AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Bizar hoeveel legpressen kunnen verschillen. Ik doe namelijk frontsquat setjes met 140-150kg en kom amper verder dan 240kg aan schijven op onze legpress:roflol:. Volg je niet heel veel maar stretch je wel veel? Dat je een heel elevated nodig hebt om te frontsquatten zegt eigenlijk al genoeg ;).
Nee, ik stretch te weinig. Enkel mobiliteit is met de jaren significant slechter geworden..:o Squat schoenen zouden ook wel wat schelen, maar daarin ga ik niet investeren..:rolleyes:

Het is overigens 250kg aan schijven op die legpress en 53kg slee gewicht.
Ik dacht even dat ik van mijn stoel zou vallen deze ochtend toen ik op insta zag dat je was gaan lopen/snelwandelen :roflol:.
Rustig aan met je knie, je wil daar ook niet "stilvallen" door overbelasting ;).
Haha, ik deed dat voorheen eigenlijk iedere zondag..maar de gewoonte was er een beetje uit inmiddels. Hoop het weer een beetje op te pakken en inderdaad niet mijn knie te verknallen..

Ben ook erg benieuwd of ik die 5x5x75kg haal volgende keer!
 
Je weet wel dat er meer druk op je knie komt met elevated heels?
 
Vanmorgen maar gestart met (Preventieve) strafcardio..

Preventieve strafcardio, heel snel wandelen:
70 min / 9km / ~600kcals
Ik dacht even dat ik van mijn stoel zou vallen deze ochtend toen ik op insta zag dat je was gaan lopen/snelwandelen :roflol:.
Rustig aan met je knie, je wil daar ook niet "stilvallen" door overbelasting ;).
Wacht even..... je ben toch niet helemaal naar je werk gelopen? :haar:
 
Je weet wel dat er meer druk op je knie komt met elevated heels?
Meer schuifkrachten volgens mij toch? Is idd wel de moeite waard om aan enkel en heupmobiliteit te werken.
 
Je weet wel dat er meer druk op je knie komt met elevated heels?
Ok, ok..ik ga toch maar zonder proberen. Kan mogelijk wel deels de oorzaak zijn:thumbs:
Wacht even..... je ben toch niet helemaal naar je werk gelopen? :haar:
Heb ik weleens gedaan, maar dat is nog iets verder ;) Dit was gewoon een flink rondje in de buurt
Meer schuifkrachten volgens mij toch? Is idd wel de moeite waard om aan enkel en heupmobiliteit te werken.
Jup..al ga ik niet beloven dat ik daar veel aan zou doen.

Wat voor mobiliteits oefeningen zijn aan te raden? Met name enkel, maar mogelijk ook heup..
 
Heup en enkel idd. Heupflexor met name en adductoren.
Abductie bedoel je denk ik? Met een niet te zwaar elastiek rond je knieen een licht gewicht front squat doen, waarbij je voortdurend lichte druk met de knieen naar buiten blijft zetten zodat het elastiek niet slap komt te hangen. Lekker ATG gaan.

Voor enkels: deze vanaf 6:10 ongeveer
wel eerst lekker opwarmen, dit is een brute stretch waarbij het gewicht zorgt dat je door dat dooie punt in je enkels heen ramt.
 
Nee ik bedoel je adductoren rekken.
 
Abductie bedoel je denk ik? Met een niet te zwaar elastiek rond je knieen een licht gewicht front squat doen, waarbij je voortdurend lichte druk met de knieen naar buiten blijft zetten zodat het elastiek niet slap komt te hangen. Lekker ATG gaan.

Voor enkels: deze vanaf 6:10 ongeveer
wel eerst lekker opwarmen, dit is een brute stretch waarbij het gewicht zorgt dat je door dat dooie punt in je enkels heen ramt.
Zo..dat is kut om te doen. Mijn heup mobiliteit valt nog mee denk, maar mijn enkels zijn met de tijd super strak geworden..:o
Nee ik bedoel je adductoren rekken.
:thumbs:
:D

De planning voor vandaag..

Pull 1:
Dumbbell row:

20kg: 12 (warmup)
32kg: 4x12

Straight arm pullover:
12.5kg: 12 (warmup)
21kg: 4x12

Dual cable pulldown (midden in kabelstation):
15kg: 12 (warmup)
21kg: 4x12

External shoulder rotation ss Low weight cable rows:
2.5kg: 10, 10, 10 ss 2.5kg: 10, 10, 10

Front pulldown wide D-handle:

40kg: 10 (warmup)
51/54kg: 4x10

Plate-loaded low row (Gewicht/kant. Alternate):
32.5kg: 4x8

Rope facepull:
10kg: 12 (warmup)
12.5kg: 4x12

Dumbbell curl (alternate):
10kg: 10 (warmup)
14kg: 4x10

EZ Preacher curl:
27.5kg: 4x8

Shrugs:
?

En de voeding...spelletjesavond:o

Voeding, dinsdag 03-12-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 1/2 scoop NoxiPro (CtC labs)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
16:00 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
17:30 35g nightprotein (XXL)
19:00 Avondeten (~750kcals)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

De weging en meting van vanmorgen :piggy:

Meting & weging:
Gewicht: 81.8kg (+0.3kg t.o.v vorige week)
Taille: 75.0cm (-0.5cm t.o.v vorige week)
 
Je blijft toch wel aardig op gewicht :D nice!

Ik weeg me gewoon niet meer, fuck that shit :roflol:
Haha, als ik dat niet meer zou doen weeg ik binnenkort 90kg..

Aan de andere kant denk ik dat trouwens niet, want de spiegel liegt niet natuurlijk..
Ook, ook..:oud:
Ik denk dat ik in december de weegschaal ook maar eens aan de kant laat staan :grinny: .
Dat onding verkoopt toch alleen larie :gek:.
Dat loopt inderdaad vaak wel de spuigaten uit, maar doe op die dagen vaak wat extra cardio ter compensatie
 
Is het weer tijd voor de maandelijkse natty versus niet natty gains discussie?

giphy.gif
 
Back
Naar boven