Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik denk dat niet iedereen het over hetzelfde praat. Ik zou prima mijn dagen door kunnen komen zonder "werk" in de zin van een dienstverband of als ondernemer. Dat betekent niet dat ik dan alle dagen geen zak zou uitvoeren, maar als ik zoveel geld heb dat ik niet meer zou hoeven te werken dan zou ik me echt niet meer druk maken om mijn inkomen uit werk. Dus zou ik gewoon doen wat ik op dat moment leuk vind om te doen.
    Financiële zekerheid is inderdaad wel fijn. Wat minder werken, vaker vakantie, werk doen dat je echt leuk vindt en werk dat voldoening geeft, bijvoorbeeld vrijwilligerswerk. Dat laatste lijkt me wel wat. :)
     
    Financiële zekerheid is inderdaad wel fijn. Wat minder werken, vaker vakantie, werk doen dat je echt leuk vindt en werk dat voldoening geeft, bijvoorbeeld vrijwilligerswerk. Dat laatste lijkt me wel wat. :)
    Ik heb jarenlang vrijwillgerswerk gedaan (tijdens herstel na mijn eerste ziekte periode) en waar kan ondersteun ik mensen nog (sommigen nu al 20 jaar). Geen hoogdravend werk maar zo enorm dankbaar. Ik zou t zo weer doen..
    Alleen als ik weer zou kunnen werken heeft dat prio nu. De miljoenen winnen is nog niet gelukt :o
     
    Na de kerstvakantie moeten wij 2x per week klassikaal naar de sportschool en ik mag zelfstandig trainen met mijn eigen programma. Vanwege de kou gaan we niet meer sochtendsvroeg buiten op het voetbalveld gymmen. Scheelt me weer savonds trainen want normaal gesproken heb ik tussen
    08:30 - 10:15 gym of 16:00 - 17:15
     
    Goed voor elkaar :thumbs:
     
    Hier ook laatste weekje en dan vrij t/m 2e Kerstdag. Wel aan toe. Werk gaat wel lekker though. Vandaag nog complimenten van de baas gehad en krijg meer bevoegdheden. :cool:
     
    Hier ook laatste weekje en dan vrij t/m 2e Kerstdag. Wel aan toe. Werk gaat wel lekker though. Vandaag nog complimenten van de baas gehad en krijg meer bevoegdheden. :cool:
    Lekker, Bert.
    Hier precies hetzelfde. Vandaag goed eindejaarsgesprek gehad, morgen laatste dag werk & kerst borrel en dan vrij tot 6 januari.
     
    oud en nieuw zuigt toch apenballen.

    gelukkig nieuwjaar wat klappies vuurwerk en weer verder, kan niet wachten tot het 1 januari is.
     
    Ik moet nog t/m donderdag op eieren lopen en proberen me niet meer te kwetsen voor het verlof (is onderhands haast traditie).
     
    Lekker, Bert.
    Hier precies hetzelfde. Vandaag goed eindejaarsgesprek gehad, morgen laatste dag werk & kerst borrel en dan vrij tot 6 januari.
    Mooi.:)
    Ik heb overigens maar 2 dagen vrij genomen + de kerstdagen automatisch vrij. Veel plezier in de Unite me States.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Back
    Naar boven