AndroidHealthClinic

LUUS Back on track (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo allemaal! We zijn er wel over uit dat ik niet zo goed ben in regelmatig loggen. Vandaag leek mij een mooi moment om wat progressie te droppen hier.
Zoals velen weten ben ik 1 september begonnen met een coach. Wat toen precies mijn vetpercentage was durf ik niet te zeggen, maar bij de eerste check up was het in ieder geval niet gedaald, dus we houden die gewoon aan!

Huidplooi metingen:
Eerste check up:
19-09-2019
Buik
: 18
Bicep: 15
Tricep: 18,1
Rug: 15

Vetpercentage: 27,84

Tweede check up:
03-10-2019
Buik
: 17
Bicep: 12
Tricep: 18,1
Rug: 13,2

Vetpercentage: 26,46

Derde check up:
17-10-2019
Buik
: onbekend
Bicep: onbekend
Tricep: onbekend
Rug: onbekend

Vetpercentage: 25,46

Vierde check up:
31-10-2019
Buik
: 16
Bicep: 10,2
Tricep: 18
Rug: 12

Vetpercentage: 24,7

Vandaag
Vijfde check up:
16-11-2019
Buik
: 14, 2
Bicep: 9
Tricep: 18
Rug: 11, 2

Vetpercentage: 23,7

We gaan lekker. Tering lekker. Niet alleen fysiek maar gewoon ook mentaal. Deze week ontslag genomen en per 1 december ga ik aan de slag bij Exact. Assessment gehaald, top gesprekken gehad en een baan aangeboden gekregen. En wat ben ik trots.

Qua planning: calorieën zijn verhoogd zodat ik niet in een te lange periode op te lage calorieën blijf hangen. Over 3 weken kijken hoe dat gaat. Ik ben benieuwd!
 
Wow!!! Super zeg! Echt héél goed gedaan! :flex:
 
ik zag je foto op diede haar story staan en dacht je al te herkennen! :D goeie prestatie, ik volg :)
 
Ik kom terug volgen. Benieuwd naar je progressie. Succes! :flex:
 
Wow!!! Super zeg! Echt héél goed gedaan! :flex:

Dank je wel!

ik zag je foto op diede haar story staan en dacht je al te herkennen! :D goeie prestatie, ik volg :)

Lief, dank je wel!

Ik kom terug volgen. Benieuwd naar je progressie. Succes! :flex:

Gezellig, welkom!


Helaas een vervelende schouder momenteel, zondag ging ik nogal door de grond met trainen. Maandag gelijk afspraak gemaakt met mijn sportmasseur. Flink losgemaakt en ingetaped. En normaal gesproken werkt dat prima bij mij. Zou woensdag weer langskomen, tape er af halen en kijken hoe het gaat. Maar ik zat op mijn werk en zag dat de tape een beetje was los gelaten... gebeurd wel vaker, alleen deze keer voelde het vreemd. En ik keek:
405491db-7449-44ac-862c-69bf26bffd30.jpg

Toen bedacht ik me dat het misschien wel verstandig zou zijn om de tape er af te halen. En dat brandde zo ongelofelijk erg. Werd er gewoon een beetje naar van. En het is echt geen aanrader om in de winter in je hemdje op kantoor te zitten. Maar iets eroverheen ging ook niet.
c8977ab0-355f-4df6-a99c-3c904c45a92e.jpg
db42dc88-c962-4fed-9149-b58b3398debc.jpg

Maar goed, na het douchen, zachtjes huilen en alle lijmresten er af gehaald te hebben voel ik er niet veel meer van. Alleen als mijn kleding er in vast plakt. En het ziet er echt heel erg smerig uit momenteel.

Vanavond weer trainen, voorzichtig schouders ook een beetje trainen. Zoals mijn masseur zegt: je mag bewegen maar niet belasten, dus ook niet verzuren. Mijn gedachten : dan kan ik net zo goed niet gaan. :roflol:
Maar als het vanavond weer goed gaat, kan ik zaterdag wat meer gewicht pakken en langzaam opbouwen. Het mag absoluut niet chronisch worden, want dan ben ik verder van huis. En weer dik, en dan drink ik weer elke dag wijn.


Voeding gaat bijzonder goed. Koolhydraten bijna verdubbeld. In het begin gewicht lichtelijk gestegen, maar zit nu al weer op mijn normale gewicht. Vind het wel goed vertoeven zo. Langzaam opbouwen, sterker worden, beetje aankomen, en dan volgend jaar een enorme cut. ( BB contest?:eyebrow:)

Zojuist ook gebeld door mijn nieuwe werk, heb vorige week de keuze gemaakt om ergens ander te werken. Ze bieden mij geen jaarcontract, maar een vast contract aan.
Ik ben een gelukkig meisje.

Vandaag website voor een klant afmaken, zodat ik vanaf volgende week echt even een weekje vakantie heb. Zin in!
 
Zojuist ook gebeld door mijn nieuwe werk, heb vorige week de keuze gemaakt om ergens ander te werken. Ze bieden mij geen jaarcontract, maar een vast contract aan.
Ik ben een gelukkig meisje.

netjes zegt genoeg over hun vertrouwen in je
 
netjes zegt genoeg over hun vertrouwen in je

Echt heel bijzonder, vorige week mijn assesment gehaald, wat ik al bijna niet kon geloven. Daarna op de selectie dag er ook de gesprekken goed doorlopen en meteen een aanbod gekregen voor een jaar contract. Zojuist gebeld dat het een vast contract is geworden, 'als ik hier akkoord mee ga'. JA NATUURLIJK!
 
Auwch, die schouder ziet er pijnlijk uit.
Gelukkig voelt het inmiddels beter aan.
Goed luisteren naar je lichaam als je gaat trainen vandaag en rustig weer opbouwen.

Fantastisch nieuws ook van je nieuwe job!
Bewijst dat je heel erg capabel bent, en dat ze het onmiddellijk inzien!
Geniet van je weekje vakantie volgende week :).
 
Die tape ken ik... Zooi :(
Eraf halen ALTIJD onder de douche en met wat babyolie oid (gewone olie kan ook ;) )
Maar die anti allergische Pino tape werkt veel beter. Blijft ook beter zitten als t vochtig wordt en bij erafhalen (ook met water/olie) gaat dat veel beter,
 
In! Goed nieuws van je baan trouwens, succes! :)
 
Ik heb al een hele tijd geen training meer gepost. Ik train momenteel 4x per week fullbody (deze week toevallig 5:o)

Training vanochtend:

Unilateral pull down
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 7
22,6kg x 8

Bulgarian split squat :barf:
4x 20kg x 12

Bent over row
Grote stang + 15kg
2x 15
1x 12

Single arm overhead press
2x 10kg x 10

Sumo stance goodmorning
(moet eerlijk zeggen dat dit echt nog licht voelt, maar elke training wat zwaarder ga. Heb ook geen idee wat ik ongeveer aan zou kunnen, maar omdat het vrij nieuw voor mij is gewoon wekelijks ophogen.)
4x Grote stang x15

Dips
Bodyweight
1x 4
1x 6
1x 4
Nondeju hier ben ik blij mee. Het lukte me nooit. We hebben het hier dan wel over een bar en niet op een bankje. Normaal gesproken ondersteund mijn vriend mijn voeten, maar ik ging vandaag zelf sporten dus ik moest er aan geloven. HET LUKTE GEWOON. EN MOST AWESOME OF ALL: ME SCHOUDER DEED NIET KUT!

Calve pushes
68,3 kg
2x 30
1x 28
2x30
Insane hoeveel verzuring. Ergens wel lekker. Maar ik krijg als ik door mijn verzuring heen ga een adrenaline shot, kippenvel en na de set het ongelofelijk koud. Interessant.

Hele week niet echt een eetschema. Weekje vakantie, mijn ouders zijn in de buurt en vanavond weer lekkere dingen op Sander zijn werk. Moet zeggen: door de calorieën ophoging kan ik wel een stuk meer spelen. Ben echt benieuwd met mijn volgende check up, zolang m'n vetpercentage maar niet stijgt: dan ben ik tevreden. IK WIL MASSA BOUWEN!
 
Daar zijn we weer. Vandaag training 4/5 gehad.
Zenuwen beginnen te komen voor aanstaande maandag. Te horen gekregen dat ik maandag om 09:00 aanwezig moet zijn in Delft. Dat wordt denk ik om 06:15 al vertrekken:windup:.

Trainen gaat weer beter. Vrijwel geen last van mijn schouder maar ik wil het toch rustig aan doen.

Training van vandaag:

Negative pull ups
2x8
1x3
Ik blijf deze echt zwaar vinden en moet mijzelf echt echt echt pushen hier.

DB bench press
12kg per kant, dus 24kg totaal
1x10
2x8

Single leg romanian deadlift
5kg per kant, dus 10kg totaal
3x15
Mijn balans was echt RUK vandaag, mede door nog wat spierpijn in mijn hammies. Voel me altijd zo'n mongool wanneer ik deze oefening doe.

Leg extension
59kg
3x10
Lekker branden

Cable rear delt raise
6,8 kg
2x15
Woohooo kan deze EINDELIJK weer doen zonder een pijnlijke kut schouder

Arnold press
7kg per kant, dus 14kg totaal
2x10
1x8

Alternating hammer curls
6kg per kant
1x20
1x17
1x15

Vanavond naar de Mac. Laatste tijd zoveel zin in. IIFYM:mc:
Dan weer terug rijden vanuit Den helder naar huis. Even een pitstop bij opa en oma en weer heel lastig alle koekjes en snoepjes afslaan. Morgen weer lekker trainen, verder rustig aan doen en voorbereiden op maandag. Toch altijd wel spannend, zo'n eerste dag op het nieuwe werk. Maar merk dat het voornamelijk gezonde spanning is omdat ik er ook gewoon ontzettend veel zin in heb.

Fijn weekend allemaal!
 
Goed bezig hoor. Volg je nog steeds op insta:)

Wat heb je maandag gezien de zenuwen? De nieuwe job?
 
Goed bezig hoor. Volg je nog steeds op insta:)

Wat heb je maandag gezien de zenuwen? De nieuwe job?

Yes ik jou ook :D dank je wel!
En klopt inderdaad. Een nieuwe baan. Heb er heel veel zin in, maar het is ergens ook vermoeiend. Een jaar geleden wist ik nog niets rond deze tijd. Een jaar later verhuisd naar de andere kant van het land, en begin ik aan m'n 2e nieuwe baan. Soms best overwhelming. Maarja, hard werken wordt beloond zeggen ze. :grinny:
 
Wat vandaag een rustige dag moest worden, is helaas niet helemaal gelukt. Werd voor mijn doen best laat wakker. 09:30uur. Ontbeten, en naar de sportschool. Komt Sander op de helft van mijn training naar me toe gestrompeld. Door zijn rug gegaan. Hij ondertussen snel onze sport masseur geappt, en ik mijn training afgemaakt. (lees ongeveer 10 a 20 seconden rust na elke set:roflol:).
Gelukkig had meneer de sportmasseur tijd, maar hij wilde wel graag de start van F1 zien. En wij eigenlijk ook wel. Dus vol gas naar hem toe gereden. Sander op de masseur bank geflikkerd en precies op tijd klaar om de start nog te zien.
Vol gas naar de supermarkt gereden, Sander achter een winkelwagentje gezet en ik als een malle door de supermarkt rennen. Alles ook weer ingepakt, tassen veel te zwaar. In de auto gegooid, Sander in de auto gegooid. Volgende supermarkt. Zelfde riedeltje. Naar huis gereden. Staat opeens de binnenverlichting van zijn auto nog aan:headbang:. Accu leeg.
Boodschappen in de keukenkastjes gegooid, afwas gedaan, kattenbak verschoond, gestofzuigd, opgeruimd, eten gemaakt, Sander geholpen met douchen, zelf douchen, weer eten maken, afwassen. Zometeen nog pre bed maken en voedsel klaar zetten voor morgen. Tas inpakken, kleding klaarleggen en expeditie robinson kijken.
1 ding weet ik zeker: ik zal vanavond heul goed slapen:o.

De training van vandaag:

B stance hip thrust
Stang+ 35kg
2x15
1x12

Face pulls
47,3kg
4x8

Unilateral leg press
34,3kg
2x12

Gluten focused back extension
16kg
3x15

Rope tricep overhead extension
25,3kg
4x10

Hip abduction
41,3kg
3x15

Wood choppers
14kg
3x20 per kant

Zometeen wat slaap thee nemen, en hopen dat mijn gedachten niet beslissen wanneer ik in bed lig, om op hol te slaan. Ik snap echt niet waarom ik zo zenuwachtig ben, heb ik normaal totaal niet, zelfs niet voor de selectiedag. Ik denk dat het komt omdat ik echt niet weet wat ik kan verwachten van een 'introductiedag'. Normaal wordt ik gewoon achter m'n bureau geplaatst en ga maar aan het werk.
 
Je hebt van die dagen... :rolleyes:

Relax meid! ze weten wie ze aan boord hebben gehaald en dat vaste contract is niet voor niets :)
Wss is het gewoon voorstellen aan iedereen en een rondje maken. Waar wat staat en beetje wegwijs maken.

Maar die zenuwen zijn heel normaal hoor ;) Alles is nieuw en dus spannend. :kiss: you can do this. :thumb:
 
Je hebt van die dagen... :rolleyes:

Relax meid! ze weten wie ze aan boord hebben gehaald en dat vaste contract is niet voor niets :)

Maar die zenuwen zijn heel normaal hoor ;) Alles is nieuw en dus spannend. :kiss: you can do this. :thumb:

Misschien maakt dat vaste contract het juist nog erger. Shit got real :roflol:
 
Heel veel succes morgen:kiss: altijd spannend zo'n eerst dag.
 
Succes op je nieuwe werk en slaap lekker. :):thumbs:
 
Back
Naar boven