MuscleMeat

winstrol-dianabol eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Bij ons in de gym hebben we nu 2 figuren die dianbol/winstrol in orals nemen. deze jongens hebben beide een vetpercentage van 18-20%. Het enigste dat er de voorbije weken is veranderd is de omvang van hun buik, die is nu nog groter en de rest is puur vocht.
Doen ze ook nog van die strakke Vanquished (VQ) t-shirts aan.

Om maar te doelen, totaal nutteloos wat je wilt doen.. en nog iets, hetgeen wat je dan toch zou bijkomen verlies je erna toch weer allemaal zonder goede basis.
 
dbol is bijna altijd kort ester , tenzij je de eerste kuur eke dag will prikken , gewoon niet doen .
Up je cardio en kijk het een 6 tal weken aan
 
Bedankt allemaal , zal nog even wachten . Een aantal weken nog meer cardio gaan doen samen met kracht . Mijn voeding ook aanpassen terug , heb een ander schema gehad van iemand hier . Thnx
Ik kom er paar weken later nog op terug
 
Bedankt allemaal , zal nog even wachten . Een aantal weken nog meer cardio gaan doen samen met kracht . Mijn voeding ook aanpassen terug , heb een ander schema gehad van iemand hier . Thnx
Ik kom er paar weken later nog op terug

Een schema op maat voor jezelf of een schema overgenomen van iemand ? Een voedingsschema moet op maat voor je eigen maken.
 
Post je voeding eens.
Een pilletje gaat je niet doen afvallen. Dan zou niemand meer overgewicht hebben.
600mg DNP 2 weken lang helpt echt wel, maar of je er vrolijk van wordt en lekker voelt... Denk het niet :roflol: Ben het met de rest eens, ik denk overigens dat dianabol op 18%bf er niet erg mooi uit gaat zien :P
 
Een schema op maat voor jezelf of een schema overgenomen van iemand ? Een voedingsschema moet op maat voor je eigen maken.
een voorbeeld schema van iemand maar moet het aanpassen en beetje , zal mij daar deze week mee bezig houden .
ook van cardio doe ik enkel 45 min hit fietsen , er is mij aangeraden om ook op de loopband te gaan staan , na mijn kracht training
 
600mg DNP 2 weken lang helpt echt wel, maar of je er vrolijk van wordt en lekker voelt... Denk het niet :roflol: Ben het met de rest eens, ik denk overigens dat dianabol op 18%bf er niet erg mooi uit gaat zien :P
Lol. Dnp voor niets nodig. Op t3 stuiter je al hard genoeg. Ervaring mee dan?
 
Lol. Dnp voor niets nodig. Op t3 stuiter je al hard genoeg. Ervaring mee dan?
DNP heb ik wel ervaring mee, maar ik heb 6 dagen 200mg, toen 4 dagen 400mg en daarna 2 dagen 600mg gehad. Die laatste twee dagen...... Zwaar kut! Overigens was dit een paar jaar terug, tegenwoordig hoor je bijna niks meer van DNP. Is en blijft ook vergif natuurlijk... T3 nog geen ervaring mee ;)
 
DNP heb ik wel ervaring mee, maar ik heb 6 dagen 200mg, toen 4 dagen 400mg en daarna 2 dagen 600mg gehad. Die laatste twee dagen...... Zwaar kut! Overigens was dit een paar jaar terug, tegenwoordig hoor je bijna niks meer van DNP. Is en blijft ook vergif natuurlijk... T3 nog geen ervaring mee ;)

Zit voor het eerst in 2de week t3, love it eerlijk gezegd, lekker warm en geen hyper gedoe zoals clen.
Dnp brr moet er niet aan denken.
Word dat niet in explosieven gebruikt xD ?
 
Zit voor het eerst in 2de week t3, love it eerlijk gezegd, lekker warm en geen hyper gedoe zoals clen.
Dnp brr moet er niet aan denken.
Word dat niet in explosieven gebruikt xD ?
Niet dat ik weet, maar er was wel een link met rattengif dacht ik :roflol: Mijn sperma was gewoon geel op dag 10.. Doesn’t feel right....
 
Heeft niks met rattengif te maken, blijft troep en raad het niemand aan en hoop dat dit ts ook niet op ideeën brengt.
 
Heeft niks met rattengif te maken, blijft troep en raad het niemand aan en hoop dat dit ts ook niet op ideeën brengt.
Excuus wanneer het dat wel doet, ik ga er vanuit dat m’n sarcasme en negatieve punten van DNP duidelijk waren. Raad het zeker niet aan :)
 
Ken je wheyshakejes al van Body&Fit?
Sinds ik die drink maak ik de gains van mijn leven.
Eentje smorgens , eentje smiddags, en eentje savonds. Whey prop mixed with whey cyp (casein)
En sinds wnr bestaat er dianabol in injecties? lmoa

Ik heb letterlijk een paar dagen geleden injectable dbol besteld om eens te proberen. Het bestaat dus weldegelijk.
 
Ik heb letterlijk een paar dagen geleden injectable dbol besteld om eens te proberen. Het bestaat dus weldegelijk.
is best iets old school ook , acetate ?
 
Is zonder ester gewoon opgelost in olie. 100mg per ml. In de jaren 90 en 00 hadden ze het geloof ik ook al ja... weleens over gelezen

Ben er wel benieuwd naar, je hebt ervaring met de orale variant?
dboll is heerlijk, enorme krachtgains hierop.. ik kreeg wel veel last van nachtzweten, meerdere malen per nacht handdoeken en slaapshirts omwisselen. var/winny/oxy/mt merk ik amper iets van kracht.
 
Is zonder ester gewoon opgelost in olie. 100mg per ml. In de jaren 90 en 00 hadden ze het geloof ik ook al ja... weleens over gelezen
Ben er wel benieuwd naar, je hebt ervaring met de orale variant?
dboll is heerlijk, enorme krachtgains hierop.. ik kreeg wel veel last van nachtzweten, meerdere malen per nacht handdoeken en slaapshirts omwisselen. var/winny/oxy/mt merk ik amper iets van kracht.
ik had een niet nader te benoemen lab en die leverde het in acetate , vocht vast houden blijf je houden en wat belasting op de lever betreft kan ik niks zeggen ( blijft een aa17 )
 
Halotestin is de bom
 
Zit voor het eerst in 2de week t3, love it eerlijk gezegd, lekker warm en geen hyper gedoe zoals clen.
Dnp brr moet er niet aan denken.
Word dat niet in explosieven gebruikt xD ?
Hoeveel mcg t3 pak jij?
 
Back
Naar boven