XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik vind dat dus zo leuk om te kijken. Heerlijk truttig. En ook knap, patisserie is echt lastig.
    Ja echt hè! Denk er elk jaar over na om me aan te melden.. maar toch maar niet.
    Vind André ook grappig. Veel leuker dan die seniele Martine Bijl.
     
    Ja echt hè! Denk er elk jaar over na om me aan te melden.. maar toch maar niet.
    Vind André ook grappig. Veel leuker dan die seniele Martine Bijl.
    Rip Martine Bijl
     
    • Sad
    Waarderingen: BB_
    Ja echt hè! Denk er elk jaar over na om me aan te melden.. maar toch maar niet.
    Vind André ook grappig. Veel leuker dan die seniele Martine Bijl.
    Ja, heerlijk suf.

    Zou me nooit aanmelden. K ben niet gemaakt voorpatisserie, te slordig/te veel oo gevoel. Kan wel aardig koken en ik snap wel ongeveer hoe het werkt. Vind het heel
    Knap om te zien wat amateurs in dat programma laten zien.

    Ooit wel eens bijna opgegeven voor MasterChef oid. Maar denk dat ik daar niet perse goed genoeg voor ben. Je moet daar onder tijdsdruk snel iets in elkaar flansen, dat vind ik niets. Houd koken maar als hobby.

    Ben jij van het bakken en chocolade enzo? Ik vond werken met chocolade wel altijd geweldig. Heel ambachtelijk gevoel. Lekker met die paletmessen op dat marmer. Heerlijk.
     
    Ben jij van het bakken en chocolade enzo? Ik vond werken met chocolade wel altijd geweldig. Heel ambachtelijk gevoel. Lekker met die paletmessen op dat marmer. Heerlijk.
    Tempereren vind ik wel leuk om te doen, maar ben zelf niet zo’n chocolade fan dus doe het niet vaak. Daarnaast word ik er ook dik van omdat ik alles wat ik maak ook in m’n mond wil stoppen.
    Vind het maken van soufflés wel heel leuk. Vooral met citroen vind ik lekker.
    daarnaast vind ik het ook leuk om meer banket-achtige dingen te maken; kaas, garnalen of kalfskroketten, Blinis, klassieke taarten.

    maar... tijd gebrek
     
    Tempereren vind ik wel leuk om te doen, maar ben zelf niet zo’n chocolade fan dus doe het niet vaak. Daarnaast word ik er ook dik van omdat ik alles wat ik maak ook in m’n mond wil stoppen.
    Vind het maken van soufflés wel heel leuk. Vooral met citroen vind ik lekker.
    daarnaast vind ik het ook leuk om meer banket-achtige dingen te maken; kaas, garnalen of kalfskroketten, Blinis, klassieke taarten.

    maar... tijd gebrek
    Ha! Temperen is leuk ja. Ben ook niet zo van de chocolade, als ik het doe, voor de vrouw.

    Kroketten vind ik geweldig. Leuk om te maken, redelijk makkelijk ook nog, dus kun je je op de smaak concentreren.

    Soufflé is wel ok, maar te veel gedoe voor een hap lucht :o Dan maak ik liever merengues, lekker gooey van binnen.

    Ook hier is tijd een probleem
     
    • Love
    Waarderingen: LM
    Heeft AAS echt invloed op iemand zijn humor? Want je bent de afgelopen tijd ineens weer grappig. BB_

    Mijn tweede kuur staat ook alweer in de planning bereid je alvast maar voor. Ik ga dit keer loggen en alleen jij mag azijnzeiken
     
    Mijn tweede kuur staat ook alweer in de planning bereid je alvast maar voor. Ik ga dit keer loggen en alleen jij mag azijnzeiken
    Ik vind jou zonder aas heel wat leuker op dit forum.
     
    Back
    Naar boven