Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Live vind ik jaar zoveel beter dan op de plaat uit de studio. Woorden komen echt binnen.
    True that. Echte artiesten onderscheiden zich dan van het gepeupel die alleen wegkomen met radio edits. Live is vaak zoveel beter. Dat je bijna het zweet van het podium ruikt, de hitte van de lampen en de energie voelt. Dat rauwe randje, dat is nice.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    True that. Echte artiesten onderscheiden zich dan van het gepeupel die alleen wegkomen met radio edits. Live is vaak zoveel beter. Dat je bijna het zweet van het podium ruikt en de hitte van de lampen voelt.
    Vabdaag de dag is het autotune:(.

    Maar toch hou ik wel van vinyl en single maxi single. Staan vaak radio edits in met alternate lyrics. Ipv dat ze het wegpiepen (rap). Acapella instrumental enzo als fan is het wel vet dat soort dingen te hebben. Ja oké live iets zien is natuurlijk ook vet alleen hou ik daar persoonlijk niet zo van.
     
    Vabdaag de dag is het autotune:(.

    Maar toch hou ik wel van vinyl en single maxi single. Staan vaak radio edits in met alternate lyrics. Ipv dat ze het wegpiepen (rap). Acapella instrumental enzo als fan is het wel vet dat soort dingen te hebben. Ja oké live iets zien is natuurlijk ook vet alleen hou ik daar persoonlijk niet zo van.
    Er zijn natuurlijk genoeg radio edits die prima zijn begrijp me niet verkeerd. Maar een live opname kan iets extra's toevoegen. Al is het vaak wel leren luisteren, zeker als je altijd CD's enzovoorts bent gewend.

    Een goed voorbeeld hiervan is deze (naar mijn smaak natuurlijk):

    Radio edit hiervan vind ik ook goed maar live van hierboven voegt gewoon wat toe, mijn oren worden meer gestreeld meer emotie.
     
    Dat je bijna het zweet van het podium ruikt, de hitte van de lampen en de energie voelt. Dat rauwe randje, dat is nice.

    Ja oké live iets zien is natuurlijk ook vet alleen hou ik daar persoonlijk niet zo van.
    Heb er ook niet zoveel mee om in een volle zaal met bezwete mensen te staan, maar het geluid en de passie die van het podium afspat zijn echt onbetaalbaar.
    laat me niet heel vaak helemaal gaan, maar bij het B.B. king blues café in Memphis gingen ook mijn voetjes van de vloer. Ongelofelijk dan wat muziek met mensen doet. Iedereen stond daar los te gaan. Echt fantastisch.
     


    Heb er ook niet zoveel mee om in een volle zaal met bezwete mensen te staan, maar het geluid en de passie die van het podium afspat zijn echt onbetaalbaar.
    laat me niet heel vaak helemaal gaan, maar bij het B.B. king blues café in Memphis gingen ook mijn voetjes van de vloer. Ongelofelijk dan wat muziek met mensen doet. Iedereen stond daar los te gaan. Echt fantastisch.
    Is een fijne uitvoering idd.
     
    Laatst bewerkt:
    En zo werd deze grijze dag toch nog een beetje zonnig.
    Sade altijd goed. Eros is meestal op zijn best als hij samenwerkt.
    Tina, heerlijk stemgeluid.
    Teddy is de belichaming van cool. Misschien vloek ik in de kerk maar hij zingt zo makkelijk, dat makkelijke zie ik ook bij Robert Kelly. Wat men ook verder van hem vindt.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Overigens heeft deze mevrouw ook een behoorlijk bereik.
     
    Derksen

    Als je terug in de tijd kon gaan en één concert uitkiezen. Waar zou jij heengaan?
     
    Derksen

    Als je terug in de tijd kon gaan en één concert uitkiezen. Waar zou jij heengaan?

    Pink Floyd?
    Ike & Tina American Tour?
    Johhny Cash?
    Led Zeppelin?
    B.B. King?
    The Eagles?
    Aretha Franklin?
    Jimmy Hendrix?
    The Who?

    Woodstock '69? Er ging van alles mis en het was slecht geregeld maar toch is het een legendarisch iets geworden.
     
    Pink Floyd?
    Ike & Tina American Tour?
    Johhny Cash?
    Led Zeppelin?
    B.B. King?
    The Eagles?
    Aretha Franklin?
    Jimmy Hendrix?
    The Who?

    Woodstock '69? Er ging van alles mis en het was slecht geregeld maar toch is het een legendarisch iets geworden.
    Niet zo gulzig Roet ik zei eentje:p.
     
    Niet de 85 live aid?
    Niet eens aan gedacht. Bob Geldof verpest het feestje, is iets aan hem wat in mij als kind al weerzin opriep. Dat zegt vast een hoop over mij maar dat heeft wel gevolgen voor mijn beoordelingsvermogen. Zitten wel goede optredens bij natuurlijk, Queen bijvoorbeeld (die er bijna niet bij waren geweest).
     
    Ik als hip hop junkie

    Bone thugs - art of War tour 97 98.
    Recent vintage tour shirtje gekocht mint condition:).
     
    Ik had een concert van Michael Jackson verwacht, Derksen.
     
    Back
    Naar boven