XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°10: Front squat

Bezoekers in dit topic

Pfff lekker man, heb met 90kg voor 2x10 gedaan , is mn lichaamsgewicht ook. Maar zoveel reps haal ik niet hoor denk dat ik niwt eens meer ga opnemen
Waarom zou je niet opnemen? Als 2x10x90 Kan kan je toch wel 1x13x90 ofzo? Zal je wel wat punten mee scoren
 
Vorige keer hadden we 10 en 11 reps. Ik wou er nu meer. Maar daarna komt 15 t/m 27 reps. Kwam na een tijdje niet meer op adem door de belt en het gewicht op de borst.
 
Vorige keer hadden we 10 en 11 reps. Ik wou er nu meer. Maar daarna komt 15 t/m 27 reps. Kwam na een tijdje niet meer op adem door de belt en het gewicht op de borst.

Dat vind ik zelf ook het kutste met front squats.

Ik ga jullie overigens nooit inhalen :p Veel verder dan 5x95 zal ik niet komen.
 
Dat vind ik zelf ook het kutste met front squats.

Ik ga jullie overigens nooit inhalen :p Veel verder dan 5x95 zal ik niet komen.
Ja maar echt dat is zo kut, net ook echt goede pijn in mn schouder gekregen omdat die stang daar zo in ligt
 
Nee hoor als er bv 10 mensen mee doen en je bent 5de heb je alsnog 5 punten. Eerste krijgt dan 10 en laatste 1.
 
Nee hoor als er bv 10 mensen mee doen en je bent 5de heb je alsnog 5 punten. Eerste krijgt dan 10 en laatste 1.
En wanneer krijg je die titel challenge winner erbij:mad:
 
En wanneer krijg je die titel challenge winner erbij:mad:
Als je eerste bent en sanca tijd heeft? :p voor deze jaar competitie was het toch zo.
 
Bb.nl deed dit normaal. Galen kan het misschien ook?
 
Ik dacht juist dat challenge winner nu niet meer gedaan werd, en dat alleen de competitie winner een titel kreeg. Ik kan het ook fout hebben hoor, maar ik dacht dat bij een oudere challenge te hebben gelezen.
 
Ik ben best nieuw bij dit forum, en weet iemand of er dingen zoals zo een foto competition challenge vaker gedaan worden. Of was dit een uitzondering?
 
Ik ben best nieuw bij dit forum, en weet iemand of er dingen zoals zo een foto competition challenge vaker gedaan worden. Of was dit een uitzondering?
Foto contests worden wel vaker gedaan ja. Eens per jaar in principe. Ik dacht volgend jaar in Maart weer?
 
Ik dacht juist dat challenge winner nu niet meer gedaan werd, en dat alleen de competitie winner een titel kreeg. Ik kan het ook fout hebben hoor, maar ik dacht dat bij een oudere challenge te hebben gelezen.
Ik twijfelde ook al...
Normaal moest ik mij zulke zaken niet aantrekken en deed bb.nl dat :o
 
Je kan nu prijzen winnen ipv. een banner, vouw de eerste post open om meer te zien.
 
Prijzen is alleen de winnaar van het hele jaar though, dus ik ben bang dat je er een klein beetje laat bij bent :o
 
Ik heb woensdag men eerste front squat training, wel op het einde van de training. Ben benieuwd hoe dit zal gaan :p
 
Wel leuke challenge weer! Denk niet dat ik meer dan 120 kg kan frontswuatten, dus denk dat ik de bonuschallenge oversla. Challenge ga ik doen na het NK
 
Back
Naar boven