AndroidHealthClinic

Airfryer Topic.

Bezoekers in dit topic

Sweet P is wel lekker. Mooie afwisseling voor de normale aardappel.
Zeker meneer!
Heb je al eens peterselie wortel gegeten? Leuk alternatief ook. En heerlijk van smaak.
 
Jo hoe ruikt dat?
Stinkt het net als n echte frietpot of ruik je niks/amper iets?
En de smaak?
 
Jo hoe ruikt dat?
Stinkt het net als n echte frietpot of ruik je niks/amper iets?
En de smaak?
Ruikt niet.
Smaakt iets puurder naar aardappel.
Zout lijkt wel een must voor frietjes.
Iets meer dan de klassieke variant...
 
Zoete aardappel snij ik zelf. Dan in een zak met 2 eetlepels rijstolie en paprika poeder goed doorschudden. Dan 20 minuten in de airfryer (zonder zak) op 180 graden. Af en toe omschudden.
 
Zoete aardappel snij ik zelf. Dan in een zak met 2 eetlepels rijstolie en paprika poeder goed doorschudden. Dan 20 minuten in de airfryer (zonder zak) op 180 graden. Af en toe omschudden.
Friet of blokjes?
 
friet. In een zak mengt de olie en kruiden goed. Deed het al zo voor de airfryer in de oven, maar dan moest het 40 minuten en op 20 minuten moest je ze omdraaien met de hand. veel te veel werk.
 
friet. In een zak mengt de olie en kruiden goed. Deed het al zo voor de airfryer in de oven, maar dan moest het 40 minuten en op 20 minuten moest je ze omdraaien met de hand. veel te veel werk.
Is het toestel vlot te reinigen, krasbestendige?
 
Het gaat lekker, vorig weekend nog zoete aardappel gemaakt was lekker hoor. Met gehaktballetjes in tomatensaus. Maar het lekkerste tot nu toe waren de gekruide bloemkool roosjes!

Gekruide bloemkool? Share recept? :)
 
Gekruide bloemkool? Share recept? :)
De laatste keer deed ik op zo een 750gr bloemkool 14 gram olie. 1 lepel curry en 1 paprika, wat zout en peper. Klein beetje muskaatnoot. Airfryer voorverwarmen en dan ongeveer 20 minuten op 185gr.
Keertje schudden kan geen kwaad.
Probeer je roosjes zo gelijk mogelijk te maken.
Als ze echt klein zijn zal 15 minuten wel voldoende zijn.
 
Ik heb nu ook een soort van airfryer :cheer:
Zaterdag ga ik hem uitproberen.
 
Ik ben te lui om ze zelf te maken.
Maar heb nu wel zin om het te doen...
Haha, nou, zelf maken is wel lekker. Kaas kroketjes, of nog beter, garnalenkroketten met van die grijze ‘Hollandse’ garnaaltjes. Super lekker.
 
Haha, nou, zelf maken is wel lekker. Kaas kroketjes, of nog beter, garnalenkroketten met van die grijze ‘Hollandse’ garnaaltjes. Super lekker.
Laatste keer is exact 9 jaar geleden.
Maar je hebt gelijk.
De smaak is onovertroffen...
 
Back
Naar boven