XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

om 2 uur komt het beest azzy te voor schijn , drank , sooosa , gras , vrouwen , mdma derivaten en zwaar vuurwerk ! Need i say more . tegenwoordig ben ik om 1 uur op
Mafkees klinkt gezellig wel :p
 
Kerstcadeau en ik kom met lege handen aan lol. Was trouwens niet afgesproken
IMG-20191224-WA0055.jpeg
 
Gourmetten goed doorgekomen niet veel gegeten. Dat is wel is anders geweest. :cheer:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vandaag heerlijke beentraining bij Fox Gym. Daarna dagje naar de sauna geweest. Tijdens löyly (opgieting) voor het eerst mintkristallen ervaren. Aparte beleving, zeker wanneer je naar buiten loopt en het ijskoud aanvoelt. Daarna nog een die hardsessie met Rammstein-muziek. Niet eerder meegemaakt, dit was echt extreem. Verschroeide oorschelpen en op het eind kon ik m'n ademhaling niet meer controleren. Nu lekker voor pampus op de bank liggen.:)

Enige dat mist is iemand mijn in mijn armen om romantisch bij de kerstboom te knuffelen.
 
Eerste ook gewoon open?
Hier in Breda ook gewoon en Fox in R'dam 365 dagen/jaar. Daarnaast zijn er diverse 24/7-gyms, waaronder sommige Basic Fitvestigingen. Ik ga morgen en overmorgen ook. :hedbang:
 
Vandaag heerlijke beentraining bij Fox Gym. Daarna dagje naar de sauna geweest. Tijdens löyly (opgieting) voor het eerst mintkristallen ervaren. Aparte beleving, zeker wanneer je naar buiten loopt en het ijskoud aanvoelt. Daarna nog een die hardsessie met Rammstein-muziek. Niet eerder meegemaakt, dit was echt extreem. Verschroeide oorschelpen en op het eind kon ik m'n ademhaling niet meer controleren. Nu lekker voor pampus op de bank liggen.:)

Enige dat mist is iemand mijn in mijn armen om romantisch bij de kerstboom te knuffelen.
Knuffel de kerstboom
 
Back
Naar boven