XXL Nutrition

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

Als iemand al een serieus kuurverleden heeft, lijkt me trt sowieso aan te raden. Als je nog een kinderwens hebt op termijn ga je beter volledig off. Zijn keuzes die je moet maken in het leven.
Niet mijn topic, maar waarom volledig off gaan bij een kinderwens? Ik gebruik zelf ook al langere tijd onafgebroken AAS heb geen specifieke kinderwens en mijn vriendin ook nog niet maar zien het ook wel gebeuren dat we een kleine willen in de toekomst.
Ik zet year-round hCG naast de AAS om de teelballen actief te houden, wanneer we dan besluiten kinderen te gaan maken ga ik gewoon een hCG + hMG protocol draaien om de kwaliteit van mijn zaad te verhogen.
 
Als iemand al een serieus kuurverleden heeft, lijkt me trt sowieso aan te raden. Als je nog een kinderwens hebt op termijn ga je beter volledig off. Zijn keuzes die je moet maken in het leven.
 

Bijlagen

  • 9B9D3B6D-3164-4C00-A539-AF096E3CF95F.jpeg
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ik vermoedde al zoiets haha, bedoel wanneer ben je tevreden. Wellicht enkel met voor en na foto’s? Denk dat iedereen om je heen het beter ziet dan jijzelf...

anyway ik heb er respect voor, los daar van deel je veel en kom je toch over als een sympathiek persoon... met verstand van zaken. Itt velen ^^

Nooit tevreden, maar zeker wel trots op het reeds bereikte :) Iets wat ik tien jaar nooit voor mogelijk hield in elk geval.

Dank voor de veren! :cool:

HillR doet niet de was stiekem iets te warm?

Dat zou wel een epic mindfuck zijn idd :roflol: Zou een streek van mij kunnen zijn, alleen doe ik de was niet :emo:

Helpt het niet om regelmatig je omtrekken te meten zodat je objectief je vooruitgang kan volgen?

Want als je ruim boven de 100 kg zit, en per blast nog +-2 kg VVM pakt (vermoed ik), dan is dat natuurlijk niet altijd goed te zijn in de spiegel.

Vind ik allemaal teveel gedoe, eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo heel veel meer tot in detail. Ik weet wat ik moet doen om te groeien, kleding die strakker zit of niet meer past is wat mij betreft genoeg bevestiging. Denk ook dat het met ouder worden te maken heeft en met het reeds bereikte. Door laatstgenoemde zijn de marges waarin je nog tevreden bent een stuk groter geworden dan ze vroeger waren. Toen had ik na een nacht doorhalen altijd mega spijt (al het vocht kwijt, pomp weg en optisch 10kg kleiner), dat is gelukkig tegenwoordig niet meer.
 
Niet mijn topic, maar waarom volledig off gaan bij een kinderwens? Ik gebruik zelf ook al langere tijd onafgebroken AAS heb geen specifieke kinderwens en mijn vriendin ook nog niet maar zien het ook wel gebeuren dat we een kleine willen in de toekomst.
Ik zet year-round hCG naast de AAS om de teelballen actief te houden, wanneer we dan besluiten kinderen te gaan maken ga ik gewoon een hCG + hMG protocol draaien om de kwaliteit van mijn zaad te verhogen.

Precies dit, al heb ik er ook vrede mee, mocht ik ooit nog van gedachten veranderen en toch kinderen willen en het lukt niet meer.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
dat word dan wel een echt lilly putter neem aan wel samen met HillR dan natuurlijk
 
Klein en breed, ideaal materiaal voor de Olympia toch? Start ik op zijn 5e met TRT en zijn eerste blast op zijn 12e.

Michelin poppetje
 
Niet mijn topic, maar waarom volledig off gaan bij een kinderwens? Ik gebruik zelf ook al langere tijd onafgebroken AAS heb geen specifieke kinderwens en mijn vriendin ook nog niet maar zien het ook wel gebeuren dat we een kleine willen in de toekomst.
Ik zet year-round hCG naast de AAS om de teelballen actief te houden, wanneer we dan besluiten kinderen te gaan maken ga ik gewoon een hCG + hMG protocol draaien om de kwaliteit van mijn zaad te verhogen.

Ook van plan het zo te doen. Een kind krijgen lukt wel. Zal alleen afhankelijk van persoon tot persoon langer duren voordat het lukt.
 
Ook van plan het zo te doen. Een kind krijgen lukt wel. Zal alleen afhankelijk van persoon tot persoon langer duren voordat het lukt.
Je bent zelf dus van plan om ook hCG+hMG te pakken wanneer je kinderen wilt, maar je zegt net nog dat volledig off gaan beter zou zijn :dunno:.
Definieer beter.
 
Je bent zelf dus van plan om ook hCG+hMG te pakken wanneer je kinderen wilt, maar je zegt net nog dat volledig off gaan beter zou zijn :dunno:.
Definieer beter.

Niet voor iedereen hetzelfde.
 
M'n vriendin en ik hebben ook een kinderwens, alleen nog geen termijn o.i.d.

Zodra we besluiten dat we echt kindjes gaan maken begin ik met een protocol om (het liefst) helemaal off te gaan totdat ze zwanger is. Ik ben alleen van plan om HCG te gebruiken en voor de rest helemaal niks. Geen nolva, geen clomid, geen troep. Zij heeft diabetes type 1 en voordat we kindjes willen maken moet ze gekeurd worden etc etc. Het spontane is er daardoor toch al van af, en dat geeft mij tijd om off te gaan.

Ik heb simpelweg te vaak gehoord, gezien en gelezen dat off gaan met zo min mogelijk middelen echt het beste aanvoelde voor hen en ze ervaren een sneller herstel. Ik heb echter geen zin in een praktijk/anecdotisch vs wetenschap discussie dus laat dat maar achterwege :P
 
Niet voor iedereen hetzelfde.
Dat is het voor mensen die nooit AAS gebruikt hebben ook. Slechte kwaliteit semen is behoorlijk veel voorkomend.
Maakt het nogsteeds niet persee beter om volledig off te gaan. Ik ben er zelfs van overtuigd dat het effectiever is om hCG+hMG te gebruiken terwijl on. Dan van on, off gaan, volledig te laten herstellen. Je zaadkwaliteit ebt daar namelijk ook nog eens 3-4 maanden achteraan.
 
Sorry Pun als ik je topic teveel vervuil met mijn posts :grinny:
 
Punjab, geen zin om alles door te bladeren ookal staat het er vast wel in vermeld ergens maar ik ben lui.
Ik las ergens eerder dat je de dosering gedurende de tijd wat opbouwt, hoelang duren jouw blasts meestal, switch je mid blast van gear, cut/bulk etc? Hoe lang cruise je meestal?
Ikzelf cruise meestal ontzettend lang, makkelijk 20+ weken en ben na 6-8 weken blast vaak wel weer beu ivm het prikken.
 
Punjab, geen zin om alles door te bladeren ookal staat het er vast wel in vermeld ergens maar ik ben lui.
Ik las ergens eerder dat je de dosering gedurende de tijd wat opbouwt, hoelang duren jouw blasts meestal, switch je mid blast van gear, cut/bulk etc? Hoe lang cruise je meestal?
Ikzelf cruise meestal ontzettend lang, makkelijk 20+ weken en ben na 6-8 weken blast vaak wel weer beu ivm het prikken.

Ik hou ervan om steeds weer iets nieuws te proberen, niet perse qua middelen, maar meer qua protocol, dosering, duur etc. Het lichaam is ontzettend veerkrachtig en ik hou er ook wel een beetje van om de grenzen op te zoeken. Ik ben bewust van de doseringen boven de 2gr afgestapt. Natuurlijk wordt je daar sneller groter op, maar ik voelde me er ook niet al te gezond op. 2,4gr is volgens mij een beetje de max geweest incl. GH. Er is niet 1 protocol dat voor iedereen even goed werkt. Uiteindelijk gaat het om de duur x mg x voeding x training x rust. Even zwart/wit gezien. Idealiter cruise ik zo'n 12-15 weken, vaak is het wel lastig om de 12 weken te halen, ben ik gewoon eerlijk in :emo: En prikken vind ik alleen vervelend elke dag, of na langere periode eod, omdat je nog maar moeilijk een spot kan vinden die niet doet alsof het 5-laags crepe papier is :roflol:

Verhogen heb ik heel veel van mijn blasts gedaan, meestal elke 4-5-6 weken de dosering omhoog. Dit keer wilde ik ook van compound wisselen op week 5/6. Zo geschiedde. Eigenlijk wilde ik dat weer doen op week 10/11, maar DHB was niet leverbaar, dus ga ik de laatste 5-6 weken door op de Ment. Ook ben ik dit keer gestopt met de GH omdat ik het verschil wil aanschouwen op het aanzetten van massa en vvm zonder GH, op deze doseringen. En na zoveel jaar is het ook weleens goed om even te stoppen met de GH imo, ik kon me niet eens meer herinneren hoe het slapen zonder slapende schouders en armen was. Ook slaap ik gewoon veel beter zonder GH (gek, want in de literatuur vind je meestal het tegenovergestelde).

Van dingen proberen leer je het meest en als je daar geen zin in hebt kun je gewoon terugvallen op iets uit het verleden wat toen goed werkte natuurlijk.
 
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, dan zou ik compleet moeten stoppen met trainen en AAS en me vol moeten storten op drugs o.i.d. :roflol:
Nee dat gaat niet gebeuren :haha:
Blijf je dan wel loggen?
Ik volg.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ik hou ervan om steeds weer iets nieuws te proberen, niet perse qua middelen, maar meer qua protocol, dosering, duur etc. Het lichaam is ontzettend veerkrachtig en ik hou er ook wel een beetje van om de grenzen op te zoeken. Ik ben bewust van de doseringen boven de 2gr afgestapt. Natuurlijk wordt je daar sneller groter op, maar ik voelde me er ook niet al te gezond op. 2,4gr is volgens mij een beetje de max geweest incl. GH.
Maar levert 2,4 gram nou echt dusdanig meer op dan pakweg 1,5 gram. Lijkt me ook vrij sterk dimishing returns? En meer negatieve sides?
Ik zit doorgaans nog op doseringen onder een gram omdat ik daar nog prima massa op pak. Maar ben ook lang niet zo groot als dat jij bent.
Er is niet 1 protocol dat voor iedereen even goed werkt. Uiteindelijk gaat het om de duur x mg x voeding x training x rust.
Waarvan akte.
Idealiter cruise ik zo'n 12-15 weken, vaak is het wel lastig om de 12 weken te halen, ben ik gewoon eerlijk in
:emo:
Zijn de meeste denk ik, vind cruisen altijd wel chill. Cruise dan ook op 270-300 mg :emo:
En prikken vind ik alleen vervelend elke dag, of na langere periode eod, omdat je nog maar moeilijk een spot kan vinden die niet doet alsof het 5-laags crepe papier is :roflol:
En dit is ook de reden dat ik weinig blast en als ik het doe altijd laag gedoseerd, met blauwe naald injecteren, meerdere milliliters in 1x vind ik echt verrot. Ik zet alles met slin pins. Voel je nooit wat van maar zal daar toch een keer aan toe moeten geven. 5-6-7 ml per week met alleen slinpins gaat niks zijn want dan heb ik inderdaad geen spot meer over :emo:
Verhogen heb ik heel veel van mijn blasts gedaan, meestal elke 4-5-6 weken de dosering omhoog. Dit keer wilde ik ook van compound wisselen op week 5/6. Zo geschiedde. Eigenlijk wilde ik dat weer doen op week 10/11, maar DHB was niet leverbaar, dus ga ik de laatste 5-6 weken door op de Ment.
Dus bij elkaar rustig 15-16 weken blast? Zit er op het eind nog rek in voor je gevoel, of bewerkstellig je dat juist door andere middelen te gaan gebruiken en/of dosering te verhogen?
Ik zit nu zelf op eerst 10 weken 900 test bulk naar nu 4e en laatste week 300 test + 200 tren ter ondersteuning bij cut, maar eigenlijk smaakt het naar meer en wil ik gelijk dikke bulkblast erin gooien maar dat ga ik niet doen :p
Ook ben ik dit keer gestopt met de GH omdat ik het verschil wil aanschouwen op het aanzetten van massa en vvm zonder GH, op deze doseringen. En na zoveel jaar is het ook weleens goed om even te stoppen met de GH imo
Kan me zo inbeelden dat 2,4 gram+ GH wel een significant verschil oplevert ten opzichte van 1,5 gram zonder GH.
ik kon me niet eens meer herinneren hoe het slapen zonder slapende schouders en armen was. Ook slaap ik gewoon veel beter zonder GH (gek, want in de literatuur vind je meestal het tegenovergestelde).
Dan ga ik sowieso nooit aan de GH, want dat heb ik zonder al :roflol:
Van dingen proberen leer je het meest en als je daar geen zin in hebt kun je gewoon terugvallen op iets uit het verleden wat toen goed werkte natuurlijk.
True, is ook trial & error, alles wat je erover kan vinden is puur anekdotisch
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven