MuscleMeat

Sticky Overlijden Peter Van Mol (Big Cat)

Bezoekers in dit topic

Ik ben al enkele jaren inactief op dit forum, dus lees dit nu pas. Het raakt me om dit te horen... wat een gemis voor zijn familie, vrienden, kennissen en ook voor de bodybuild-wereld. Rust in vrede Peter.
 
Het gemis in de bb-wereld is enorm. Nu fora zijn voorbijgestreefd en het merendeel via social media gaat zie je de ene idiote praat na de andere door zelfverklaarde experts. De Euro zou moeten vallen maar toch doet het dat niet, terwijl dat met BC een evidentie was.
 
Het gemis in de bb-wereld is enorm. Nu fora zijn voorbijgestreefd en het merendeel via social media gaat zie je de ene idiote praat na de andere door zelfverklaarde experts. De Euro zou moeten vallen maar toch doet het dat niet, terwijl dat met BC een evidentie was.
Eens..en ik irriteer me er mateloos aan. De meeste kennis die ik in de loop der jaren heb opgedaan is te danken aan de twee Peters. Nu lijkt het zo nu en dan alsof de bro science wint van de wetenschap op social media.
Gelukkig "hebben" we Galen nog die zijn best doet, middels bv een podcast uitzending, een stukje onderbouwde info op social media te bezorgen.
 
Inherent aan de sport imo; zoals de supplementenindustrie de boel belazerd naar de consumerende BBer's zo springen de zogenaamde guru's en ervaringsdeskundigen op het gebied van voeding, AAS en wedstrijden draaien zich op deze zelfde immer groeiende groep sporters. Meest waardeloze aspect van onze sport is deze misleiding die diep geworteld tot in de hoogste regionen van de sport voort dendert.
 
Eens..en ik irriteer me er mateloos aan. De meeste kennis die ik in de loop der jaren heb opgedaan is te danken aan de twee Peters. Nu lijkt het zo nu en dan alsof de bro science wint van de wetenschap op social media.
Gelukkig "hebben" we Galen nog die zijn best doet, middels bv een podcast uitzending, een stukje onderbouwde info op social media te bezorgen.

Waar is die podcast te beluisteren?
 
Zo te zien staan er een aantal interessante podcasts op die site. Wel tof dat ze zowel wetenschappers als pro's (John Jewett, Luke Sandoe) ervoor hebben gevraagd
 
Ik ben al jaren niet meer aktief hier en kom hier al vanaf 2004 enkel toen met een andere profielnaam.
Dammm wat een schok omdat te lezen zeg pfff.
Peter leverde goede onderbouwde info waar velen wat aan hadden en nu nog steeds aan hebben.

R.I.P Peter
 
Damn. Tijd niet geweest hier. Lees het nu pas. Rip
 
Ik had dit bericht al gelezen 2017, maar nu als nog even in een post maken.

R.I.P Big Cat. Bedankt voor al je tijd, informatie, enthousiasme en gezelligheid. Jij bent 1 van de reden waarom dit forum een veel hoger niveau van kennis heeft m.b.t AAS e.d

Jij zal niet vergeten worden!
 
Back
Naar boven