Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

harder studeren knul. Je hebt nog jaren om eens te leren.

Valt mij trouwens ook wel op dat er hier heel wat betere inhoud tussen de troll- en bullshitposts zitten dan je zou verwachten
Ja ik ben idd nog wat jaren zoet.

Toch blij dat jij het ook opmerkt! :D
 
Een
Gewoon niet door hebben dat je bijna een halve minuut gloeiend water over je hand krijgt....
Hand verbrand....:scold::scold::scold: nu met coldpack erop en maar 1 hand vrij om te DBB-en... :mad:
Na een halve minuut pas?
 
ik hoop juist op ontslag met een flinke premie.

dan wil ik ook een jaar een opleiding volgen terwijl ik in de ww zit om vervolgens iets te gaan doen wat ik leuk vind..
Zorgen dat je de laatste maanden in een hogere loonscategorie zit voor maximale werkloosheidsuitkering. Medisch ontslag fixen, dan krijg je geen premie, wel werkeloosheid zonder schorsing. Inschrijven voor hogeschoolopleiding.
+3j recht op maximale werkloosheidsuitkering
:)
Ik zeg doen
 
Het hoogseizoen is gedaan, weinig werk, geen zin om ploegenwerk te doen en ik wil in een lagere belastingsschaal belanden dit jaar.
Werken en studeren kunnen ook prima samengaan indien je daar de motivatie en prioriteit aan geeft.
Het Ministerie was veel effectiever toen het nog van Offensie was.
Je kraamt wel flink wat onzin uit vandaag.
Gewoon niet door hebben dat je bijna een halve minuut gloeiend water over je hand krijgt....
Hand verbrand....:scold::scold::scold: nu met coldpack erop en maar 1 hand vrij om te DBB-en... :mad:
Heb je je vaker verbrand / zijn je zenuwen kapot of is er iets anders me je zenuwstelsel dat je dit niet merkt? :( Sterkte.
 
Zorgen dat je de laatste maanden in een hogere loonscategorie zit voor maximale werkloosheidsuitkering. Medisch ontslag fixen, dan krijg je geen premie, wel werkeloosheid zonder schorsing. Inschrijven voor hogeschoolopleiding.
+3j recht op maximale werkloosheidsuitkering
:)
Ik zeg doen
:(
En daar gaat ons belastinggeld naartoe.
 
Werken en studeren kunnen ook prima samengaan indien je daar de motivatie en prioriteit aan geeft.
Absoluut geen zin in met 2 jonge kinderen thuis.
 
ook niet van mij, want ik ben werkloos. al 18 jaar!
Vermits ik orthopedagogie ga volgen mag ik jou mss nog wel ooit begeleiden
Belastingsgeld van je ouders well spend :p
 
Werken en studeren kunnen ook prima samengaan indien je daar de motivatie en prioriteit aan geeft.
Meneer heft ook een gezin met jonge kinderen.
 
Meneer heft ook een gezin met jonge kinderen.
Ik snap dat het lastig is. Ik heb meerdere collega's met huisje-boompje-beestje die deeltijd hbo doen, maar als je 't financieel zonder kunt is mooi natuurlijk. Maximale ww vind ik dan wel weer jammer om te horen, daar is het m.i. niet voor bedoeld.
 
Meneer heft ook een gezin met jonge kinderen.
Tis ook maar een graduaatopleiding, waarvan ik 2,5 dagen moet werken.
Ik was benieuwd of er iemand zou happen om een beetje te kunnen rellen.
Niemand hapt buiten Bert :(
 
Absoluut geen zin in met 2 jonge kinderen thuis.
Snap ik maar zoals je het brengt klinkt bijna alsof je er blij mee bent dat je medisch ontslag weet 'te fixen' en maximal ww krijgt. Dat is m.i. daar toch niet voor bedoeld. Komt een beetje frauduleus op mij over. Desondanks is het top dat je een studie oppakt. :)
 
Back
Naar boven