XXL Nutrition

MK-677 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.722
Waardering
15.470
Zijn er nog mensen die dit gebruiken/ervaringen?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Geen bulkkuur meer zonder voor mij. Heb een ecto eetlust dus dat schiet niet op. Ga het in februari opnieuw gebruiken.

tijdens test-tren gebruikt: vocht zat op de juiste plaatsen, 4800kcal in droge kip en rijst easy.

tijdens een test only: vocht zat overal, enkels flink gezwollen. Kracht niet normaal, pumps niet normaal. Was m’n beste bulk.

niet dat mk zorgt voor dikke gains, maar het laat me toe om voldoende te eten.

nam steeds 15mg, bij voorkeur in de ochtend. Insuline gevoeligheid zou wel kunnen afnemen.

Moest het m’n eetlust niet verbeteren zou ik het niet nemen denkik.
 
Voor mij is het ook de eetlust maar ook zeker de slaap. Slaap als een roosje tijdens MK. Ook inderdaad een heel wat vollere look.
 
Heb het nu 1x gehad 2x 10mg samen met lgd-4033. slaap en honger merk er niet echt van. Kan niet echt zeggen dat het echt iets doet. Alleen laatste paar weken tijdens pct die ik 10mg per dag en ik merk aanzienlijk minder vocht.
 
Die ostarine zooi? Kreeg hoofdpijn van 1 tab, rest door toilet gepleurd. Je kan beter the real deal nemen. Voor dat geld had in ook een tub var kunnen hebben.
Het wordt bovendien ook binnenkort gecategoriseerd in de zelfde drug klasse als AAS (terwijl het amper iets doet lol) en zal niet meer als M&M's te verkrijgen zijn online.
Hype is over.
 
Laatst bewerkt:
Die ostarine zooi? Kreeg hoofdpijn van 1 tab, rest door toilet gepleurd. Je kan beter the real deal nemen. Voor dat geld had in ook een tub var kunnen hebben.
Het wordt bovendien ook binnenkort gecategoriseerd in de zelfde drug klasse als AAS (terwijl het amper iets doet lol) en zal niet meer als M&M's te verkrijgen zijn online.
Hype is over.
Heb je hier ook al verstand van ja?
 
Die ostarine zooi? Kreeg hoofdpijn van 1 tab, rest door toilet gepleurd. Je kan beter the real deal nemen. Voor dat geld had in ook een tub var kunnen hebben.
Het wordt bovendien ook binnenkort gecategoriseerd in de zelfde drug klasse als AAS (terwijl het amper iets doet lol) en zal niet meer als M&M's te verkrijgen zijn online.
Hype is over.
Opzich is osta mk-2866 en mk-677 ibutamoren. Deze zijn totaal niet te vergelijken. Anders dan dat ze beide een sarm heten.
Ze werken zeker weten wel met veel minder bijwerkingen. Dat de progressie minder snel is dan AAS maakt ze nog niet nutteloos.
 
Back
Naar boven