MuscleMeat

Goede Voornemens (2020)

Bezoekers in dit topic

Shit man kheb m'n eerste voornemen al verpest.

Niet meer reageren als je shitfaced bent :roflol:

Hier een random gifje, gewoon omdat het kan:
LiveLeak-dot-com-fired_1575335909.gif
 
Ik vraag mij trouwens het volgende af:
Hebben jullie ook dat je je reactie echt 10x terug leest om te kijken of het grammaticaal wel klopt als je shit faced bent of ligt het aan mij? Super irritant.
 
apfelstrudel mijn grammatica klopt nooit.
Zit jij nu nog aan zuip ofzo?
M'n gasten zijn een half uurtje geleden vertrokken en m'n chick ligt net te pitten.

De enige vriend die mij nog gezelschap wilt houden is Masottina.
20200101_084406.jpg


Probleem is alleen dat mevrouw Masottina, los van het feit dat ze nogal goedkoop is, ze ook niet echt sprankelend meer is.

Ach ja, weggooien is zonde.
 
M'n gasten zijn een half uurtje geleden vertrokken en m'n chick ligt net te pitten.

De enige vriend die mij nog gezelschap wilt houden is Masottina.
Bekijk bijlage 475886

Probleem is alleen dat mevrouw Masottina, los van het feit dat ze nogal goedkoop is, ze ook niet echt sprankelend meer is.

Ach ja, weggooien is zonde.
Ad fundum.
Het is net als een pleister verwijderen.
 
Ad fundum.
Het is net als een pleister verwijderen.
Ach ja, wie het kleine niet eert..

Kheb ook nog een redelijk volle fles cheap ass Gall en Gall huismerk Vieux staan. Gekocht als toevoeging voor de hapjes, maar misschien nog best te zuipen met wat cola.
20200101_085847.jpg

Wel redelijk heavy voor 09:00
 
Ach ja, wie het kleine niet eert..

Kheb ook nog een redelijk volle fles cheap ass Gall en Gall huismerk Vieux staan. Gekocht als toevoeging voor de hapjes, maar misschien nog best te zuipen met wat cola. Bekijk bijlage 475890
Wel redelijk heavy voor 09:00
Toch beetje oppassen hé.
Alcohol schaadt de gezondheid.
 
Bij deze wil ik trouwens mijn onderburen nog de beste wensen geven. Het zou mij zeer verblijden wanneer zij, samen met de bovenburen, dit jaar eindelijk hun eeuwige rust zullen vinden. Ik hoop dan ook dat hun constant krijsende papegaai op zeer korte termijn voorgoed naar de eeuwige krijsvelden zal vertrekken, al dan niet via een memorabele bbq. Moge 2020 een prachtig jaar worden waarin deze luidruchtig krijsende kutvogel een spoedige dood zal vinden.

Daarnaast wens ik alle DBB leden die zo begaan zijn met het lot van zielige asielzoekers, een voorspoedig jaar met vele cultuurverrijkende asieleisende buren toe. Ik hoop dat jullie, net als ik, in 2020 ook met volle teugen kunnen genieten van alle culturele verrijkingen die onze nieuwe medelanders ons te bieden hebben.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven