AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Verkapt kijk mij veel geld hebben maar wil het niet post.
 
Het was toch ooit ministerie van oorlog, niet offensie?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jij wilt gewoon aandacht van mij. Bij deze aandacht.
Kun je mij unblokken ik wil graag met je communiceren ouwe rukker.

Kan iemand dit even opnieuw citeren voor het geval dat thuggish rukkish mij heeft geblokkeerd
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Gewoon niet door hebben dat je bijna een halve minuut gloeiend water over je hand krijgt....
Hand verbrand....:scold::scold::scold: nu met coldpack erop en maar 1 hand vrij om te DBB-en... :mad:
Ik hoop dat je in eerste instantie gekoeld hebt met lauw water en niet alleen maar met een coldpack.
 
Ik hoop dat je in eerste instantie gekoeld hebt met lauw water en niet alleen maar met een coldpack.
Ben ehbo-er. Dus eerst 10 minuten lauw en daarna steeds wat kouder gezet daarna pas coldpack gepakt. ;)
gelukkig is het llinks :o
 
iedereen is zo intelligent bezig op dbb. ben ik niet gewoon. graag zakken van niveau svp, dan voel ik me tenminste slim :'(
 
iedereen is zo intelligent bezig op dbb. ben ik niet gewoon. graag zakken van niveau svp, dan voel ik me tenminste slim :'(
DIt is sarcastisch. Toch.
 
Zelf ontslag genomen, februari terug naar school. Situatie hier thuis laat het toe om toch een diploma te gaan halen.

ik hoop juist op ontslag met een flinke premie.

dan wil ik ook een jaar een opleiding volgen terwijl ik in de ww zit om vervolgens iets te gaan doen wat ik leuk vind..
 
iedereen is zo intelligent bezig op dbb. ben ik niet gewoon. graag zakken van niveau svp, dan voel ik me tenminste slim :'(

harder studeren knul. Je hebt nog jaren om eens te leren.

Valt mij trouwens ook wel op dat er hier heel wat betere inhoud tussen de troll- en bullshitposts zitten dan je zou verwachten
 
Back
Naar boven