Fitness Seller

Injecteren lukt niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rowena95

Novice
Lid geworden
8 nov 2019
Berichten
5
Waardering
1
Hallo Ik had een vraagje.
Mijn vriend injecteerd steroïden in zijn been.
Nu is het de laatste tijd zo dat wanneer hij dit wil doen de naald krom buigt (de spier te hard?) Of er grwoon niet in gaat. Iemand enig idee hoe dit komt of een oplossing?
Eerst masseren ,beurs maKen, warm maken werkt niet.
Ergens anders injecteren is voor hem echt geen optie en van de pillen krijgt hij teveel last.
 
Niet door de huid of niet in de spier?
 
Vreemd geen idee dan eigenlijk
 
Camelus . Omdat ik zijn vriendin ben die hem een oplossing wil geven zodat hij niet gaat stoppen omdat hij met kuren qua karakter als uiterlijk op vooruit gaat hij wisselt ook elke keer van been. In ze kont wilt hij niet omdat hij bang is als het fout gaat of ontsteekt hij niet kan zitten ..over ze een krijg ik geen duidelijk antwoord ..denk dat hij dat niet durft omdat hij dat nooit gedaan heeft
 
Camelus . Omdat ik zijn vriendin ben die hem een oplossing wil geven zodat hij niet gaat stoppen omdat hij met kuren qua karakter als uiterlijk op vooruit gaat hij wisselt ook elke keer van been. In ze kont wilt hij niet omdat hij bang is als het fout gaat of ontsteekt hij niet kan zitten ..over ze een krijg ik geen duidelijk antwoord ..denk dat hij dat niet durft omdat hij dat nooit gedaan heeft

Leuke vriendin ben je.
 
Camelus dat ben ik zeker ...want nu voelt hij zich onzeker, is zo goed als depressief en een heel ander persoon. Wat maakt wat ik zeg zó slecht dan
 
Schouder ook niet mogelijk? Rowena95 daar zit hij niet op toch


Als ik hem vraag waarom niet in ze arm krijg ik geen duidelijk antwoord . Ik denk dat hij niet wil toegeven dat hij dit niet durft omdat hij dit nog nooit gedaan heeft. Maar jullie kunnen nergens opkomen de spier zachter te maken of iets ? Ik dacht misschien een dikkere naald die is steviger maar hij zegt dat dat niet kan omdat de genezing dan te lang duurd ofzo en je een te.grote.opening in.je spier maakt...zoiets ...weet ze uitleg niet precies meer. Klopt Dit ?
 
Als ik hem vraag waarom niet in ze arm krijg ik geen duidelijk antwoord . Ik denk dat hij niet wil toegeven dat hij dit niet durft omdat hij dit nog nooit gedaan heeft. Maar jullie kunnen nergens opkomen de spier zachter te maken of iets ? Ik dacht misschien een dikkere naald die is steviger maar hij zegt dat dat niet kan omdat de genezing dan te lang duurd ofzo en je een te.grote.opening in.je spier maakt...zoiets ...weet ze uitleg niet precies meer. Klopt Dit ?
er vanuit gaan de dat je niet trolt
Kan ik jou wel prik les geven.
 
Wat voor naald gebruikt ie. Injecteert ie met een nieuwe naald en niet met de optreknaald?
 
BB_ dit is een troll hoor.
Ik heb in 12j injecteren nog nooit mee gemaakt dat de naald er niet in gaat. Zelfs optreknaald gaat er vlot in. De fascia is echt zo hard niet dat er geen naald door gaat. Soms doet het wel pijn ja, maar dat is een ander verhaal.
 
BB_ dit is een troll hoor.
Ik heb in 12j injecteren nog nooit mee gemaakt dat de naald er niet in gaat. Zelfs optreknaald gaat er vlot in. De fascia is echt zo hard niet dat er geen naald door gaat. Soms doet het wel pijn ja, maar dat is een ander verhaal.

Ik trek op met 1.2 succes met erin drukken
 
Ik trek op met 1.2 succes met erin drukken
Dat is gewoon een rode optreknaald. Krijg je makkelijk er in. Pijnlijk is het wel en een aanrader niet, maar hij gaat zeker niet buigen
 
Geen verpleger(ster) dat je kent die het wil doen?
 
Dat is gewoon een rode optreknaald. Krijg je makkelijk er in. Pijnlijk is het wel en een aanrader niet, maar hij gaat zeker niet buigen

roze is het, hoe dikker de naald hoe minder snel die buigt toch
 
Nu is het de laatste tijd zo dat wanneer hij dit wil doen de naald krom buigt (de spier te hard?) Of er grwoon niet in gaat. Iemand enig idee hoe dit komt of een oplossing?
Video / Foto's
Ergens anders injecteren is voor hem echt geen optie
Stop dan gelijk maar met AAS.
Ik dacht misschien een dikkere naald die is steviger maar hij zegt dat dat niet kan omdat de genezing dan te lang duurd ofzo en je een te.grote.opening in.je spier maakt...zoiets ...weet ze uitleg niet precies meer. Klopt Dit ?
Blauw / Groen is meer dan voldoende voor injecties.
Wat voor naald gebruikt ie. Injecteert ie met een nieuwe naald en niet met de optreknaald?
Wil ik ook weleens weten. (met name de injectienaald)


P.S. Ik vind quads sowieso niet de ideale spier voor injecties​
 
  • Like
Waarderingen: mat
Als lifetime natty heb ik hier geen ervaring mee, maar......

Spieren zo hard dat je de naalden er op krombuigt. :roflol:
Zullen we deze nomineren voor meest geloofwaardige trol trol van het jaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven