XXL Nutrition

Klein beetje vooruitgang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Plantina

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2019
Berichten
369
Waardering
828
Lengte
1m71
Massa
61kg
Hoihoi,

Sinds een aantal weken weer aan het trainen in de sportschool.

Kon mijn spaghetti armen en benen niet meer aanzien :o

Het is nog niet super veel, maar armen krijgen al weer een klein beetje vorm:)

Wat vinden jullie?

Groet,
Plantina
20191218_151151.jpg
 
Ik zie geen foto maar in voor pics
 
ah daar is de foto :D

nou ik vind die vlechtjes wel cute
 
is jouw naam ook afgestemd op je huidskleur?

Ik vind het een prima arm. ga zo door.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een prima arm. ga zo door.
[/QUOTE]
Dankjewel :)
 
  • Like
Waarderingen: LM
Vind het het er al aardig uitzien voor een paar weken, ook foto van je benen? Mag zeker ook in je sportbroek hoor, is maar om te zien wat jij als ''spaghetti benen'' ziet.:eating:
 
Vind het het er al aardig uitzien voor een paar weken, ook foto van je benen? Mag zeker ook in je sportbroek hoor, is maar om te zien wat jij als ''spaghetti benen'' ziet.:eating:
Dankjewel!!

Moet wel zeggen dat ik eerst paar weken thuis met dumbells heb getraind vanaf juli en sinds kort dus weer naar de sportschool ga.

Al met al 5 maandjes dus weer bezig.

2 jaar gestopt met trainen i.v.m. gezondheid dus had echt bijna geen spieren meer. Maar het gaat inderdaad redelijk de goeie kant weer op met de spieren in de arm. Benen gaan wat minder snel.

Foto van benen stelt nog niets voor :o , kuiten gaan wel al weer een beetje de goeie richting in.

Zal later nog eens even foto van benen maken :)
 
Dankjewel!! 2 jaar gestopt met trainen i.v.m. gezondheid dus had echt bijna geen spieren meer. Maar het gaat inderdaad redelijk de goeie kant weer op met de spieren in de arm. Benen gaan wat minder snel.

Foto van benen stelt nog niets voor :o , kuiten gaan wel al weer een beetje de goeie richting in.

Zal later nog eens even foto van benen maken :)
Top, hoeft niet meteen he. Wanneer je je er zelfzeker genoeg over voelt :).
 
Heb nog even een vraag :)

Graag zou ik (zodra ik mijn buik weer kan trainen) een strakkere buik willen krijgen.
Nu heb ik al even rondgekeken hier op de site voor adviezen bij soortgelijke vragen, maar las ook dat je dieet er een hoop mee te maken heeft.

Ik wil juist niet afvallen! Maar mijn probleem is juist dat het vet wat ik heb op mijn buik terecht komt :o

Hebben jullie misschien advies over hoe ik dit in de toekomst het best kan aanpakken?

Alvast dank.
 
Heb nog even een vraag :)

Graag zou ik (zodra ik mijn buik weer kan trainen) een strakkere buik willen krijgen.
Nu heb ik al even rondgekeken hier op de site voor adviezen bij soortgelijke vragen, maar las ook dat je dieet er een hoop mee te maken heeft.

Ik wil juist niet afvallen! Maar mijn probleem is juist dat het vet wat ik heb op mijn buik terecht komt :o

Hebben jullie misschien advies over hoe ik dit in de toekomst het best kan aanpakken?

Alvast dank.
Buikvet is het eerste wat komt en het laatste wat weggaat.
 
Minder vet op je buik is simpelweg afvallen. Maar als jij net boven onderhoud eet en traint kan het wel zijn dat je buikspieren meer zichtbaar worden.
Als je de compounds goed traint heb je op zich geen aparte buikspieroefeningen nodig.
Maar je zou kunnen overwegen om 1 a 2 x per week 1 a 2 oefeningen voor buikspieren achter je training te doen. Maar ga geen overmatige buikspieroefeningen en schema's daarvoor doen. Dat gaat je niet veel opleveren.
 
Ik weet het :o
 
Minder vet op je buik is simpelweg afvallen. Maar als jij net boven onderhoud eet en traint kan het wel zijn dat je buikspieren meer zichtbaar worden.
Als je de compounds goed traint heb je op zich geen aparte buikspieroefeningen nodig.
Maar je zou kunnen overwegen om 1 a 2 x per week 1 a 2 oefeningen voor buikspieren achter je training te doen. Maar ga geen overmatige buikspieroefeningen en schema's daarvoor doen. Dat gaat je niet veel opleveren.
Het is juist zo vervelend dat ik echt super weinig snel aankom en dus qua voeding echt veel moet eten om op een stabiel gewicht te blijven. Dat juist mijn buik vet vasthoudt is echt rot!
Hoef ook niet perse hele zichtbare buikspieren (wat toch niet haalbaar is denk ik), maar als het al wat platter zou worden dan zou ik al super blij zijn!
 
Het is maar wat je veel eten noemt. Als jij enorm veel volume wegeet tov calorieinhoud is het simpelweg je maag/darm volume waardoor je buik opbolt.
Dus misschien wat minde volumineus eten?
 
Goedenavond,

Iemand misschien nog tips om de quadriceps te kunnen trainen?

Squat, legextension en deadlift kan ik helaas niet doen.

Deze oefeningen doe ik al:
- Lunges
- Beenliften
- Box step up
- Gluten bridge match
- Fire hydrants
- Legpress
- Lying hip abductie

Ik heb het gevoel dat mijn benen bijna geen progressie boeken, of ik moet gewoon nog even wat meer geduld hebben misschien

Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!
 
Probeer eens wall sits of squat met een swissball tegen de muur.
 
Dat zei je laatst inderdaad al! Ben alleen een beetje bang dat ik weer een verkeerde houding aanneem. Voorheen met gewone squat heb ik mede daardoor mijn knieën blessure opgelopen
 
Back
Naar boven