MuscleMeat

IVDM December 2019 - Kathlinoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

22 :o, gaat nog wel een poosje mee :').
 
Ohja train je ook nog steeds bij een Basic Fit?
Jep, lekker dichtbij.
Noice! Gelukkig kun je tegen een trolletje/relletje en ben je niet butthurt als er een vegangrap wordt gemaakt :)
Of course not :engel:
Is dit de startpositie van de deadlift of puur een illustratief voorbeeld voor de foto?
Was ergens tussendoor toen ik mij klaarzette vgm. Deadlift allang niet meer.
22 :o, gaat nog wel een poosje mee :').
BiJnA 23!
 
Je hebt al wat watertjes doorzwommen!
Fijn dat je gewoon ook er voor blijft gaan.













Welkom op DBB.
 
Knap van je ...zoveel obstakels overwonnen
en goed dat je toch UB gaat doen, je prikkeld je spieren en zenuwen, wellicht ga je toch daarvan herstellen...blijf hopen

God gave you a second chance....Me2 :)
 
Knap van je ...zoveel obstakels overwonnen
en goed dat je toch UB gaat doen, je prikkeld je spieren en zenuwen, wellicht ga je toch daarvan herstellen...blijf hopen

God gave you a second chance....Me2 :)
Mwah, ik ga wat proberen maar nodeloos blijven hopen op verbetering ga ik ook niet doen. Als de schade onomkeerbaar is, dan is het zo. Concentreer ik mij wel op LB :peachy:
Maar we shall see, Dankje!
 
Leuk interview van onze LakMadam met onze hartelijke huishamster.

Ik mis wel de verplichte vraag van Sanca Saxon, heb je een (man met een) baard (gehad) en wat vind je van mannen met baarden?

En ik ben blij dat je onder ons ben als vrolijke vegan!
 
Laatst bewerkt:
Ben (waarschijnlijk, gaan ze toch van uit) geboren met een hersentumor en deze hebben ze pas ontdekt op m'n 17e. Heeft dus nogal wat tijd gehad om te groeien en schade aan te richten. Het was kantje boord maar blij dat ik er nog ben :o

Nee, kende het niet, thanks :o Ga binnenkort terug naar een neuroloog om te kijken waar het precies misloopt (maar kans is groot dat er niets aan te doen valt naar het schijnt)

Ik check alles, zowel voeding als andere producten (kleding, shampoo, make-up (ook geen dierproeven), op dierlijke producten. Maar ook ik maak eens een foutje en zie eens wat over het hoofd als ik wat koop.
Dusja, in het begin veel ingrediënten lezen maar na een tijdje ken je het wel vanbuiten :).
Pittig verhaal. Maar mooi dat je er redelijk gezond bent uitgekomen.

leuk ook een mede- volleyballer tegen te komen. Alhoewel ik niet op jouw niveau heb gespeeld.
 
Leuk interview van onze LakMadam met onze hartelijke huishamster.

Ik mis wel de verplichte vraag van Sanca Saxon, heb je een (man met een) baard (gehad) en wat vind je van mannen met baarden?

En ik ben blij dat je onder ons ben als vrolijke vegan!
Lakmadam? :o
Heb ik gehad en love baarden :heart:
Maar nu ook weer geen kerstmanbaarden
 
Pittig verhaal. Maar mooi dat je er redelijk gezond bent uitgekomen.

leuk ook een mede- volleyballer tegen te komen. Alhoewel ik niet op jouw niveau heb gespeeld.
Volleybal :heart:
Ik ben redelijk snel uit de nationale selectie gestapt omdat ik niet de lengte zou halen die "verplicht" was :p
Waar heb je gespeeld?
 
Volleybal :heart:
Ik ben redelijk snel uit de nationale selectie gestapt omdat ik niet de lengte zou halen die "verplicht" was :p
Waar heb je gespeeld?
Nederland, hoogste niveau 2e divisie.

maar wegens knieproblemen alleen nog maar op het strand ( leukste sport ooit, beachvolleybal!). In de zaal lukt echt niet meer, net als heel diepe squats.
 
Nederland, hoogste niveau 2e divisie.

maar wegens knieproblemen alleen nog maar op het strand ( leukste sport ooit, beachvolleybal!). In de zaal lukt echt niet meer, net als heel diepe squats.
Same, mijn knieën zijn ook om zeep..
(wel niet zo'n fan van beachvolley :o)
 
Same, mijn knieën zijn ook om zeep..
(wel niet zo'n fan van beachvolley :o)

Niet? beachen vind ik echt zo leuk! Kan het ne nauwelijks voorstellen! Wel serieus dan, 2 tegen 2 en de officiële regels. Hard werken, maar zo leuk!

En die knieen, tsja meniscus er deels uit en wat beschadigd kraakbeen. Kan alle normale dingen gelukkig gewoon prima.
 
Niet? beachen vind ik echt zo leuk! Kan het ne nauwelijks voorstellen! Wel serieus dan, 2 tegen 2 en de officiële regels. Hard werken, maar zo leuk!

En die knieen, tsja meniscus er deels uit en wat beschadigd kraakbeen. Kan alle normale dingen gelukkig gewoon prima.
Heb liever een harde ondergrond, ben ik sneller en kan ik hoger springen. Beachen is me teveel moeite :o

Dat van het kraakbeen herken ik indd.
 
Heb liever een harde ondergrond, ben ik sneller en kan ik hoger springen. Beachen is me teveel moeite :o

Dat van het kraakbeen herken ik indd.
Iedereen heeft dezelfde ondergrond :rolleyes: Dat scheelt. Hard werken is het zeker.
 
Leuk interview. Zelf begonnen met minder vlees en helemaal geen varkensvlees meer. Kip en vis nog wel. Soms wel lastig als je onderweg even iets wilt eten.
 
Wat doe je als vegan met vliegen, spinnen en ander ongedierte?
 
Back
Naar boven