AndroidHealthClinic

Terug van weggeweest

Bezoekers in dit topic

Screenshot_2019-12-28-19-56-44-042_com.android.browser.png

Dit was een progressie van 11 maanden. Benieuwd hoe ik nu vooruit kom. Als ik de foto's terug kijk krijg ik wel weer wedstrijd kriebels
 
Succes, meen je een keer gezien te hebben bij fpa achter de balie. (Niet helemaal meer zeker)
 
Wees maar niet bang voor Robin , da's een minderjarige homo, maar heeft wel een sterke Squat.
 
Welkom en succes!
Weer terug een beetje gedisciplineerd leven dat is het.
Je weet best hoe dat moet, dat gaat je zeker lukken, stay focused :)
 
Oké dus ik besloot om het weekend na oud en nieuw eens op de weegschaal te staan omdat ik me behoorlijk had laten gaan met drank/vreten en wat nog meer met de feestdagen. Ben ik gewoon 74 kg.. 74 the hell. Vanmorgen nog eens bewogen toen was ik 71.9 dus meeste zal vocht zijn geweest. Anyway new starting point: 71.9.

Heb mezelf 1800 kcal per dag gegeven met een gebruikelijke twee gram eiwit per kg lichaams gewicht, 1 - 1,5 gram vet per kg lichaamsgewicht. De rest aanvullen met carbs. Het gebruikelijke dingetje.

Verder die ik nu een schema waarbij ik 4 dagen train: up/lw up/lw en 4 x in de week hiit cardio 20 minuten. Ben benieuwd hoe snel ik verschil ga zien.

Al was die 2.1 kg er rap af. Mocht ook wel.

Groetjes en update volgt snel
 
Inmiddels sta ik op 71 kg.
Aan het einde van de maand ga ik een lingerie/naakt shoot doen. Dus dan ben ik nog wat ronder. Leuk om straks te vergelijken als ik in maart een Victoria secret inspired shoot ga doen. Toedels
 
Inmiddels sta ik op 71 kg.
Aan het einde van de maand ga ik een lingerie/naakt shoot doen. Dus dan ben ik nog wat ronder. Leuk om straks te vergelijken als ik in maart een Victoria secret inspired shoot ga doen. Toedels
Krijgt de 1e persoon die op jouw bericht ^^ comment met letters gratis de foto's te zien?
 
Back
Naar boven