XXL Nutrition

Lukt het botje weer om in shape te komen. Lets see

Bezoekers in dit topic

Het eten van vandaag. ben een beetje uitgeschoten met me eiwitten vandaag daar moet ik wel op letten. Minder eiwit en wat meer kolydraten
Op school is mealpreppen gewoon een beetje kut doordat er geen ijskast is.
Ik bewaar mijn prep op werk ook niet in de koelkast. Ook niet in de zomer..

Ik leef nog steeds:woot:
 
Ik wil niet dat me hele schooltas/boeken/klas stinkt naar het eten.
Had vorige week brood met vlees mee en de halve klas stinkt dat naar het eten. gewoon vervelend haha
 
Ik wil niet dat me hele schooltas/boeken/klas stinkt naar het eten.
Had vorige week brood met vlees mee en de halve klas stinkt dat naar het eten. gewoon vervelend haha
Ik snap wat je bedoeld. Hoewel..ik krijg op werk ook al jaren gezeik over de geur van mijn eten:roflol:
 
Een nieuwe dag een nieuwe post. Zie hieronder mijn voeding :)
Weer wat te veel eiwit ik moet nog even beter nadenken over hoe ik mijn eten indeel over de dag. Ik eet al snel te veel eiwit en 2 gram per KG lichaamsgewicht is meer als zat


Screenshot_20191030-194357_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194406_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194414_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194433_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194419_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194439_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194427_Samsung Health.jpg
Screenshot_20191030-194444_Samsung Health.jpg





De training:

Benen is vaak een pijnlijke training voor mij. Vandaag ging het echter vrij goed ik had wel wat pijn in mijn heup met de abductor en wat napijn na het trainen in mijn knie maar dit was snel weg. Als ik zo elke keer mijn benen mag trainen ben ik hier blij mee! Ik doe dan ook veel reps omdat ik dan minder last heb :)

Mijn training is wat anders als standaard omdat ik veel de nadruk leg op het trainen van mijn core. Dit om mijn rugklachten te verminderen, deze training heb ik zelf samengesteld in overleg met mijn fysiotherapeut

Abs/Legs/Calfs


5 minuten warmup op de crosstrainer standje 13 200watt per minuut

Planking:

4x60 sec
4x60 sec
4x60 sec
4x60 sec

Weighted Cable Crunch.

20x35kg
20x35kg
20x35kg
20x35kg

Oblique Twist "Wood chopper"
12x 10kg
12x 12.5kg
12x 15kg
12x 17,5kg

Benen:

Lunges:

20x zonder gewicht (warm up)
20x zonder gewicht (warm up)
20x 8kg
20x 12kg
20x 16kg (gevoelige knie)
12x 20kg (gevoelige knie)

Legpress

12x 70kg
12x 90kg
12x 120kg (gevoelige knie)
12x 150kg (gevoelige knie)
12x 150kg (gevoelige knie)

Leg Curl

15x 45kg
12x 55kg
12x 55kg
12x 55kg

abductor

20x 45kg
12x 55kg
12x 55kg
12x 55kg (auw heup)

Calfmachine:

20x 30kg
15x 50kg
12x 60kg
12x 60kg
 
ik train 5 tot 6 dagen per week daarbij kijk ik vooral wat mijn lijf toelaat. Squaten en deadliften doe ik niet meer ik ga daar gewoon kapot aan.
Ook train ik met vrij veel reps omdat dit wat vriendelijker voor mijn gewrichten is en ik probeer me echt te focussen op het samentrekken van de spier en dus met wat minder gewicht te trainen. Dus je zal hier geen grote gewichten zien maar vooral iemand die op hypertrofie en time onder tension let.
verstandig een beetje hoog in reps, met je gammele achtergrond vraag ik me af of je voldoende hersteldagen per week hebt
goeie shape hoor! is die borst natty? (of geschoren? :D)
 

Welkom :)

verstandig een beetje hoog in reps, met je gammele achtergrond vraag ik me af of je voldoende hersteldagen per week hebt
goeie shape hoor! is die borst natty? (of geschoren? :D)

Voor nu gaat dit prima ik voel me goed en sterk. Per spiergroep heb ik genoeg herstel of ik op neurologisch niveau genoeg herstel krijg zal moeten blijken.
Wat ik wel doe is periodiek even een break van trainen meestal in combinatie met een vakantie of iets. Nu heb ik al 2x +- een week niet getraind omdat ik in het buitenland ben dan. Het perfect moment om mijn hele systeem even tot rust te laten komen.

Als ik merk dat ik moeite krijg met herstellen of oververmoeid raak dan plan ik na mijn 3 daagse cyclus gewoon een rustdag in.
 
Ben wel benieuwd, Hoe veel viel je per week af toen je 1800 kcal at?

En hoe lang heb je dit volgehouden.
 
Ik heb een beetje gespeeld met mijn calorieën en cardio. ik ben begonnen op 2000kcal ben geëindigd op 1800/1700 kcal en lichte cardio icm met 6 dagen per week krachttraining. Ik heb dit 6 maanden gedaan.
Ik probeerde 0,5kg tot 1kg per week af te vallen maar had ook wel eens een week dat ik niks afviel of een week dat ik 3kg aankwam ( was dan op vakantie)

Ik probeerde met mijn stappenteller tussen de 6000 en 10000 stappen per dag te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een beetje gespeeld met mijn calorieën en cardio. ik ben begonnen op 2000kcal ben geëindigd op 1800/1700 kcal en lichte cardio icm met 6 dagen per week krachttraining. Ik heb dit 6 maanden gedaan.
Ik probeerde 0,5kg tot 1kg per week af te vallen maar had ook wel eens een week dat ik niks afviel of een week dat ik 3kg aankwam ( was dan op vakantie)

Ik probeerde met mijn stappenteller tussen de 6000 en 10000 stappen per dag te zetten.

Nice! knap dat je dat kan volhouden.

Als ik 5 dagen 1000 onder onderhoud eet sterf ik voor mijn gevoel echt af.
 
Goedeavond allemaal,

Een nieuwe dag een nieuwe update:

Ik voel me goed en pijn vrij vandaag! Ik merk dat de extra calorieën en carbs me goed doen zo goed dat ik er vandaag besloten heb wat extra gas te geven vandaag met chest. De schouder en rug hielden het goed vol dus kon lekker voluit gaan. Merk ook dat de gewichten wat lichter worden nu ik wat meer eet. Ben benieuwd hoe mijn progressie de komende maanden gaat zijn. Als ik heel blijf verwacht ik wel mooie gains te maken. Ben net een autist als het aankomst op Eat/Train/Sleep repeat. Zo erg dat ik er feedback over krijg van me vrouw dus binnenkort maar weer even wat leuks doen :P want doe alleen maar dingen waar b0tje zin in heeft en wil de vrouw die elke dag al me meal-prep doet ook graag tevreden houden.

5min Crosstrainer 60kcal standje 13

Chest

Flat Bench Press


bench press ging erg lekker vandaag! zo lekker dat ik besloot het gewicht te verhogen. Wel heb ik wat minder gelet op time under tension
20x 40kg (warm up)
20x 50kg (warm up)
15x 60kg (warm up)
15x 70kg (warm up)
15x 80kg (failure)
12x 85kg (failure)
8x 90kg (2 reps met spotter)



Cable chest fly's

10 tot 15 reps
12 sets in 3 verschillende standen. waarvan elke stand 1x tot failure

Laagste stand was de max 20kg
Middelstand was de max 30kg
Hoogste stand was max 35kg



Schouders:


Side raises.


4kg 20x (warm up)
6kg 20x (warm up)
8kg 15x (warm up)
10kg 15x
10kg 15x
12kg 12x (failure) +(3 forced reps)
12kg 12x (failure) +(3 forced reps)


Seated millatry press: in de smith machine

15x 20kg (warm up)
12x 30kg
12x 30kg
12x 40kg (failure)
10x 40kg (failure)

Shoulderpress machine
35kg 12x
35kg 10x (failure)
35kg 10x (failure)


Triceps

Triceps cable extensions


Extra op de time under tension gelet vandaag met triceps. dus iets lager in gewicht als eerder deze week

15x 17,5kg
12x 20kg
12x 17,5 (failure)
12x 17,5 (failure)


Triceps cable pushdowns

15x 22,5kg
12x 25kg
12x 25kg (failure)
12x 27,5kg (failure)

15min op de loopband 10%incline 7kmpu

Supplementen:
Creatine, Pre-workout, Whey, Multivit, Visolie


Voeding:

2800 Kcal

Iets te veel vet vandaag.

E/K/V 166/226/115


Meal 1: 40gram whey + 250gram snoeptomaatjes
Meal 2: 2 volkoren puntjes, 110gram gekookt ei, 30 gram pindakaas
Meal 3: 2 volkoren puntjes, 110gram gekookt ei, 15 gram pindakaas 15 gram, caramel stroopwafel pasta (niet lekker btw)
Meal 4: Popcorn zout 90 gram, Appel
Gym
Meal 5: Sperzieboontjes 200 gram 190 gram Kipkarbonade, 300gram Krieltjes, 50ML Frites lijn mayo
Meal 6: 250 gram magere franse kwark


Zeg eerlijk ziet er gewoon lekker uit deze maaltijd. Even een Flex foto erbij
Was in de Gym en zag deze editie van Men's Health. Ze zetten ook iedereen op de cover van men's health tegenwoordig... vraag me af wanneer ik me uitnodiging krijg want heb een beter fysiek als deze gasten. Misschien moet ik eens naar de gym voor me face

20191031_182140.jpg
20191031_172024.jpg
20191031_181205.jpg




 
Laatst bewerkt:
lekkere progressie man, hopelijk blijven de pijntjes nu weg
Ze zetten ook iedereen op de cover van men's health tegenwoordig... vraag me af wanneer ik me uitnodiging krijg want heb een beter fysiek als deze gasten.
is niet eens overdreven :roflol:
 
Goed fysiek maat! Voor Men's Health heb je al teveel massa haha.

Luister je Kosso tijdens je training?
 
Ben je na 5 jaar off zijn geen natty dan haha. Ik voel me all naturel gewoon todat ik me linker tepel check en daar die gyno voel :roflol: Dat is het enigste wat ik overgehouden heb nu aan die kuurtjes.

ik luister van alles als ik train. van rap tot heavy metal tot hardcore. het is maar net wat me triggered.

De trainingen zijn goed deze week :) ben benieuwd wat de weegschaal zegt morgen. Heb ik in ieder geval goeie spierpijn

1572595133617.png
 
Laatst bewerkt:
Ben je na 5 jaar off zijn geen natty dan haha. Ik voel me all naturel gewoon todat ik me linker tepel check en daar die gyno voel :roflol: Dat is het enigste wat ik overgehouden heb nu aan die kuurtjes.

ik luister van alles als ik train. van rap tot heavy metal tot hardcore. het is maar net wat me triggered.

De trainingen zijn goed deze week :) ben benieuwd wat de weegschaal zegt morgen. Heb ik in ieder geval goeie spierpijn

Bekijk bijlage 469883
Jouw arm ziet er wel net iets beter uit!
 
Ben je na 5 jaar off zijn geen natty dan haha. Ik voel me all naturel gewoon todat ik me linker tepel check en daar die gyno voel :roflol: Dat is het enigste wat ik overgehouden heb nu aan die kuurtjes.

ik luister van alles als ik train. van rap tot heavy metal tot hardcore. het is maar net wat me triggered.

De trainingen zijn goed deze week :) ben benieuwd wat de weegschaal zegt morgen. Heb ik in ieder geval goeie spierpijn

Bekijk bijlage 469883
Je hebt dit jaar nog anavar gebruikt toch? Tenminste dat was je plan in je topic toen
 
Je hebt dit jaar nog anavar gebruikt toch? Tenminste dat was je plan in je topic toen

Eerlijk is eerlijk die AAS gains blijven jeuken... echter is mijn vrouw het hier totaal niet mee eens. Plus dat ik verplicht word alcohol te drinken afentoe en dat wil ik niet combineren met AAS.
Maar heb geen anavar gebruikt dit jaar of ben ik dat van plan. Ik speel wel soms met het idee omdat enhanched trainen gewoon de bom is.
 
Kleine update heb wat minder tijd vandaag.

Elke zaterdag ochtend weeg ik bij de basic fit vanaf april dus heb al mijn gewicht gegevens opgeslagen en ik ben weer 0,5kg afgevallen deze week

Vorige week rond de 2500kcal gegeten Deze week een gemiddelde van 2800. Echter blijf ik droger worden ondanks dat ik mijn calorieën omhoog blijf gooien. De afgelopen maand ben ik bijna 2kg afgevallen.
Zou zomaar kunnen zijn dat ik op 8% bf sta of eronder. Volgend weekend plan ik weer een huidplooi meting in. Meten is weten!

Dit is niet helemaal de bedoeling want hoef niet meer droger te worden voor de winter. Twijfel of ik me calorieen nog 100 a 200 moet uppen aangezien ik nu pas 5 dagen op 2800 eet.
Zal ik nu mijn calorieen verhogen naar 2900 of zelfs 3000 of zal ik het nog even 7 dagen aankijken op 2800?

Volgens de calorieen calculator hier op het forum is mijn onderhoud 3000 dus theoretisch zou dit logisch zijn dan ik afval. Ik wil alleen niet mijn calorieën te snel verhogen omdat ik van 1800 afkom.
1572682361951.png

Screenshot_20191102-085344_Basic-Fit.jpg




Mijn training van gisteren: even in het kort want heb tijd te kort.

Close grip rug

3 oefeningen 12 sets

Biceps

Hammercurls
Concentration bicep curls

Achter kant schouders.

10 sets 2 oefeningen

Even een filmpje van me favorieten fitness youtuber. Door hem eet ik elke dag popcorn nu



Greg is het overduidelijk niet eens mijn reverse dieet :roflol: aan de andere kant zegt ie ook dat je gewoon moeten eten waar jij je goed op voelt en op 2400kcal voel ik me ook prima.
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik zou zeggen, je bent droog AF, die extra calorieen deden je training (en herstel van pijntjes!!) goed, dus waarom niet toch een hapje erbij en over een week nog eens kijken wat de weegschaal zegt.
 
Back
Naar boven