Fitness Seller

winstrol-dianabol eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een week 12.5mcg gedaan, nu een week 25mcg en het begint goed in te kicken, denk niet dat ik hoger ga dan 37.5mcg. Gebruik het zonder aas. Ga er goed op. Zie het als klein zetje in de rug.
Dieet 100% on point. Heb wel al 6 maanden cut achter de rug en had moeite met plateau's te doorboren. Ik lees al die verhalen van 75-100mcg. Denk als ik dit doe dat ik sterf haha.
Spijtig heb ik geen salbutamol bij de hand. Dat is ook heerlijk. Kan je vergelijken met kortwerkende clen.
Soms gebruik in nog een likje lasix (10mg). Maar dat is een vochafdrijver.
 
Ben er wel benieuwd naar, je hebt ervaring met de orale variant?
dboll is heerlijk, enorme krachtgains hierop.. ik kreeg wel veel last van nachtzweten, meerdere malen per nacht handdoeken en slaapshirts omwisselen. var/winny/oxy/mt merk ik amper iets van kracht.

Nee ik heb geen ervaring met oral dbol omdat ik orals niet kan verdragen.

De reden waarom ik zo benieuwd ben naar de injectable variant is idd de kracht die het geeft en het feit dat het niet in me maag komt. Lijkt me gewoon cool om eens te proberen.

600 of 750mg test met 600mg boldenone en 0,3ml injectable dbol de eerste 4 of 6 weken alleen op trainingsdagen (30mg EOD dus) lijkt me wel een chille kuur om lekker joocy te worden.

Injectable oxy wil ik daarna ook nog eens proberen mocht de dbol goed gaan.
 
Laatst bewerkt:
Is zonder ester gewoon opgelost in olie. 100mg per ml. In de jaren 90 en 00 hadden ze het geloof ik ook al ja... weleens over gelezen
Idd,100mg/ml zonder ester...
 
ik had een niet nader te benoemen lab en die leverde het in acetate , vocht vast houden blijf je houden en wat belasting op de lever betreft kan ik niks zeggen ( blijft een aa17 )
Leverschadelijkheid blijft praktisch hetzelfde.
 
Leverschadelijkheid blijft praktisch hetzelfde.
daar wou ik ff geen uitspraak over doen , maar mijn gok is idd bevestigd . Dank u
 
Hoe kan dat dan?