XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Ik ken iemand die zijn gear binnen europa gewoon overal mee naartoe neemt in zijn ruimbagage. Die kerel is voor zijn werk veel weg en vroeg hem eens hoe hij dat dan doet met gear in die tijd en hij zei dat hij het binnen Europa gewoon meeneemt.
Nice. Uit Turkije schijnt ook te kunnen.
 
Ik zou zelf het risico nooit nemen.
Ik zag zojuist een vrouw op tv die 10 flesjes steroids meesmokkelde in australie en ze kwam er met een waarschuwing vanaf :D beetje vaag vond ik het
 
Zit natuurlijk wel een groot verschil tussen intercontinentaal of Europees reizen qua bagage checks.
 
Ik zou zelf het risico nooit nemen.
Als je pro bent heb je toch gewoon een briefje van de dokter? Net zoals rappende wietrokers een kaartje van de dokter hebben in USA.
 
Hebben gewoon connecties of worden zelf gesponsord.

ik vind hem echt een geweldig fysiek hebben. Velen zeggen dat z’n proporties niet kloppen maar ik vind dat het allemaal wel mooi in elkaar zit.

mocht ie op het podium staan het eerste jaar classic physique doorging, had ie em denk ik.

imo is de huidige classic gewoon een hybride vorm. In de ‘80 kwam niemand zo ripped op het podium zoals ze nu doen. Ik denk legit dat het initieel de bedoeling was om fysieken zoals uit de jaren 80 terug ‘in’ te laten worden. Ik herinner me dat het er kwam nadat Artemus Dolgin er mee begon op insta en het best populair was.
 
We hebben een podcast opgenomen met Wesley Vissers over bodybuilding en hypertrofie. Zeker het luisteren waard!

 
We hebben een podcast opgenomen met Wesley Vissers over bodybuilding en hypertrofie. Zeker het luisteren waard!


Ja, prettige pod cast om te luisteren, met tegen het eind goede informatie rondom squatten en onderrug problemen. Misschien vooral voor de langere atleten.

Grappig dat de fysio zich tegen het eind van de podcast zich richt op het eventuele gewicht waar ouderen mee revalideren en hoeveel reps in de tank, het gaat om de juiste prikkel, want de uitvoering , en tijd onder spanning is veel belangrijker dan ' het gewicht '.

We want more!
 
Nu weer lekkere discussie tussen Wesley en Greg Doucette over Wesley zijn vetpercentage:

>Wesley claimt dat hij 4.1% bodyfat was a.d.h.v. meerdere dexa scan resultaten
>Greg reageert dat het onmogelijk was en dat hij eerder 5% + was door te vergelijken met zijn eigen foto's
>Wesley reageert dat zijn verhaal niet klopt en dat hij wel 4% was of dat Greg zelf fout zit
>Greg haalt zijn verhaal weer onderuit

 
Kan iemand die Greg niet even een headshot geven? Wie volgt hem uberhaupt? 1x een filmpje van hem gezien en ik heb er nog steeds hoofdpijn van
 
Greg heeft gelijk qua vet% ,Wesley heeft wel een 100x mooier fysiek dan Greg
 
Kan iemand die Greg niet even een headshot geven? Wie volgt hem uberhaupt? 1x een filmpje van hem gezien en ik heb er nog steeds hoofdpijn van

Ik, maar puur voor vermaak
 
Kan iemand die Greg niet even een headshot geven? Wie volgt hem uberhaupt? 1x een filmpje van hem gezien en ik heb er nog steeds hoofdpijn van
Knap dat je al één filmpje hebt afgekeken. Ik heb het geen minuut volgehouden.
 
ik vind die Greg wel leuk om te volgen :o
 
Back
Naar boven