Fitness Seller

8 Jaar Transformatie (van Overgewicht naar Bodybuilder) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Incline

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
91
Waardering
83
Lengte
1m88
Massa
85kg
Hey BBers!

Ik heb hier 4 jaar geleden al eens een transformatie filmpje gedeeld, wat toendertijd mijn progressie van 4 jaar trainen liet zien. Super veel toffe reacties gehad, waar ik jullie voor wil bedanken! :)

Onder dat topic, heb ik eens de reactie gekregen:

1572859088421.png


... Die 4-5 jaar blijkt 3 jaar te zijn geweest :roflol:

In April 2019 heb ik meegedaan aan de Junioren Bodybuilding Klasse in de INBA, en heb daar 1e plaats gewonnen! Dit is serieus de meest motiverende ervaring in mijn leven geweest, en je leert al gauw wat écht hard werken is zodra je MOET; voor een eind doel.

Hierop gebaseerd heb ik een nieuw transformatie filmpje gemaakt, waarin ik elke stap van de afgelopen 8 jaar laat zien, tot op het punt dat ik een wedstrijd ben gaan doen en hoe het daarna is gegaan, tot op de dag van vandaag.


Wat context over mijn progressie over de jaren heen:

Ik begon met trainen op 15 jarige leeftijd, met een lengte van 165/170cm en een lichaamgewicht van 95kg (oftewel: klein en dik LOL)
In dat eerste half jaar/jaar ben ik 25kg afgevallen, tot op het punt dat ik vrij dun was en veel massa miste.
Hierdoor besloten om (ondanks angst om terug aan te komen) een 'lean bulk' te beginnen.
Dit heb ik jarenlang aangehouden en daar gelukkig veel progressie uit kunnen halen.
Na lang genoeg te hebben kunnen werken aan mijn fysiek, uiteindelijk de keuze gemaakt om mezelf uit te dagen en aan mijn eerste bodybuilding wedstrijd mee te doen.

Bedankt voor de super positieve feedback op de vorige post! Dit heeft mij extreem gemotiveerd, en hoop oprecht hetzelfde terug te kunnen doen voor degene die het nodig hebben!
 
Super fysiek, heel mooi resultaat neergezet:flexbiceps:
 
Netjes.
 
Mooi fysiek, respect. Leuke video
 
Netjes man! Dik jaloers dat ik nooit op jonge leeftijd begonnen ben met onze sport, chapeau! :thumbs:
 
Netjes man! Dik jaloers dat ik nooit op jonge leeftijd begonnen ben met onze sport, chapeau! :thumbs:
Hahaha ik wou dat ik op NÓG jongere leeftijd begonnen was! Dankjewel voor je positieve comment man :) Tof!
 
Back
Naar boven