MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag heerlijke beentraining bij Fox Gym. Daarna dagje naar de sauna geweest. Tijdens löyly (opgieting) voor het eerst mintkristallen ervaren. Aparte beleving, zeker wanneer je naar buiten loopt en het ijskoud aanvoelt. Daarna nog een die hardsessie met Rammstein-muziek. Niet eerder meegemaakt, dit was echt extreem. Verschroeide oorschelpen en op het eind kon ik m'n ademhaling niet meer controleren. Nu lekker voor pampus op de bank liggen.:)

    Enige dat mist is iemand mijn in mijn armen om romantisch bij de kerstboom te knuffelen.
    mitsymo vroeg laatst nog om een massage toch IRONic Pumper?
     
    Hahaha geloof me ben blij zo even man vrij te zijn, dus no thanks :roflol:
     
    Ik weet dat ze gisteren genomen wilde worden, serieus nog wel. Overigens is libido het punt niet. Ben gewoon beetje eenzaam enzo. Mis een beetje liefde, maar morgen wel naar m'n lieve familie :heart:
    Ik wil je liefde geven maar jij wilt t niet.
     
    Maar mijn gym heeft wel een sauna! En het powerrack is meestal vrij! -zwaktebod
    Haha de mijne ook, maar gebruik de sauna nooit :roflol:
    Ja uhhh die van mij is vast rustig met de kerst. Januari daarin tegen.. de horror
     
    Ik weet dat ze gisteren genomen wilde worden, serieus nog wel. Overigens is libido het punt niet. Ben gewoon beetje eenzaam enzo. Mis een beetje liefde, maar morgen wel naar m'n lieve familie :heart:
    Hahaha geloof me ben blij zo even man vrij te zijn, dus no thanks :roflol:
    Ik heb mijn best gedaan Bert.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Heb mn baby ingesmeerd met kalmerende feromonen, hopelijk helpt het tegen de vuurwerkstress straks.
     
    Back
    Naar boven