AndroidHealthClinic

°NaturalGainz Journey° Transformatie 2.0!! Who's with me??

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig, zie dat je toch meer van je homegym geniet dan van de openbare gym? :D
Ja dat klopt inderdaad! Mijn homegym is echt mijn comfortzone! Daar heb ik van niks last die mijn motivatie kan afnemen.
 
Daarnet tijdens mijn workout 200kg gedeadlift! Nieuw recordje gevestigd..
 
En tijdens het cutten, lekker bezig!
 
En tijdens het cutten, lekker bezig!
Zeg wel! Denk doordat het komt omdat ik meer benen train dit jaar. Squats zijn er ook al op voorruit gegaan. Ik moet dit gewoon vaker trainen
 
Niet veel vooruitgang geboekt op vlak van vet-afname.. door een beurs en een vrijgezellenweekend naar den haag.. maar deze week toch een leuk recordje gevestigd!
 
Lekker bezig.

De nieuwe lens kijkt trouwens minder fijn.
 
Hij maakt nu trouwens dagelijks een video deze maand mocht je geïnteresseerd zijn :

NaturalGainz doe je eigenlijk deadlifts voor je onderrug of een andere oefening?
 
Laatst bewerkt:
Hij maakt nu trouwens dagelijks een video deze maand mocht je geïnteresseerd zijn :

NaturalGainz doe je eigenlijk deadlifts voor je onderrug of een andere oefening?
Das een goede vraag! Erg vaak train ik mijn onderrug niet.. het enoge wat ik doe als opwarming is op de roman chair voorover buigen met een gewicht vast. En af en toe doe ik row oefeningen met een bewegend bovenlichaam waardoor mijn onderrug help trekken als je begrijpt wat ik bedoel. Weet eigenlijk niet als dit effect heeft. Misschien af en toe eens goodmornings doen, maar nu ik geen half-rack meer heb is dit moeilijk.. en anders inderdaad deadlifts hé
 
Geen tijd meer om te loggen?
 
Zie dat je ook bent begonnen met deadlift, nice!
Wat me wel opvalt is dat je hem niet echt deadlift, het gewicht leg je namelijk niet weer dood op de grond, dus echt stil. Je stuitert hem nu op de grond, dat geeft niet het maximale effect heb ik altijd begrepen :)

Ik kijk je video's trouwens nog met veel plezier, je motiveert in ieder geval dus al twee mensen :D
 
Zie dat je ook bent begonnen met deadlift, nice!
Wat me wel opvalt is dat je hem niet echt deadlift, het gewicht leg je namelijk niet weer dood op de grond, dus echt stil. Je stuitert hem nu op de grond, dat geeft niet het maximale effect heb ik altijd begrepen :)

Ik kijk je video's trouwens nog met veel plezier, je motiveert in ieder geval dus al twee mensen :D
Je bedoelt waarschijnlijk tijdens die 130kg reps. Inderdaad. Ik deed de oefening redelijk snel zonder dat ik door mijn benen ging, gewoon om die druk (constante spanning) op mijn onderrug hoog te houden. Als ik hoger ga ik gewicht, keer ik altijd terug naar startpositie :p. Maar inderdaad, deadlifts zijn nog niet zoals zou moeten
 
Gefeliciteerd met de kleine man :)
 
Status update? Of druk in de weer met de kiddo? :D
 
Status update? Of druk in de weer met de kiddo? :D
Ja, ik probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten momenteel! Ook extra druk op het werk nu net voor de vakantieperiode..
 
Welkom terug! En nogmaals dikke proficiat! Het vergt wat aanpassingen maar dat is het waard
 
Geen updates meer. Geen tijd meer zeker met die kleine?
 
Back
Naar boven