AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ja eigenlijk wel ja! Die homootje , serieus? van een super mod had ik wel normaal nederlands verwacht... voor jou ben ik gewoon "die homo" of "dat homo'tje", begrepen?
     
    ja eigenlijk wel ja! Die homootje , serieus? van een super mod had ik wel normaal nederlands verwacht... voor jou ben ik gewoon "die homo" of "dat homo'tje", begrepen?
    Doet me denken aan een groepje Marokkanen die ruzie hadden op het schoolplein. Toen riep één gastje: "Jullie zijn allemaal één vieze homo'tjes". Is mij altijd bijgebleven.
     
    Met gemak (en vooral aanmoediging van LM ) mijn essay voor vandaag afgekregen. 3000-5000 woorden, en ingeleverd met 3040 woorden kwaliteit :D
    Congratz. :cheer:
    Welk onderwerp?
     
    Congratz. :cheer:
    Welk onderwerp?
    Big data in Marketing. Beetje onzin tho, het was alleen een literature review met daarna een paar cases (van wat je zelf ziet bij bedrijven) die je vergelijkt met je literature review. Heel nuttig, maar ingaan op welke techniek gebruikt wordt om de data te analyseren is niet heel belangrijk voor marketing. Met de resultaten kan je eigenlijk pas wat
     
    Big data in Marketing. Beetje onzin tho, het was alleen een literature review met daarna een paar cases (van wat je zelf ziet bij bedrijven) die je vergelijkt met je literature review. Heel nuttig, maar ingaan op welke techniek gebruikt wordt om de data te analyseren is niet heel belangrijk voor marketing. Met de resultaten kan je eigenlijk pas wat
    Ah, Big Data is wel interessant en booming, wel een groot een breed topic. Marketing weet ik niets van.:p
     
    Ah, Big Data is wel interessant en booming, wel een groot een breed topic. Marketing weet ik niets van.:p
    ja precies, het is zeker interessant, maar voor marketing is het vooral wat je er mee kan en hoe je aan de rauwe data komt. Alles daartussen in laten we door de slimme mensen doen :rolleyes:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    je hebt wat meer brandstof in je lijf :pressing: ...en je hoofd een beetje leeggemaakt, goed zo Bubsie
     
    Mooi hotel was dat voor een paar uurtjes
     
    Back
    Naar boven