Fitness Seller

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ken ik niet, had gewoon honger tijdens de meet :roflol:
klopt:D
Is Sethje
5fc043c001e7d65b36d762d0096b410b.jpg
 
Ik zie het al, het niveau was gisteren erg hoog :roflol:

Vanochtend woog ik 57,1kg. Even ter vergelijk, een maand geleden woog ik 57kg, en begin augustus woog ik 55,6 kg. Dus het gaat op zich netjes! :D

Gisteren een paar malibutjes op, en ik stond er gisteravond en vanochtend echt hard bij, dus ik vol goede moed naar de spiegel, dan denk je hohohhhh, hier gaan we mooie foto van maken voor mijn DBB matties.

Nou, dan maak je een foto, en ben je eigenlijk gewoon een softie :roflol: Maar desalniettemin absoluut niet ontevreden, ben blij dat ik ondanks al het gezeik en gedoe mijn shape tot nu toe redelijk vast kan houden!

1F847945-72DF-4D41-A646-14429D166E80.jpeg


:hello:
 
Laatst bewerkt:
softy.... :dunno: echt mooie shape zo hill! Goed dat je t zo kunt vasthouden.
 
Goeie poten Hill :heart:
 
Zijn dat trouwens gewoon kindersokjes en vallen ze groot uit? Bijna tot over de knietjes :p
 
Mooi hoor :heart:

Ik hoop dat ik ook zo stabiel ga blijven:p
 
softy.... :dunno: echt mooie shape zo hill! Goed dat je t zo kunt vasthouden.

Thanks babe! In real life zijn de lijnen en abs harder, as always :dunno: zo irritant dat je dan op de foto softer lijkt, dat bedoelde ik meer hihi.

Goeie poten Hill :heart:

Thanks Neet! Ze beginnen eindelijk wat meer te worden zoals ik ze wil hebben, maar ze zijn nog wel behoorlijk vettig.

Pffff... Een softie zegt ze..... :dunno:

:roflol:

Zijn dat trouwens gewoon kindersokjes en vallen ze groot uit? Bijna tot over de knietjes :p

:roflol:

Het zijn Pun z'n sokken :D

Mooi hoor :heart:

Ik hoop dat ik ook zo stabiel ga blijven:p

Thanks! You can do it!! :D


:eyebrow:

UPDATE

Lekker lang weekend gehad, we zouden zaterdag een lekker nachtje techno'n, maar ik was emotioneel niet echt op een goede plek, dus we skipped it.

Zaterdag mijn vetpercentage even gechecked, voor het eerst sinds jaren :roflol: Op basis van 7 punts meting 16%, hoewel ik overal redelijk droog sta zijn mijn benen toch wel vettig, 25mm, de rest ben ik vergeten :P

TRAINING MAANDAG

Hipthrusts

2x10x60
5x8x95 pr

Sideraises
3x8x6

Plateloaded legpress
1x8x180
1x8x220
1x8x240
1x8x260
1x6x280, nouja, 5, de laatste rep was meer een Handpress, want ik kreeg het gewicht niet meer weggeduwd met alleen mijn benen :roflol:

Seated cablerows SS Lat pulldown
4x8x25 / 3x8x25

Legextension
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Facepulls ss Rope pushdown
4x8x27 / 4x8x14

Bulgarian splitsquat (los)
4x8x30

Cable crunches
4x10x32

Uprightrow SS bb curls ss curtsy lunges
3x10x10 / 3x10x10 / 3x10

Hyperextensions
3x10

Fijne dag allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven