Fitness Seller

Galen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'Murica. Referentiewaarde van testosteron houden een arts niet tegen om meer voor te schrijven, staat ze geheel vrij.
Alsook nandrolone en aromatase inhibitors?
 
Alsook nandrolone en aromatase inhibitors?
Ja, staat elke arts in principe geheel vrij. Ik weet niet hoe het in de VS zit, maar in NL mag een arts alles voorschrijven wat binnen zijn deskundigheid ligt en van toepassing zou zijn op een patiënt. Hoe je dat juridisch uitlegt, dat weet ik niet.

Als je als arts dus vindt dat het binnen jouw deskundigheid ligt om iemand te behandelen met nandrolon of een aromataseremmer, en jij vindt dat het nodig is bij een patiënt, dan mag dat in principe.
 
Wie vind jij nog de moeite om te volgen voor info omtrent training/roids?

jouw insta posts zijn helaas gestopt:mad:
 
Wie vind jij nog de moeite om te volgen voor info omtrent training/roids?

jouw insta posts zijn helaas gestopt:mad:
@peterbond.nl

Q1 2020 komt m'n boek waarschijnlijk uit, hoef je niemand meer te volgen :heart:
 
Ben jij familie van James Bond?
 
Gemiddeld gesprek met een vreemde:
- Ben je familie van James Bond?
> xD HAHAhahahAHahahAhahahahHAHhaha
- Hihi, dat hoor je zeker vaker?
> Ja, en de vraag of ik dat vaker hoor hoor ik ook vaker.
 
Gemiddeld gesprek met een vreemde:
- Ben je familie van James Bond?
> xD HAHAhahahAHahahAhahahahHAHhaha
- Hihi, dat hoor je zeker vaker?
> Ja, en de vraag of ik dat vaker hoor hoor ik ook vaker.

Ga me niet zeggen dat je, niet ooit naar een vrouw bent gelopen en zei:”de naam is Peter, peter bond”.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Fijn je zien (horen) te verschijnen in een podcast. Een nieuwe mic mag je wel aanschaffen :o
 
Waarom is de variabiliteit in trt dosissen zo groot? De range lijkt tussen 100mg en 250mg te liggen maar kan mij niet voorstellen dat 250mg per week je de hele week binnen de referentie houdt. Is het écht zo dat er een grote variatie zit in het verwerken van testosteron (kan ik moeilijk geloven)?

De hogere trt dosissen komen dan ook vaak voor in de VS, voorgeschreven door ‘trt clinics’.
money talks
 
Ga me niet zeggen dat je, niet ooit naar een vrouw bent gelopen en zei:”de naam is Peter, peter bond”.
Assuming dat ik ooit naar een vrouw ben gelopen en mijn mond durfde open te doen.

Ben jij dan mijn broer?
En je vader.

Fijn je zien (horen) te verschijnen in een podcast. Een nieuwe mic mag je wel aanschaffen :o
Heb het zelf niet teruggeluisterd, maar is een nieuwe microfoon. Waarschijnlijk komt het door mijn onkunde als ik slecht te horen ben.
 
Assuming dat ik ooit naar een vrouw ben gelopen en mijn mond durfde open te doen.
Jij bent toch een beetje de casanova van dit forum. Kan niet anders dan dat jij elk weekend een moppie strikt met die vlotte babbels.
 
Assuming dat ik ooit naar een vrouw ben gelopen en mijn mond durfde open te doen.

Heb het zelf niet teruggeluisterd, maar is een nieuwe microfoon. Waarschijnlijk komt het doordat ik bang ben dat er een vrouw luistert als ik slecht te horen ben.
Fixed.
 
Assuming dat ik ooit naar een vrouw ben gelopen en mijn mond durfde open te doen.


En je vader.


Heb het zelf niet teruggeluisterd, maar is een nieuwe microfoon. Waarschijnlijk komt het door mijn onkunde als ik slecht te horen ben.

Boltok the rapist?
 
Back
Naar boven