AndroidHealthClinic

Show your X-mas Tree

Bezoekers in dit topic

Wij zetten geen boom
Je mag je pakjes hier komen leggen hoor.
IMG_20191207_064808.jpg
 
Wat een hooligan :roflol:
 
We hebben een hele mooie boom. Met de vorige 2 oudere bengalen ging dat goed. Vorig jaar kwamen deze 2 nieuw als kittwn, stelletje terror. En op de plek van de boom stond een box. Dit jaar eerst die goedkope piramide boom van ikea geprobeerd. Dat blijkt een cat death trap. Ging om en hij kroop naar de punt tot hij klem zat. En mensen met katten weten dat een kat die klem zit niet achteruit kan lopen, wtf. Ik heb hem er uit gekregen en de boom geruild voor die 2e. Ze happen de takken, maar hij stond nog na 1 nacht. Dat was test 1. Dus houten versiering vij de hema gekocht, want ik wil geen scherven van ballen. Dat werd een spel met versiering er in, kind haalt hem er weer uit. Dus nu is de boom naar de hal verplaatst. Helaas hebben de katten hem nu weer gevonden.

IMG-20191207-WA0002.jpg
20191208_130307.jpg
 
Die kat is wel mooi hoor.
 
We hebben een hele mooie boom. Met de vorige 2 oudere bengalen ging dat goed. Vorig jaar kwamen deze 2 nieuw als kittwn, stelletje terror. En op de plek van de boom stond een box. Dit jaar eerst die goedkope piramide boom van ikea geprobeerd. Dat blijkt een cat death trap. Ging om en hij kroop naar de punt tot hij klem zat. En mensen met katten weten dat een kat die klem zit niet achteruit kan lopen, wtf. Ik heb hem er uit gekregen en de boom geruild voor die 2e. Ze happen de takken, maar hij stond nog na 1 nacht. Dat was test 1. Dus houten versiering vij de hema gekocht, want ik wil geen scherven van ballen. Dat werd een spel met versiering er in, kind haalt hem er weer uit. Dus nu is de boom naar de hal verplaatst. Helaas hebben de katten hem nu weer gevonden.

Bekijk bijlage 473350Bekijk bijlage 473351
Dit is niet cute.
Dit is supercute :heart:
 
Nou heb ik niks met katten, maar wat een toffe vacht heeft dat beestje!
Hier nog geen kerstboom. Vergeten vandaag te kopen. Misschien morgen.
 
Oei je hebt nog een ouderwetse kerststal. Nostalgisch!
Ja katholieke opvoeding he ? Mijn ouders komen beide uit Limburg, de kerststal is een erfstuk, stond eerst bij opa en oma, toen bij een tante en nu bij mij. Hij moet eigenlijk een keer gerestaureerd worden.
 
Dit is van afgelopen jaar

20201116_161317.jpg
 

Bijlagen

  • 20201116_161317.jpg
    20201116_161317.jpg
    178 KB · Weergaven: 111
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik ben zeker de enige die aan de kerstboom op de rug dacht?
 
Ik speel op veilig en doe hier geen uitspraak over.
 
Back
Naar boven