Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Forum chick en hunk 2019 (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 451
  • Weergaven 39K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Als het de bedoeling is dat je droog op de foto staat, gaat dat hem bij mij niet worden. Ik weeg 85-86 op het moment, lekker strongwomangewicht :piggy:
 
Ja dat zal wel zijn, maar ware lelijkheid zit ook vaak van buiten hoor.
zag op Decibel een meisje met een tattoo op haar buik met de tekst "Beauty is skin deep"
Vraag me af hoe ze eruit ziet als je op haar 30ste in verwachting is van haar 4e kind.
 
Als het de bedoeling is dat je droog op de foto staat, gaat dat hem bij mij niet worden. Ik weeg 85-86 op het moment, lekker strongwomangewicht :piggy:
Hihi, ik ook

bloos.png
 
zag op Decibel een meisje met een tattoo op haar buik met de tekst "Beauty is skin deep"
Vraag me af hoe ze eruit ziet als je op haar 30ste in verwachting is van haar 4e kind.

Kan dr gewoon taggen toch? HillR hoe ziet die tattoo er nu uit?
 
Als het de bedoeling is dat je droog op de foto staat, gaat dat hem bij mij niet worden. Ik weeg 85-86 op het moment, lekker strongwomangewicht :piggy:
Hier is het de bedoeling om eens niet enkel op het fysiek te richten maar op het totaalpakket zeg maar.
Het karakter kan ook iemand mooi maken :D
 
Back
Naar boven