MuscleMeat

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verdorie, een redelijk en genuanceerd stuk van die linkse activist, het lijkt wel een ekte journalist hier.

Van een jurist, als Kim Boon, verwacht ik meer en beter dan een paar opheftweets, ook als strafrecht niet je metier is. Ik zou niet willen zeggen afgefakkeld, maar onzorgvuldig, hetgeen voor een goed jurist wellicht nog erger is.

De initiële ophef over de vloggende en verkrachtende Somalische kansenparel vind ik overigens nog steeds terecht. Fuck, marry, Kill, anyone?
 
Nonnen hebben even geproefd van de verboden zwarte vrucht :roflol:

Geproefd? Als jij denkt dat ze van orale handelingen zwanger kunnen worden zou ik beter opletten bij biologie. :grinny:

Overigens haal ik niet uit het stuk dat de vaders een kleurtje hebben. Wel een probleem in oa Afrika, misbruik van nonnen, we hebben er al zo weinig, moeten we zuinig op zijn
 
Wel een probleem in oa Afrika, misbruik van nonnen, we hebben er al zo weinig, moeten we zuinig op zijn
Met als die komma’s weet ik niet precies waar we nou precies zuinig op zouden moeten zijn.
 
Verdorie, een redelijk en genuanceerd stuk van die linkse activist, het lijkt wel een ekte journalist hier.

Van een jurist, als Kim Boon, verwacht ik meer en beter dan een paar opheftweets, ook als strafrecht niet je metier is. Ik zou niet willen zeggen afgefakkeld, maar onzorgvuldig, hetgeen voor een goed jurist wellicht nog erger is.

De initiële ophef over de vloggende en verkrachtende Somalische kansenparel vind ik overigens nog steeds terecht. Fuck, marry, Kill, anyone?
Bij nader inzien zit het walgelijke activisme hem in de kop van het artikel, het lijkt Öztürk wel.

Subtiel gedaan door Chris, dat moet je hem nageven.
 
Geproefd? Als jij denkt dat ze van orale handelingen zwanger kunnen worden zou ik beter opletten bij biologie. :grinny:

Overigens haal ik niet uit het stuk dat de vaders een kleurtje hebben. Wel een probleem in oa Afrika, misbruik van nonnen, we hebben er al zo weinig, moeten we zuinig op zijn
Mij is verteld dat je zowel oraal als anaal zwanger kan worden. Je zegt nu dus dat dat niet zo is??
 
Mij is verteld dat je zowel oraal als anaal zwanger kan worden. Je zegt nu dus dat dat niet zo is??
En in bepaalde delen van Afrika denken volwassen mannen dat je van hiv kunt afkomen als je met een maagd naar bed gaat. Palen met condooms langs de weg zijn handig voor het dragen van water. True story.
 
Dat een negroïde persoon uit de anus geboren werd wist ik, maar dat er verschil in huidskleur was tussen anaal en vaginaal wist ik niet
Heb je vroeger geen biologie gehad op school?
 
Nu ben ik zwaar gebiologeerd :yes:
 
Ik ben zwaar gereformeerd dus dat deel kregen wij niet
Bij de EO filteren ze ook alles over de evolutietheorie, al schijnt deze inmiddels achterhaald te zijn.

Big Bang ja, Darwin nee, zo zie je maar weer dat ook in de wetenschap de Kerk altijd gelijk heeft.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Door een bug in de Robinhood investment app kon je oneindig je al geïnvesteerde geld herinvesteren. Wat doe je dan? Proberen even snel miljonair te worden door te gokken op earnings :roflol:


Here are the five hall-of-fame members, from the user who first found the glitch to one who turned a $3,000 deposit into a $1.7 million position.
Deposit: $15,000
Leverage: $1,300,000
Gain/Loss: -$180,000
:roflol:

 

Begint te escaleren :thinking:

Stelletje krotenkokers
Het doet ergens een beetje aan ISers die nu zeuren over rechtstaat en eerlijk proces, terroristen die zeuren over terreur. Hypocriet much!

Maar de meeste mensen die dit erg vinden zal je over de verstoring bij de CD niet horen. Daar waar iemand blijvend invalide geraakt is.

KOZP, om te kotsen, geweld tegen KOZP, idem.
 
Back
Naar boven