AndroidHealthClinic

Stoppen na 10 jaar onafgebroken AAS-gebruik (blog)

Bezoekers in dit topic

david0ff

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
144
Waardering
7
Hoi Allen!

Mijn naam is David, ik ben 34 jaar, 92kg, 12%bf.
Ik heb sport gedaan vanaf ik kon wandelen. Rond mijn 16 begonnen met powertraining en thaiboks, later mma. Ik train tot de dag van vandaag 3 tot 4 keer/week met gewichten. Daarnaast ben ik fervent mountainbiker.
Eerste "onschuldige" kuurtje, 6 weken testo 200mg/week, op mijn 20ste. Iedereen waar ik mee omging en naar opkeek deed het.
Me netjes aan de "regels" gehouden tot mijn 24 ongeveer. De dipjes na het kuren werden lastiger. En uiteindelijk bleef ik spuiten zonder pauzes.
Lang verhaal kort zit ik nu 10 jaar te "cruizen" op 250 mg/10 dagen. Het leven gaat lekker, nergens last van, bloedwaardes allemaal zeer positief.
Ik heb geen concrete kinderwens, maar vond het verdacht dat ik nog nooit iemand zwanger gemaakt heb. 2 Maand geleden mijn sperma laten nazien en daaruit bleek dat er geen (0!) zaadcellen terug te vinden zijn.
Na een lang en open gesprek met de fertiliteitsarts zal ik nu stoppen met AAS.
De komende weken: 2x/week 1500iu pregnyl. Dokter zij zelf al dat dit te weinig zal zijn, maar we moeten ergens mee beginnen. Begin februari een 2de afspraak.
Ik neig lichtjes naar depressie dus daar dient zeker rekening mee gehouden te worden, daarom staat de dokter klaar om indien nodig een licht anti-depressivum voor te schrijven.
Als er iemand meer details wilt omtrent het onderzoek, feel free to ask.
.
Ik hou hier een blogje bij, misschien heeft iemand er iets aan. Daarnaast is het ook voor mezelf een soort dagboek.

Groetjes.
 
Heb je 10 jaar lang 250mg gezet of ook geblast?

interessant, ik ben in
 
In.

Waarom niet dit protocol?:
HCG 1500iu eod
HMG 75iu eod
Nolvadex 10mg ed

Heeft bij Pleister ook gewerkt na 8 jaar on zijn en bleef ook gewoon on tijdens dit protocol.
 
Heb je 10 jaar lang 250mg gezet of ook geblast?

interessant, ik ben in

Op een enkele keer na 250mg/e10d gedurende 10 jaar. Ik ging hier lekker op. Was me meer te doen om de verkregen fysiek te behouden en mentaal stabiel te zijn dan verder te groeien.
 
In.

Waarom niet dit protocol?:
HCG 1500iu eod
HMG 75iu eod
Nolvadex 10mg ed

Heeft bij Pleister ook gewerkt na 8 jaar on zijn en bleef ook gewoon on tijdens dit protocol.

Zal ik begin februari bij de controle zeker voorstellen. Het is fijn dat de dokter helemaal niet beoordelend was, maar net heel begripvol en geruststellend. Ze zei dat ik lang niet de enige ben en dat ze de meeste er "bovenop" krijgt. Ze is er echt mee begaan de situatie koste wat kost "recht te trekken", dus ik ben er zeker van dat ze oren heeft naar je voorstel.
Je schrijft dat dat voor Pleister ook gewerkt heeft, bedoel je dat hij eerst geen zaadcellen had en nadien wel?
 
Hey boys,

Mijn vrouw en ik hebben sinds kort een kinderwens:). Superleuk enzo.. maar zoals de meeste weten ben ik al een jaartje of 8 ON, dat wil dus zeggen dat ik minimaal 1x per week een injectie in me reet ram. Mijn zaad is daardoor zo goed als dood.

3 maanden geleden ben ik daarom begonnen met het pregnacy protocol van Dave Palumbo. Ik heb hem ietsjes aangepast, hij ziet er als volgt uit. De hcg zet je op maandag, de hmg op dinsdag, enzovoort:
HCG 1500iu eod
HMG 75iu eod
Nolvadex 10mg ed

Afgelopen maandag heb ik mijn zaad laten testen en wat blijkt; mijn zaad is perfect en weer actief:cool:. Volgens de huisarts is de kwaliteit van me zaad zoals het hoort en als mijn vrouw niet zwanger raakt ligt dat niet aan mij.

Ik heb de uitslag nog niet binnen op papier maar ik heb deze opgevraagd. Zodra ik deze binnen heb zal ik een foto maken en posten.

Mochten er dus mensen zijn die denken dat je je vriendin/vrouw niet meer kan zwanger maken vanwege lange kuurtjes of trt. Pas mijn procotol toe en de kans is groot dat de kwaliteit van je zaad weer goed zal worden.

Ohja en ik ben nu ook nog steeds ON. Ik zet elke week 250mg testosteron enanthaat.

Dit was zijn post destijds, neem aan dat hij het heeft laten testen ja.
 
Lol! Je neemt je gezondheid kennelijk wel heel serieus als je erachter komt dat je onvruchtbaar bent, omdat je nog nooit per ongeluk een meid bezwangerd hebt :') je had HIV kunnen hebben, joh.
 
Van 0 zaadcellen naar miljoenen zaadcellen in 3 maanden tijd. Off gaan is oldskool joh, heb ik al vaker gezegd:D
Interessant!

Morgen eerste werk: pregnacy protocol Dave Palumbo googelen.

Bedankt voor de nuttige info.
 
Heb je in die 10 jaar ook nooit hcg gebruikt?
 
Hoe is je libido, testikelgroote nu?
Mijn libido is momenteel nog hoog. Ik heb de laatste prik 1 week geleden genomen. Ik vermoed dat dit binnen een week van vandaag zienderoog zal dalen.
Testikelgrootte: rechts 33mm links 36mm gemeten a.d.h.v. een echo in een gynaecoloogstoel (heel gezellig allemaal :bang:). "Minimum" moet dat 40mm zijn maar dokter zei dat 33 en 36 niets is om zorgen over te maken.
 
Volg ook aangezien ik ook al even on ben
 
-
 
Laatst bewerkt:
Maar je stopt enkel omdat je vruchtbaar wil zijn of begrijp ik het verkeerd ?
 
Maak je geen zorgen. Ik vond het eerst ook verdacht dat ik jaren niemand zwanger had gemaakt.
Ik maakte mij zorgen maar ineens had ik in 2 maanden 3 vrouwen zwanger gemaakt dus bleek alles gelukkig toch in orde en waren mijn zorgen dus nergens voor nodig. Alleen nu heb ik weer financiële zorgen!
 
Back
Naar boven