranking.420343/#post-10158974

Beste leden, welkom bij de voorlaatste challenge van dit jaar!
Deze maand gaan we weer voor een oude vertrouwde; de front squat!
Deze zullen moeten gedaan worden met bw dwz. 80kg totaal gewicht als je 80kg weegt.

Deze challenge zal lopen t/m 1 december en wordt om 19u afgesloten, dan worden de punten verdeeld en zal de nieuwe challenge ook online geplaatst worden.

-Bw totaal gewicht op de barbell
-Zoveel mogelijk reps
-90 seconden time cap
-Diepte minstens parallel
-Elke grip is toegelaten
-Belt en sleeves toegelaten, geen suit of wraps
-Filmpje als bewijs
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

*Bonus Challenge* 3 bonuspunten voor degene die binnen 90 seconden de meeste reps maakt met 2xbw

Succes !!
Het moderator team.
2xbw frontsquats :roflol:
 
:( :( :(
Bonus challenge /out:roflol::roflol:

Edit: Mensen zin om morgen tijdens de meet deze te doen??
 
In! 105 kg zit al wel dicht op m'n 1RM, dus wordt heavy.

Die Bonus Challenge is een grap neem ik aan? Wie kan er hier 2x BW Front Squatten.
In mijn geval zou dat 207 kg zijn. :roflol:
 
Zal ik het aanpassen naar 1.5?
 
Zal ik het aanpassen naar 1.5?
Goed idee.
Ik denk dat de kans dan groter is dat iemand een poging waagt. Strive4muscle heb ik hier 160 kg voor reps zien front squatten, maar denk niet dat daar veel forumleden overheen gaan.
 
Goed idee.
Ik denk dat de kans dan groter is dat iemand een poging waagt. Strive4muscle heb ik hier 160 kg voor reps zien front squatten, maar denk niet dat daar veel forumleden overheen gaan.
precies. 1.5x bodyweight zie ik mezelf ook niet proberen maar 2x vind ik wel erg vooruitstrevend :o
 
1.5x bw lijkt me wel beter ja. Ik front squat nooit maar ken niet echt iemand die 2x bw doet :p
 
Sla deze over..
 
Ik had er vorige keer 10 en stond laatste xD
Mss voor deze maand 1 van mijn squat variaties veranderen naar front squat en wat oefenen? :p
 
Te hoog voor mij, 90 normale squat is al zwaar voor mij.
 
Mag ik op schijfjes staan? :P
 
Back
Naar boven